Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
Holy Sjaak!
Fedor geeft op twitter aan dat hij in November/December tegen Overeem wil vechten?
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...
Fedor heeft nooit twitter gehad, zal dus wel fake zijn...
Maja Fedor kan veel zeggen.. als het management alweer niet wil kun je het vergeten.quote:With the recent news about the operation the elbow by Fabricio Werdum, a reporter asked Fedor site www.mixfight.ru to comment on this situation.
Fedor Emelianenko: "Absolutely, I would like a rematch with Werdum. But as he was recently operated on, then as soon as this fight is unlikely to happen. This year, in November-December, I would prefer to meet in a cage with Alistair Overeem"
Zal een vast mooi schouwspel zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Marloes is al als een beest aan het trainen bij onze dojo..
Ik geloof het niet, hij wil immers niet 2x achter elkaar verliezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we positief blijven...Het is immers Fedors laatste match... Might as well end it with a bang!
die kerel is echt te vol van zichzelf, ik hoop echt dat Edgar hem gewoon weer paktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is BJ toch een sukkeltje. Of het nou de beste MMA fighter ooit is of niet. Wat een trieste persoonlijkheid heeft die jongen.. werkelijk.
Fedor heeft een hekel aan dingen als Twitter, Facebook etc. Een tijdje terug was er nog een (kleine) rel om zijn manager, die zou dingen gezegd hebben over Fedor in de UFC en uiteindelijk bleek er weer niets van waar. Het statement van zijn manager was dan ook dat hij en niemand van Fedor's team twitter gebruikt.quote:
Daar gaan we:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...
Fedor heeft nooit twitter gehad, zal dus wel fake zijn...
Veel succes.quote:OfficialM1
M-1Global
This year in November/December I'd like to fight Alastair Overeem!!! (Russian language link):... http://fb.me/v0dRsyP5 about 9 hours ago
Hij heeft het altijd over, dat hij de beste p4p wil worden aller tijden. Hoe dan ook, hij komt als een kwalletje over en ik zou het zeker niet vervelend vinden als Edgar hem weer pakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die kerel is echt te vol van zichzelf, ik hoop echt dat Edgar hem gewoon weer pakt
me2quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga 50 euro inzetten op Overeem als dat daadwerkelijk gaat plaatsvinden
Probleem is dat een gemotiveerde BJ ontzettend lastig is. Hopelijk is Edgar gewoon weer bruut snel en heerlijk met technisch boxen + takedowns en pakt ie het gewoon weer. Gun het die gast echt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd over, dat hij de beste p4p wil worden aller tijden. Hoe dan ook, hij komt als een kwalletje over en ik zou het zeker niet vervelend vinden als Edgar hem weer pakt.
Hij heeft dat gewoon nodig om zichzelf te kunnen motiveren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is BJ toch een sukkeltje. Of het nou de beste MMA fighter ooit is of niet. Wat een trieste persoonlijkheid heeft die jongen.. werkelijk.
November 2010quote:
Bedankt voor het berichtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar gaan we:
[..]
Veel succes.
Ennuh, thanks 4 the backup Tazz.![]()
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Bedankt voor het bericht![]()
Technisch gezien had ik wel gelijk he, want dit is de Twitter account van M1Global
Verder ben ik verbaasd dat Fedor zich zo uitspreekt over tegen wie hij wil vechten! Deed hij normaal gesproken eigenlijk nooit. Maar don't care, Fedor vs Overeem is zeer bruut!![]()
Ik heb trouwens het gevoel dat Randy die ouwe bokser Toney aan alle kanten gaat domineren. Mark my words!
Ik ben er ook bang voor, Randy gaat voor takedown, Toney zet een uppercut in, vol op het kinnetje...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.
Zijn volgende fight is waarschijnlijk @ K-1.
En ik blijf ervoor vrezen dat Toney onze held al in de 1e ronde naar la-la land gaat sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |