Op wat voor manier bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:42 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Wel heel vreemd van Strikeforce hoe ze met hun kampioen omgaan
Nou dat ze hem niet meer neerzetten als echte HW kampioen van Strikeforce. Hij zou toch HET uithangbord moeten zijn. Werdum zou toch een titlefight moeten krijgen tegen Overeem? Werdum zelf gaf al min of meer aan dat Fedor de kampioen is (weliswaar zonder belt) en dat hij tegen hem een rematch wil. WTF? Werdum wil niet voor de titel vechten maar tegen Fedor? Blijkbaar stelt die belt dus geen ruk voor en dat is SF aan te rekenen. SF zou meer druk moeten uitoefenen op Werdum, want anders blijft het een papieren belt. Ik heb nu het idee dat vooral mannetjes achter de schermen de gevechten bepalen en dat SF er maar een beetje bij staat te kijken en het vooral maar laat gebeuren.quote:
Hetzelfde hier! Ik denk dat Mo' heel goed aan het emotionele vlak van Mousasi heeft gewerkt, dat deze daardoor te clouded aan het gevecht begon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi is wereldklasse. Enige hole in zijn game bleek takedown defence te zijn
En ik vond hem tegen Mo ontzettend zwak op zijn rug.. totaal geen attempts om voor
de switch te gaan of om ht gevecht weer staande te krijgen.
Daarnaast zocht hij ook nauwelijks naar submission imho. Terwijl hij wel
heeft bewezen dat hij het allemaal kan.
Mijn frustratie van toen is nog steeds niet helemaal weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ver gezocht... Maar goed verboden is verboden natuurlijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:04 schreef Paxlie het volgende:
Illegal substance taken in at Strikeforce?
http://www.mixedmartialar(...)n-in-at-Strikeforce/
Denk dat die Batista dat ook wel eens zou kunnen zijn. Denk alleen dat ie te oud is om nu nog in te stappen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef DanHardy het volgende:
Noons vond ik wel een gast om in de gaten te houden, kwam zeer goed uit de verf.
Lashley ligt nog steeds in het ziekenhuis was zwaar uitgedroogd! Zo zie je maar als je teveel massa op je frame hebt dan goed voor je is, gaat het fout. Zelfde geld voor carwin. Lesnar is de enige die van nature een beest is en ook een grote gastank heeft.
Batista is lomp en verre van atletisch. Die zal niet ver komen volgens mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat die Batista dat ook wel eens zou kunnen zijn. Denk alleen dat ie te oud is om nu nog in te stappen.
Moet je voor de grap eens kijken naar een video over zijn carriere in de WWE... Hij is stiekem best atletisch...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Batista is lomp en verre van atletisch. Die zal niet ver komen volgens mij.
Ik kijk al jaren WWE, die kerel is erg snel moe en verre van atletisch. Hij moet het vooral hebben van power-movesquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken naar een video over zijn carriere in de WWE... Hij is stiekem best atletisch...
Goed, dat was Brock ook in de WWE, was ook altijd moe en kwam dan terug... En die moest het al helemaal van zijn power moves hebben... F5 anyone?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren WWE, die kerel is erg snel moe en verre van atletisch. Hij moet het vooral hebben van power-moves
Brock sprong van stilstand op de ring. Daarnaast vloog die door de ring heen. Zit echt een bizar verschil tussen die twee hoor! Als we het dan over atletisme hebben. Brock haalde de SSP op Wrestlemania net niet. Wat is de meest spectaculaire move die Batista ooit gedaan heeft?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goed, dat was Brock ook in de WWE, was ook altijd moe en kwam dan terug... En die moest het al helemaal van zijn power moves hebben... F5 anyone?
Dat op de ring springen deed Batista ook... Het vliegen niet echt inderdaad, maar goed in hoeverre is dat van toepassing in de octagon?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Brock sprong van stilstand op de ring. Daarnaast vloog die door de ring heen. Zit echt een bizar verschil tussen die twee hoor! Als we het dan over atletisme hebben. Brock haalde de SSP op Wrestlemania net niet. Wat is de meest spectaculaire move die Batista ooit gedaan heeft?
Een hoop want het toont explosiviteit en atletisme aan. Iets wat Batista veel minder heeft dan Brock Lesnar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat op de ring springen deed Batista ook... Het vliegen niet echt inderdaad, maar goed in hoeverre is dat van toepassing in de octagon?
Ik denk dat hij nog gaat verrassen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Een hoop want het toont explosiviteit en atletisme aan. Iets wat Batista veel minder heeft dan Brock Lesnar.
Ik weet niet of je pro-wrestling echt volgt maar ik denk toch echt dat het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog gaat verrassen...
Marquardt vecht volgende maand @ Fight Night, dus die kunnen we alvast afschrijven (helaas).quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Belfort confirms fight at UFC 122 or UFC 123
Het kan wishful thinking zijn maar UFC 123 heeft al een rumoured co & main event.
Dus Belfort vs. Okami of Marquardt @ UFC 122???
Dan heb Ik dat over het hoofd gezien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Marquardt vecht volgende maand @ Fight Night, dus die kunnen we alvast afschrijven (helaas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |