Wat punching betreft wel, kicks niet uiteraard.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Mir z'n standup beter is dan die van Crocop
Je begint dit wel heel serieus te nemen hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Poll: Crocop of Mir
• Crocop: Knockout
• Crocop: TKO
• Crocop: Judge Decision
• Mir: Knockout
• Mir: TKO
• Mir: Judge Decision
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ow, crap. Helemaal vergeten. ff kijken of ik nog een nieuwe poll kan maken. Ik begon met Crocop en natuurlijk gaat die niet via submission winnen van Mir dus liet ik dat weg.quote:
haha ongelofelijk jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
God wat komt die vent toch dom over
Nuff said.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir by submission is voor mij de meest logische outcome.
Denk dat Mir toch wel in de klasse van Nog zit qua grappling. Dat en samen met zijn kracht denk ik dat ie toch wel flinke kans maakt!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Onmogelijk, de enige keer dat Crocop gesubmit werd was in 2003 tegen Antonio Rodrigo Nogueira (waarvoor hij nu dus invalt): http://en.wikipedia.org/wiki/Crocop
Daarna heeft hij nog tegen tientallen grapplers gevochten. Crocop gaat dus gewoon niet gesubbed worden. Dus blijft voor Mir knockout over of judge decision.
Als je daarna naar Mir z'n record kijkt zie je dat hij weinig echte knockouts heeft, hij is gewoon geen Shane Carwin of Fedor die iemand knockout beukt. Als hij wint is het via submissions of tko.
Maar submissions gaan niet lukken en tko (= een beter striker zijn dan je tegenstander) natuurlijk ook niet tegen een K1 level striker (hij is wel wat achteruit gegaan maar traint nu weer met Ivan Hippolyte en Remi Bonjasky dus hij heeft de skills redelijk weer terug). En als Mir nog steeds zo bulky is als tegen Carwin is hij traag en snel gassed door al die spieren.
Nu ik er nog eens zo over nadenk heeft Crocop betere kaarten om te winnen dan Mir.
Best een bekende vechter hoor, Fight of the Night @ UFC 115quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef incognitoomuch het volgende:
@ UFC 121
Hardy VS Carlos Condit
Nog nooit van die Condit gehoord maar de cijfers liegen er niet om:
Total 30
Wins 25
By knockout 11
By submission 13
By decision 1
Losses 5
mijn excuus, ik dacht dat het een trainingsvideo was, maar ik zie Toney alleen maar praten,met zijn grote bek!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
God wat komt die vent toch dom over
Hij won tegen het einde van de partij van jong talent McDonald (1989) die lang met punten voor stond, maar de laatste ronde duurde toen net te een paar seconden te lang , daarvoor was hij ook niet op mijn radar verschenen. Ik denk dat Hardy hem gaat opvretenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Best een bekende vechter hoor, Fight of the Night @ UFC 115
Hardy vs. Condit is trouwens in London, UFC 120
Ik vond het eerst wel lachen, maar zelfs ik begin er nu genoeg van te krijgen. WAR COUTURE!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn excuus, ik dacht dat het een trainingsvideo was, maar ik zie Toney alleen maar praten,met zijn grote bek!
Als ik die kerel hoor denk ik dat ie al een hersenbeschadiging is gemept... Zat daarna toch weer even op YT te kijken naar boksvideo's, maar het is weer bevestigd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:34 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ik vond het eerst wel lachen, maar zelfs ik begin er nu genoeg van te krijgen. WAR COUTURE!
ze zenden seizoenen van TUF uit en fight nights op bepaalde datums.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik wil UFC wat intensiever gaan volgen.
Nu is mijn vraag:
Welke shows zend UFC (naast de maandelijkse PPV) nog meer uit en op welke dagen?
Alvast bedankt
Eens, ik vind dit gevecht niet main event waardig. Cro Cop is echt gigantisch veel slechter geworden de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:21 schreef DanHardy het volgende:
Ik ben ook een grote fan van Cro Cop, maar die man is geen schim meer van de vechter die hij vroeger was. Hij verloor bijna van Barry. Nu heb ik Mir wel vele malen hoger zitten dan Barry, dus ik denk dat het zelf een vrij gemakkelijke "can" wordt voor Mir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |