Ja erg mooi, afgelopen weekend even wezen kijken voor nieuwe broek, deze vind ik ook erg mooi. Maar ik heb nog even om na te denken. Niemand anders nog aanbevelingen? Ik hoor het graagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef M1stral het volgende:
Hoewel ik normaal gesproken niet zo kapot was van Denham, vond ik dit toch wel een heel mooi broekje. Dus even besteld, waarschijnlijk morgen in huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude! als je een Jeans uit de US laat overkomen, van Blue in Green, moet je geen Paul Smith doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef T_Fuff het volgende:
Bedankt voor de link M1stral, zitten wel paar leuke broeken tussen. Lekker dik, ziet er goed uit, alleen beetje saai naar mijn idee. Paul Smith ziet er chill uit!
Als je dit zegt, dan koop je geen Paul Smith, simpel. Niet mainstream, voor NL begrippen, koop dan Japanse Denim.quote:Ik ben op zoek naar een mooie broek, ongewassen, minimaal 10 Oz dik en geen mainstream.
Welke maat heb je besteld? Hoeveel heb je gedownsized? Let me know. Ik wil ook weer een nieuwe dry.quote:
2 gedownsized dus. Nudie DJ 32. APC 28, dus 30 inch.quote:SJ Thigh isn't really streched, now at approx 10.63 (i have to convert cm>inch)
SJ Waist is 16.54in, measured on the back, so that is approx 33, but that is a bit to wide.
Another pant, a diesel, also measures 33 (bit smaller, bit more comfty). it's thigh is 11.60
So an eventual APC size of 32 and a bit sounds like a good size.
Thinking about it, whilst sitting down in my diesel to get the feel of sitting down in a bit tighter APC's, the best thing would be to stretch an APC 30in to a +32in.
Sounds like sound reasoning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Jop had het al gelezen jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:54 schreef M1stral het volgende:
Greeneye?
Haha, ja... Daar had ik je al antwoord gegeven. Gaat overigens goed
2 gedownsized dus. Nudie DJ 32. APC 28, dus 30 inch.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:07 schreef One_conundrum het volgende:
[QUOTE=Conundrum;3480866]SJ Thigh isn't really streched, now at approx 10.63 (i have to convert cm>inch)
SJ Waist is 16.54in, measured on the back, so that is approx 33, but that is a bit to wide.
Another pant, a diesel, also measures 33 (bit smaller, bit more comfty). it's thigh is 11.60
So an eventual APC size of 32 and a bit sounds like a good size.
Thinking about it, whilst sitting down in my diesel to get the feel of sitting down in a bit tighter APC's, the best thing would be to stretch an APC 30in to a +32in.
Sounds like sound reasoning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
Hendig sjieke paint
Love will tear us apart (Joy Division)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |