Is ook overbodig. Elke jongen (en enkele meisje?) in dit topic begrijpt wat je voelt als er een lekkere meid van 23 jaar voor je zit met een mooie cup c/d, die langskomt voor een lichamelijke check-up. En ook nog anamnestisch aangeeft dat ze vrijgezel is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:53 schreef iofn het volgende:
Nu heb ik de afgelopen jaar heel wat gereflecteerd, maar dat ik nu bij mijn patiėntverslagen ook moet gaan invullen wat voor gevoel iemand bij me oproept gaat wel een beetje ver.
Ook dat zit wel goed, maar dat is komend jaar niet zo van toepassing denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef intoxicated het volgende:
Hoe leuk een werkgroepje is, is toch voornamelijk afhankelijk van de grootte van de voorgevel van de medestudentes in dat groepje?
Was dat moeilijk om aan je ouders te vertellen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ook dat zit wel goed, maar dat is komend jaar niet zo van toepassing denk ik. Wel dat ik nu met 4 echt toffe vrienden in een groepje zit.
¤56? Via Surfspot laatst Office 2010 voor ¤9,75 gekocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:06 schreef intoxicated het volgende:
Ik heb zowaar net 56 euro betaald voor een legale Office-licentie. Wees trots op mij
Hehe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef intoxicated het volgende:
Verwachte reacties: Leiden is lame.
Reactie: Nee, het is voor de elite, die heeft geen korting nodig
Dat soort dingen vinden m'n ouders prima, alleen daar heb ik helemaal niets aan want meisjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:04 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Was dat moeilijk om aan je ouders te vertellen?![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:33 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat soort dingen vinden m'n ouders prima, alleen daar heb ik helemaal niets aan want meisjes. Waren ze maar zo relaxed over drugs
Ik was 17. De meesten zullen 18 zijn geweest, de jongste 17 en dan een grote groep 19-25. Oudere studenten zijn zeldzamer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:11 schreef wereldster het volgende:
Hallo geneeskunde studenten,
Ik heb een vraagje, hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met de geneeskunde opleiding.
groet,
Oke, dus er zijn meerdere studenten met hun 24/25 jaar aan de opleiding beginnen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik was 17. De meesten zullen 18 zijn geweest, de jongste 17 en dan een grote groep 19-25. Oudere studenten zijn zeldzamer.
Vanwaar je vraag?
Oh, en het is geneeskundestudenten en geneeskundeopleiding.
Ja, dat doen wel meer verpleegkundigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef wereldster het volgende:
[..]
Oke, dus er zijn meerdere studenten met hun 24/25 jaar aan de opleiding beginnen?
Ik ben 25 jaar en ben al 2 jaar werkzaam als Ambulance verpleegkundige (HBO) maar ik wil graag Arts worden.
En ik was benieuwd hoe oud eigenlijk de meeste studenten zijn.
En met succes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, dat doen wel meer verpleegkundigen.
Ehh, ik ken 1 SEH-arts die eerst verpleegkundige was, dat lijkt me wel een competente arts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |