abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85291046
Of zoiets :D
Ik moest opschieten van Pee })
pi_85291065
En een andere avond. Gingen we weer op zo'n pubcrawl.
Had een paar jongens om me heen aan het dansen, 2 australiers, een amerikaan en iemand uit een ander land. Had ze eigenlijk een beetje voor het uitkiezen die avond :@ :9

Alleen toen viel de drank enorm verkeerd. En ben blijkbaar naar het toilet gegaan en heb daar anderhalf uur staan overgeven. :r :( Kwam de wc maar niet uit. Vriendin probeerde van alles, maar ik wou de deur maar niet openmaken _O-
3 wcs waren er, ik in de eerste, een meisje dat een jongen wou neuken en op hem wachte in de tweede en in de derde een meisje dat in der vinger had gesneden. Dus vette rij ervoor natuurlijk.

Uiteindelijk nog van alles gebeurd die avond voor m'n vriendin, teveel om op te schrijven. Het heeft 40 minuten geduurd voordat we terug waren in het hostel (10 min lopen normaal). En in het hostel ben ik weer op de wc gaan zitten. Weer de deur op slot gedaan, terwijl m'n vriendin mij dat verboden had! En daar ben ik in slaap gevallen met m'n armen over de wcpot heen _O-
Dat heeft uiteindelijk nog 1,5 uur geduurd, gesnurkt en alles. En toen ze eindelijk het voor elkaar kreeg om mij de deur te openen, ging ik eindelijk naar bed... en vroeg ik nog naar m'n handdoek. Die kreeg ik en toen ben ik gaan slapen O+

De dag daarna was ik zo misselijk :r En heb ik letterlijk de hele dag op bed gelegen -O- Was zo ziek :(
pi_85291072
Wat een TT :D
pi_85291076
Huh :? :D _O- Ga ik wat met Sarabi doen :? Zal haar vriendje niet leuk vinden >:) O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85291096
Omdat ik net pas weer thuis ben, ik woon niet echt om de hoek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:46:09 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85291102
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook eens mijn pc uitzuigen, soms is het net of ie opstijgt :+
Dat is ook wel weer nodig. Maar als je laptop een paar keer uitvalt dan is het wel eens nodig :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85291116
Klinkt als een goeie zuipvakantie Lay :') Zo niet mijn ding als ik dit hoor :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85291121
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt de PI gezien he ;)

Ow en we zagen onderweg een witte kaasmobiel *O*
pi_85291123
Gezellig en zo cultureel die vakanties van Laydina. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85291132
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgie :7
pi_85291140
* Bluezz sleept golfer weer mee naar de killing *)
pi_85291158
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef Laydina het volgende:
*kotsverhaal enzo*
_O- Ik vind dat je nog even door moet gaan met vakantieverhalen schrijven :D Ik vermaak me prima zo :P
pi_85291171
En even het laatste verhaal.

Tom was er enkel die eerste avond daar. Daarna trok hij weer verder.

Maar zondag ben ik weer bij hem geweest, in Parijs O+ O+
Kwam er om zeven uur aan, zijn naar een hotel gegaan en daar tot 3 uur onszelf vermaakt O+ :9
De dag erop, ons vermaakt met Parijs bekijken, naar het Louvre geweest, beetje rondgewandeld overal en gezoend onder de Eifeltoren :9

Savonds ons vermaakt in het hostel waar hij al verbleef. Daar gepoolt met twee franse jongens die ook weer geen engels konden. En gepraat met iemand die aan het bellen was met z'n vriendin haha. En savonds nog gepraat op de trap buiten met twee jongens uit geen idee.. Maar het mooiste daarvan... is dat Tom een beejte jaloers raakte O+ dat scheen hij niet vaak te worden hehe.
Beetje die avond romantisch met z'n tweeen gedaan op een bankje buiten enzo. O+

De volgende dag nog met een vriendin van hem naar de catacomben geweest en daarna in een metrostation afscheid moeten nemen, want ik moest weer weg :( -O-

Maar het was een geweldige afsluiter O+ O+
pi_85291172
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Aure het volgende:

[..]

_O- Ik vind dat je nog even door moet gaan met vakantieverhalen schrijven :D Ik vermaak me prima zo :P
Jammer alleen dat er dan geen fotos zijn O-) Misschien is het een idee als ze een soortgelijk verslag als Sunny en TAV maakt O-)
pi_85291176
Wie woont er nu in België? :N
Apprentice Entrepreneur.
pi_85291185
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgie :7
Ja, daar kwam ik achter :p
Stomme files :( volgende keer als we in Dordt zijn komende we graag langer langs
pi_85291207
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweest :) En dus parijs. :)
Maar dat zijn natuurlijk saaie verhalen ;)
pi_85291225
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweest :) En dus parijs. :)
Maar dat zijn natuurlijk saaie verhalen ;)
Dat Parijse verhaal vind ik cool ^O^
pi_85291252
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudi 8-)
pi_85291259
Ik ben morgen vrij!! *O*
pi_85291272
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:

[..]

:')
pi_85291277
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat Parijse verhaal vind ik cool ^O^
Ja dat was erg gaaf :Y
Het kon er allemaal maar net. Want mijn opa was in de tussentijd (tussen madrid en parijs) nog ziek geworden en zou sterven snel. En zaterdag had ik nog verjaardag in Zeeland. Uiteindelijk is m'n opa zaterdag overleden, woensdagavond de condoleance en donderdag de crematie. Dus het paste allemaal net om parijs in zondag/dinsdag te doen :)
pi_85291292
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnen :P :P

Ik kan mij namelijk van die avond niks meer herinneren :N Ja alles voor de wcpot wel, maar daarna niks meer. Een enkele seconde misschien, maar thats all. Alles wat ik jullie verteld heb daarover heb ik gehoord van mijn vriendin :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:57:20 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85291399
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sleept golfer weer mee naar de killing *)
Dodelijk lijkt me dat :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_85291429
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnen :P :P

Ik kan mij namelijk van die avond niks meer herinneren :N Ja alles voor de wcpot wel, maar daarna niks meer. Een enkele seconde misschien, maar thats all. Alles wat ik jullie verteld heb daarover heb ik gehoord van mijn vriendin :')
Hahahaha _O-

Je Parijsavontuur is wel heel cute trouwens O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')