En een andere avond. Gingen we weer op zo'n pubcrawl.
Had een paar jongens om me heen aan het dansen, 2 australiers, een amerikaan en iemand uit een ander land. Had ze eigenlijk een beetje voor het uitkiezen die avond

Alleen toen viel de drank enorm verkeerd. En ben blijkbaar naar het toilet gegaan en heb daar anderhalf uur staan overgeven.

Kwam de wc maar niet uit. Vriendin probeerde van alles, maar ik wou de deur maar niet openmaken
3 wcs waren er, ik in de eerste, een meisje dat een jongen wou neuken en op hem wachte in de tweede en in de derde een meisje dat in der vinger had gesneden. Dus vette rij ervoor natuurlijk.
Uiteindelijk nog van alles gebeurd die avond voor m'n vriendin, teveel om op te schrijven. Het heeft 40 minuten geduurd voordat we terug waren in het hostel (10 min lopen normaal). En in het hostel ben ik weer op de wc gaan zitten. Weer de deur op slot gedaan, terwijl m'n vriendin mij dat verboden had! En daar ben ik in slaap gevallen met m'n armen over de wcpot heen

Dat heeft uiteindelijk nog 1,5 uur geduurd, gesnurkt en alles. En toen ze eindelijk het voor elkaar kreeg om mij de deur te openen, ging ik eindelijk naar bed... en vroeg ik nog naar m'n handdoek. Die kreeg ik en toen ben ik gaan slapen

De dag daarna was ik zo misselijk

En heb ik letterlijk de hele dag op bed gelegen

Was zo ziek