Ik wil ook best in Amsterdam iets regelen, maar ik kan geen mensen bij mij kwijt. Dus als dat bij jou wel kan, wil ik je best helpen met organiseren!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het prima als jullie in amsterdam willen meeten, wil best iets organiseren
Ik heb nog wel 2 gourmetterts staanquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmja, met z'n 15en aan mijn tafel met 8 pannetjes, garpjas![]()
neem je je eettafels ook mee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 gourmetterts staan.
en terecht, is kei goaf!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef miss--moana het volgende:
Oewww krijg al zin in de meethahahha...tis nog niets eens bekend waar en wanneer die is maar de zin is er in iedergeval!
zullen ze blij van worden, al die nagellakdampenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:03 schreef Diconnected het volgende:
Kunnen ook een meeting doen in een kroeg.¤
och met het rookverbod is er geen enkel explosiegevaar meer toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zullen ze blij van worden, al die nagellakdampen
maar het jaagt ws. wel andere klanten wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och met het rookverbod is er geen enkel explosiegevaar meer toch?
Ik heb een buurthuis dat ik voor een appel en een ei kan afhuren. Met lange tafels en discoballen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:03 schreef Diconnected het volgende:
Kunnen ook een meeting doen in een kroeg.¤
I LOLed. Like, out loud.quote:
quote:
Ja gezellig toch!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil ook best in Amsterdam iets regelen, maar ik kan geen mensen bij mij kwijt. Dus als dat bij jou wel kan, wil ik je best helpen met organiseren!
Klinkt cool!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een buurthuis dat ik voor een appel en een ei kan afhuren. Met lange tafels en discoballen!
Omdat bar, geluidsinstallatie en genoeg tafelruimte. Een enorm grasveld voor de hindernisbaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Klinkt cool!
Maar waarom zouden we een locatie gaan huren?? Oke tis handig als er echt onwijs veel mensen komen maar met bijv 15 mensen is dat dan niet wat overdreven
(zie het al wel voor me nagellakgekken dansend met natte nagels is de lucht)
hindernisbaan!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat bar, geluidsinstallatie en genoeg tafelruimte. Een enorm grasveld voor de hindernisbaan.
En huren is een groot woord he... je betaalt je consumpties tegen kostprijs
aahh ok ok.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat bar, geluidsinstallatie en genoeg tafelruimte. Een enorm grasveld voor de hindernisbaan.
En huren is een groot woord he... je betaalt je consumpties tegen kostprijs
nee dit wordt een speciale hindernisbaan. gebasseerd op natte lak en hindernissenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef Diconnected het volgende:
Oeh en dan kunnen we gaan spijkerpoepen enzo. Just like the old days.
Ook leukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dit wordt een speciale hindernisbaan. gebasseerd op natte lak en hindernissen
*topic ff opzoekt
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Moet ik dat dan doen op zaterdag 11 september of op zondag 12 september?
Note: de zondag moet je delen met mijn familie
Wat denk je, doe ik het allemaal op 1 dag ben ik er weer een tijd vanaf?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
overload. Ik wil jullie niet vaker zien dan m'n moeder zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |