Hoeft niet! Je zonnige humeur en wat bier of iets anders is genoegquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat ik mijn huis met tuin zo moeilijk de trein naar Groningen of Arnhem in gepropt krijg
mietjes!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef milka82 het volgende:
Leeuwarden kom ik bijna dagelijks! Ik heb alleen niet een sun mega mooie tuin als Puckzz maar ik zal eens over een meet nadenken. Dan moeten jullie wel het paspoort mee, want dan komen jullie in het pittoreske Friesland!
Ik wil best reizen, maar geen drie uren!
Ik ook want ik woon erquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef milka82 het volgende:
Leeuwarden kom ik bijna dagelijks! Ik heb alleen niet een sun mega mooie tuin als Puckzz maar ik zal eens over een meet nadenken. Dan moeten jullie wel het paspoort mee, want dan komen jullie in het pittoreske Friesland!
Ik wil best reizen, maar geen drie uren!
En dan crashen bij Sharanaquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook want ik woon erMaar met zn allen nagels lakken op de dam in Amsterdam vind ik ook leuk!
Jaaaquote:
Dat is 10 minuten langer reizen dan a'dam en 1 euro duurder is ik vind het wel OKquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:24 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben er ook wel voor in hoor om een meet te organiseren
Weet niet of jullie Almere wat vinden? Maar zou het helemaal niet erg vinden en super gezellig!
Is ongeveer een uurtje karren, I'm in! Kan Princess-A eventueel meerijden....quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:24 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben er ook wel voor in hoor om een meet te organiseren
Weet niet of jullie Almere wat vinden? Maar zou het helemaal niet erg vinden en super gezellig!
Oja, nog steeds thinking om het hier te doen he, Drachten-city! Amsterdam vinnik ook een heel leuk idee, soort van flash-mob op het Leidse plein lakken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:43 schreef milka82 het volgende:
[..]
Is ongeveer een uurtje karren, I'm in! Kan Princess-A eventueel meerijden....
Drachten is een kwartiertje vandaan bij mijn kinderen. Dus dat is no-problemo voor mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:44 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oja, nog steeds thinking om het hier te doen he, Drachten-city! Amsterdam vinnik ook een heel leuk idee, soort van flash-mob op het Leidse plein lakken!
voorlopig nog even op menne laptop, zal nog eens kijken of het postwaardig isquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
Waar blijft trouwens het bierfilmpje?
Vast nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voorlopig nog even op menne laptop, zal nog eens kijken of het postwaardig is
ik vind het prima als jullie in amsterdam willen meeten, wil best iets organiserenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik wel vaker, maar wie zijn "jullie"? Ik bedoel, ik zie ook niemand uit het noorden zichzelf opwerpen om iets te organiseren![]()
Zo klopt het denk ik beter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het prima als julliewe in amsterdam willen meeten, wil best iets organiseren
Ervaring leert dat uiteindelijk nooit geshopt wordt, maar het grootste voordeel van centrale ligging is voor mij toch wel bereikbaarheid met het OVquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:49 schreef miss--moana het volgende:
Nou ik hoor wel waar het wordt
Er zijn zoveel plaatsen waar het gehouden kan worden, komt vast helemaal goed!
Misschien leuk om van te voren te weten: Ik woon vlak bij het centrum nog geen 5 minuten lopen en daar zijn winkels als: ICI Paris, MOOI, Kruitvat, Etos en Trekpleister weet niet of dat meeweegt voor jullie beslissing om het ergens te houden
We kunnen de eventuele posts daarover verwijderen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil sowieso nog een keer mijn originele initiatief uitvoeren, maar er zijn me steeds mensen voor, dus dat gaat volgend jaar worden vrees ik
Die vat ik ff nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef miss--moana het volgende:
[..]
We kunnen de eventuele posts daarover verwijderen hoor
Jij zegt ditquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil sowieso nog een keer mijn originele initiatief uitvoeren, maar er zijn me steeds mensen voor, dus dat gaat volgend jaar worden vrees ik
oh nee joh, dat kan me geen biet skelen, whehehe!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jij zegt dit
Waarop ik zeg dat we de posts waarin staat dat het bij mij of bij andere gehouden kan worden wel kunnen verwijderen zodat jij je originele initiatief kan uitvoerendoen we net of wij niets hebben gezegd en jij de eerste bent
![]()
Snappie?
Wat is er mis met meerdere meetings?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee joh, dat kan me geen biet skelen, whehehe!
't Is meer dat ik òòk in Brabant woon. En ik wilde BBQ-en. En ik wil best een BBQ organiseren in januari maar denk niet dat veel mensen daar warm voor lopen. Dusch doen we dat lekker volgend jaar, als we dan nog bestaan
overload. Ik wil jullie niet vaker zien dan m'n moeder zeg maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is er mis met meerdere meetings?*honger heeft
Natuurlijk bestaan we dan nog!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee joh, dat kan me geen biet skelen, whehehe!
't Is meer dat ik òòk in Brabant woon. En ik wilde BBQ-en. En ik wil best een BBQ organiseren in januari maar denk niet dat veel mensen daar warm voor lopen. Dusch doen we dat lekker volgend jaar, als we dan nog bestaan
hmja, met z'n 15en aan mijn tafel met 8 pannetjes, garpjasquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan we dan nog!
En ik begrijp je, maare gourmette is ook gezellig!
Ik zit er niet mee, denk alleen dat het animo wat minder is. Ik heb ook geen luifel ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef milka82 het volgende:
BBQ in Januari is juist koel (letterlijk en figuurlijk!). Ben je tenminste rete-origineel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |