Zo voelde ik me ook van te voren, maar 't was bekend onbekend zeg maar, en viel reuze meequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:51 schreef kieskleurig het volgende:
Echt leuk die foto's!
Ik ben niet iemand die snel naar zoiets zou gaan, eng ineens zoveel onbekenden enzo![]()
Maar als ik de foto's zo zie zou ik zo erbij willen zijn
Ohh jullie ook file dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef AmNaBa het volgende:
Na een lange rit,kwamen we veel later thuis, om 1200 's nachts vertrekken en dan toch nog in de file belanden. Buzz achter het stuur was not amused!
Verder was het erg leuk om nog meer gezichten en de personen achter de namen te ontmoeten.
Tja....ik en barmannen.....
Het was erg gezellig
En er zijn leuke foto's gemaakt zeg!!!
Maar echt die tuin, supergaaf!! Dusse nogmaala Puckzz thnx voor de gastvrijheid!!!!!!
wat sta ik hier charming op trouwensquote:
gelukkig trekt deb de aandacht een beetje van je afquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat sta ik hier charming op trouwens
OH HAI!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig trekt deb de aandacht een beetje van je af
ja, mandje staat op de tafel hier!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Die tietenfoto is echt ge-ni-aal!
SQ, had je m'n sms nou nog gehad???
Ah gelukkigquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, mandje staat op de tafel hier!
Ja, maar ik vond m'n insuline en portomonnee wel belangrijker dan een mandjequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef Juud- het volgende:
Ja, doosVoordat we weggingen nog: "ff kijken of ik alles heb". Toen we de auto instapten nog een check, "nog even kijken hoor, of we echt niks vergeten zijn".
nog muffins over?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Was lekker blond, rijden we ergens bij weet ik welk durp, ik ineens tegen Juud, 'shiiiit m'n muffinmandje'
Het is een lange reistijd waard hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef milka82 het volgende:
Whaaah ladies, te leuke meeting dus! Als jullie het de volgende keer nu niet aan de andere kant van het land doen , dan bin ich dabei!
ja, dat hoor ik wel vaker, maar wie zijn "jullie"? Ik bedoel, ik zie ook niemand uit het noorden zichzelf opwerpen om iets te organiserenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:04 schreef milka82 het volgende:
Whaaah ladies, te leuke meeting dus! Als jullie het de volgende keer nu niet aan de andere kant van het land doen , dan bin ich dabei!
Iedereen is hartstikke welkom in mijn studentenkamer van 40m2, dat past heus welquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat hoor ik wel vaker, maar wie zijn "jullie"? Ik bedoel, ik zie ook niemand uit het noorden zichzelf opwerpen om iets te organiseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |