Helemaal begrijpelijk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, na even kritisch bekijken van den agenda heb ik besloten dat ik geen nagellakfeestje geef op 11 september!
Redenen:
- ik kom donderdag terug van een korte vakantie
- de familie komt de 12e en da's ook al gauw een man of 15
Zaterdag een meet houden komt dus slecht uit! Daarbij gun ik onze noorderlingen ook eerst een meet, dus wie werpt zich op?
Mijn huis leent zich ook in de winter nog prima voor grotere groepen, dus over een paar maandjes komen jullie gewoon gezellig naar Eindhoven![]()
Oeh, tof!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Praag, soort van midweek, na tien jaar weer eens terug naar mijn fav city!
Dan ben je nog goed op tijd want Praag wordt helaas steeds meer toeristisch, bah. Have fun!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Praag, soort van midweek, na tien jaar weer eens terug naar mijn fav city!
Zeg tuthola, je kickt een oud topicquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dan ben je nog goed op tijd want Praag wordt helaas steeds meer toeristisch, bah. Have fun!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moldavië daar ben ik serieus nog nooit geweest en daar heb ik ook nog nooit aan gedacht. Sterker nog, ik heb geen idee waar het ligt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
En voor goedkoop moet je gewoon lekker moldavië in trekkenmoet er alleen wel tegen kunnen als ze rare dingen op je bord gooien zoals gebakken peesjes in oliesaus
Ik haalde moldavië en moravië door elkaar, dikke vette faalquote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Moldavië daar ben ik serieus nog nooit geweest en daar heb ik ook nog nooit aan gedacht. Sterker nog, ik heb geen idee waar het ligt.
Die gebakken peesjes in oliesaus trekken mij alleen niet zo aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |