quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had net dus gevraagd of mensen moeite hadden met foto's online en niemand riep iets. Dus, live you out!
Gewoon postenquote:Op zondag 15 augustus 2010 04:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de jacuzzifoto moet ik eerst nog even nuchter bekijken hoor.
Ohhh, wat fijn om te horen!! Aan het tijdstip van je post te zien ben je de halve nacht opgeweest, maar voor een goed doelquote:
Vannacht om 5 uur opgestaan toen ik 'm hoorde miauwenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:38 schreef Juud- het volgende:
[..]
Ohhh, wat fijn om te horen!! Aan het tijdstip van je post te zien ben je de halve nacht opgeweest, maar voor een goed doel
Foto's zijn leuk Holyme!![]()
Gelukkig heeft SQ er veelquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar 3 foto's gemaakt
Holyme, je staat er wel op, moet ik jou ff wegtoveren?
Ja! En inderdaad, jacuzzi foto's graagquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:05 schreef tliciouz het volgende:
Leuke foto's!Volgende keer ben ik er bij. En jacuzzi pics please.
En jacuzzi foto posten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil trouwens het recept van die empanadas![]()
Lindytje en IJsdraakje zijn ook vertrokken, de tuin is weer op orde. Nu dus F5-en in dit topic
Die heeft Lindyquote:
Dat probleem heb ik ook met het geheugenkaartje van mijn telefoon. Ik krijg ook vaak de melding dat de kaart geformatteerd moet worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom ziet mijn stomme laptop niet dat ik een geheugenkaartje van mijn foon in zijn gleuf heb gestopt?![]()
Ja hij herkent wel een verwisselbare schijf, maar daarna zegt ie plaats een schijf of ander geschikt medium in F.
Die zit erin!!![]()
Hmpf....
Ik heb wel een USB kabel. Maar ik zal eerst de gebruiksaanwijzing eens lezen, misschien heb ik de foto's niet op het geheugenkaartje opgeslagen maar op de foon zelf.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook met het geheugenkaartje van mijn telefoon. Ik krijg ook vaak de melding dat de kaart geformatteerd moet worden.
Heb je bluetooth of een usbkabeltje bij je telefoon?
Goodmorningquote:
bubs en haar man hebben mij thuis gebrachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goodmorning. Ging het goed in je eentje met de bus
?
Aww lievquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bubs en haar man hebben mij thuis gebrachthaar man is trouwens een oud-collega van me, kwam ik gister achter
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww liev. Vond het wel jammer dat ik een stuk gemist heb, maar ik bouw op qua gezelligheid: 1ste keer was ik aanwezig, 2e keer aanwezig + drinken en de 3e keer blijf ik gewoon tot het bittere einde
.
Het was heel jammer dat je weg moest, maar gelukkig voor een goed doel met uitstekend resultaat want Herman is er weerquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww liev. Vond het wel jammer dat ik een stuk gemist heb, maar ik bouw op qua gezelligheid: 1ste keer was ik aanwezig, 2e keer aanwezig + drinken en de 3e keer blijf ik gewoon tot het bittere einde
.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was heel jammer dat je weg moest, maar gelukkig voor een goed doel met uitstekend resultaat want Herman is er weer
Hehehehe.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn schamele bijdrage
Ballonnen ophangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moiquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:57 schreef Joysa het volgende:
Ik zie tietuh![]()
En wie is dat in paarse shirt?
die is er allang, mafkeesquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is de SC?Holyme doe es een neiuwe SC maken, jij sloot 'm
Ik ga nog ff een uurtje pitten, dan zie ik ze later welquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot mr. SQ de laptop een keer los laat, dan kan ik ook picspam doen
Ben jij ook zo gaar?? Ik lig ook alweer... op de bank, met mijn kussenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga nog ff een uurtje pitten, dan zie ik ze later wel
Oh oh....quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
i can haz laptop!
Ik ga nu ff verkleinen, tot zo!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
i can haz laptop!
Ik ga nu ff verkleinen, tot zo!
Ik denk dat je Juud bedoeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Joysa het volgende:
Jacuzzi![]()
En op de 2e foto, grijs shirt + lange mouwen, wie is dat?
Zo voelde ik me ook van te voren, maar 't was bekend onbekend zeg maar, en viel reuze meequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:51 schreef kieskleurig het volgende:
Echt leuk die foto's!
Ik ben niet iemand die snel naar zoiets zou gaan, eng ineens zoveel onbekenden enzo![]()
Maar als ik de foto's zo zie zou ik zo erbij willen zijn
Ohh jullie ook file dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:21 schreef AmNaBa het volgende:
Na een lange rit,kwamen we veel later thuis, om 1200 's nachts vertrekken en dan toch nog in de file belanden. Buzz achter het stuur was not amused!
Verder was het erg leuk om nog meer gezichten en de personen achter de namen te ontmoeten.
Tja....ik en barmannen.....
Het was erg gezellig
En er zijn leuke foto's gemaakt zeg!!!
Maar echt die tuin, supergaaf!! Dusse nogmaala Puckzz thnx voor de gastvrijheid!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |