TS speurt het asfalt af.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef murp het volgende:
Links van je op de grond net naast de deur?
Soms ook rechtsonder.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms ook rechtsonder.
En ik heb een auto waarbij je het merktekentje op de voorkant moet draaien om er vervolgens je sleutel in te steken om de motorkap open te maken. Dat heeft me helemaal niet veel tijd gekost om uit te vinden...
Ford?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms ook rechtsonder.
En ik heb een auto waarbij je het merktekentje op de voorkant moet draaien om er vervolgens je sleutel in te steken om de motorkap open te maken. Dat heeft me helemaal niet veel tijd gekost om uit te vinden...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms ook rechtsonder.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Gelukt. Dank iedereen! Het was idd linksonder...
Op een gegeven moment ga je van gekkigheid zelfs aan de uitlaat trekken, gewoon omdat je er écht niet uitkomt.quote:
en je moet ook nog raar de sleutel draaien om de motorkap te openen, zo frustrerend..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je van gekkigheid zelfs aan de uitlaat trekken, gewoon omdat je er écht niet uitkomt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je van gekkigheid zelfs aan de uitlaat trekken, gewoon omdat je er écht niet uitkomt.
Had dan een topic op FOK! geopend!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef kloogre het volgende:
Toen ik nog een 206 had heb ik ook even moeten zoeken.
Er zit een grijs hendeltje (horizontaal) die je naar beneden moet doen.
Als je naast je stoel gaat staan en op je hurken gaat zitten kan je 'm zien
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Gelukt. Dank iedereen! Het was idd linksonder...
Ik was bezig met die klote motorkap, dan vergeet je FOK! wel even.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Had dan een topic op FOK! geopend!
Wij hebben al zoveel verschillende merken auto's gehad, dat ik het wel weet van de 'standaard' merken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ford dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef Snakey het volgende:
Echte mannen lezen geen instructieboekjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ford dus.
Ja, maar dat staat echt in het instructieboekje uitgelegd.
dit iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef ukga het volgende:
Nu is de vraag; wat is er mis met de auto?
Dan ben ik geen echte man.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echte mannen lezen geen instructieboekjes.
Ik ook tegenwoordig, maar niet doorvertellen ajb...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben ik geen echte man.![]()
Ik lees altijd instructieboekjes. Zelfs voor het bedienen van een Blender.
Ech welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echte mannen lezen geen instructieboekjes.
TS heeft 1 geluk: hij is in Frankrijk, daar waar de auto gemaakt is, dus elke garage kan het vast fixen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:47 schreef ukga het volgende:
Nu is de vraag; wat is er mis met de auto?
Ik heb een nissan en ga er mee naar Italie rijden.... shit i'm fuckedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TS heeft 1 geluk: hij is in Frankrijk, daar waar de auto gemaakt is, dus elke garage kan het vast fixen.
You were fucked already.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb een nissan en ga er mee naar Italie rijden.... shit i'm fucked
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |