Die shit werkt yo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef mstr het volgende:
Power Balance Wristband/Armband.
http://www.powerbalance.com/
Als je 2 dezelfde oefeningen na elkaar doet, doe je ze dan beter?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is het dus, het zit niet in je hoofd. Ik zag het verschil, namelijk een hogere mate van balans.
Edit; we zaten daar met een man of 7. Niet alleen het subject was onder de indruk, de toeschouwers ook.
Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:17 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als je 2 dezelfde oefeningen na elkaar doet, doe je ze dan beter?
Wie heeft het hier over een heilzame werking?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:16 schreef Lienekien het volgende:
En wat is dan de heilzame werking van meer balans krijgen (in je lichaam)?
Je draagt dat ding. neem ik aan, niet voor de sier. Dus je moet toch geloven dat je er beter van wordt? Hoe dan? Wat doet het dan voor je welbevinden en functioneren?quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een heilzame werking?
Die oefeningen zijn al eens 'op' me uitgevoerd. Dit is gewoon iets dat tussen je oren zit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:12 schreef One_conundrum het volgende:
Maar stel je deze 3 tests voor. En dan uitgevoerd bij jezelf. En dan blijkt dat ook jij meer balans krijgt. Hoe denk je er dan over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |