Jep, voorlopig welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat het goed nieuws is?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef DentalFloss het volgende:
Nieuw bericht van haar vriend.
De kaartjes zijn op die van spuitje na niet aangekomen.
De postkamer wist niet wie Disana is en nu dus wel.
Nog een kaartje van jou aan Disana zal haar denk ik heel goed kunnen doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:31 schreef spuitje het volgende:
kreeg door dat een naam niet nodig was omdat ze alleen lag.
Heb er toch maar Disana opgezet.
Ga gewoon nog maar weer Hallmark en TNT aan het werk zetten,
vind dit alles zo verschrikkelijk kut!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan nu maar wat positief nieuws![]()
De ontstekingswaarden in het bloed zijn sterk gedaald, zo ook het aantal witte bloedlichaampjes. Het nieuwe medicijn lijkt dus aan te slaan.
Het is nu wel bekend bij de postkamerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef spuitje het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als jullie Disana iets willen sturen MOET er een naam op staan, alleen op kamernummer leveren ze niet af. De postkamer sorteert op achternaam, dus dat hebben ze eigenlijk het liefst.
oh, dus als ik Disana op de kaart schrijf komt ie wel aan, dus de mijne heeft ze nog niet gehad, nou vanmiddag een nieuwe op de bus, jammer want denk dat er dan heel veel kaarten al liggen daar in de postkamer van iedereen maar we hadden geen achternaam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:18 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Het is nu wel bekend bij de postkamer
Hoe gaat het nu?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:18 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Het is nu wel bekend bij de postkamer
Tof nieuws en tof dat je ons op de hoogte houd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Operatie is voorlopig uitgesteld, in afwachting van verloop.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:08 schreef DentalFloss het volgende:
Laatste update van haar vriend.
De ontstekingswaarden waren gedaald van 130 naar 100, vijf is normaal. Sinds vandaag scheidt ze geen bloed meer af. Maandag komen we meer te weten
Dat gaat de goede kans uit! Sterkte alle twee!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:08 schreef DentalFloss het volgende:
De ontstekingswaarden waren gedaald van 130 naar 100, vijf is normaal. Sinds vandaag scheidt ze geen bloed meer af. Maandag komen we meer te weten
Tofquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:08 schreef DentalFloss het volgende:
Ow bah....dan maak je jezelf al mega zorgen en voel je je zwaar ellendig...Zijn de heren artsen het niet met elkaar eens....Wel fijn dat haar ontstekingswaarde blijft dalen...Als je dr spreekt wens haar maar sterkte....en bedankt BQquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana vanmiddag gesproken en het is nogal verwarrend, vooral voor Disana.
De weekend-arts wil op korte termijn opereren (zo snel mogelijk), de doordeweek-arts wil het nog een paar dagen aankijken. Geen bloed meer in ontlasting, ontstekingswaarde in haar bloed blijft langzaam zakken en ze valt niet meer af.
Ze is nog steeds erg moe en is het meer dan zat.
dank je BQquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana vanmiddag gesproken en het is nogal verwarrend, vooral voor Disana.
De weekend-arts wil op korte termijn opereren (zo snel mogelijk), de doordeweek-arts wil het nog een paar dagen aankijken. Geen bloed meer in ontlasting, ontstekingswaarde in haar bloed blijft langzaam zakken en ze valt niet meer af.
Ze is nog steeds erg moe en is het meer dan zat.
Ik wens Disana en jou veel sterkte morgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:11 schreef DentalFloss het volgende:
Bericht van haar vriend.
De dikkke darm gaat eruit, ondanks de medicatie, die niet heeft gewerktt. Eerst moet het ijzergehalte, door middel van bloedtransfusie, evenals het natriumgehalte omhoog. Waarschijnlijk vindt de operatie morgen plaats. Verdoving vindt plaats middels een ruggenprik.
Tot zover maaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |