De juiste afdeling, kamernummer en naam van Disana komt hier denk ik ook niet staan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:36 schreef spuitje het volgende:
Had ziekenhuis adres van Disana per PM gevraagd maar krijg het niet??
Nou nog maar een keer dan: mag ik haar adres zodat ik haar een opkikkertje kan sturen?
Sjezus, het zit ook allemaal niet meequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:34 schreef beequeen het volgende:
Update: Net de vriend van Disana gesproken. Ze heeft inmiddels sonde-voeding en is dood- en doodmoe.
Morgen weer een darmonderzoek waar ze vreselijk tegenop ziet.
Heb het adres inmiddels per PM gehad en Hallmark en TNT aan het werk gezetquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De juiste afdeling, kamernummer en naam van Disana komt hier denk ik ook niet staan.
Je kan Teun een PM sturen, hij heeft het adres van Disana.
[ afbeelding ]
Lieve Disana,
Sterkte met het onderzoek en de uitslag.
Heel rot om je zo belabberd, moe en futloos te voelen.
Op een heel goed en snel herstel.
Lieve groeten van Tuinfluiter.
Jammer om te horen dat het middel niet zo goed werkt als verwacht. Ik hoop dat de nieuwe middelen beter werken. Heel veel sterkte voor jullie beiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef DentalFloss het volgende:
Weer een update van Disana's vriend.
De prednisolon werkt niet zo goed als verwacht. Daarom gaat ze straks over naar cyclosporine, samen met een soort antibiotica.
Sinds vandaag is ze over op sondevoeding, daarom moest gisteren eerder al een laxeermiddel, 4 zakken, worden toegediend. Daardoor konden nieuwe hapjes uithaar dikke darm worden genomen. Dat is haar zeer meegevallen met de nodige rouches en pijnstillende middelen.
Iedereen de hartelijke groeten van haar.
Tot zover maar weer.
dank je wel, en ik hoop dat jij het ook thuis red en dikke kus voor Disana.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef DentalFloss het volgende:
De prednisolon werkt niet zo goed als verwacht. Daarom gaat ze straks over op cyclosporine, samen met een soort antibiotica.
Sinds vandaag is ze over op sondevoeding, daarom moest gisteren eerder al een laxeermiddel, 4 zakken, worden toegediend. Daardoor konden nieuwe hapjes uithaar dikke darm worden genomen. Dat is haar zeer meegevallen met de nodige rouches en pijnstillende middelen.
Tot zover maar weer.
Pfff.........ik vind het allemaal maar heftig. Hoop toch heel erg dat ze snel iets vinden wat haar weer oppept.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:22 schreef DentalFloss het volgende:
De prednisolon werkt niet zo goed als verwacht. Daarom gaat ze straks over op cyclosporine, samen met een soort antibiotica.
Tot zover maar weer.
Wat een ellende....Wens Disana heel veel sterkte en ook voor jou uiteraardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef DentalFloss het volgende:
Nieuw bericht van haar vriend.
De kaartjes zijn op die van spuitje na niet aangekomen. De postkamer wist niet wie Disana is en nu dus wel.
Onduidelijk is nog of de cyclosporine gaat werken, anders moet de dikke darm vrijdag operatief worden verwijderd omdat ze anders te zwak zou worden om dat later alsnog te doen.
Tot zover het laatste nieuws.
x2quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat een ellende....Wens Disana heel veel sterkte en ook voor jou uiteraard
Oh jongens wat een nare berichten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef DentalFloss het volgende:
De kaartjes zijn op die van spuitje na niet aangekomen. De postkamer wist niet wie Disana is en nu dus wel.
Onduidelijk is nog of de cyclosporine gaat werken, anders moet de dikke darm vrijdag operatief worden verwijderd omdat ze anders te zwak zou worden om dat later alsnog te doen.
Och hemel, wat een ellende toch allemaal!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana zojuist gesproken. Als haar dikke darm vewijderd moet worden krijgt ze een stoma.
Ze blijft er vrij rustig onder maar heeft nog geen idee wat een inpact het op haar leven zal hebben.
Ze klonk echt doodmoe en berustend. Als dit is wat er nodig is, het zij zo. Aldus Disana.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef DentalFloss het volgende:
ik knup me vast op het berustende ....................quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana zojuist gesproken. Als haar dikke darm vewijderd moet worden krijgt ze een stoma.
Ze blijft er vrij rustig onder maar heeft nog geen idee wat een inpact het op haar leven zal hebben.
Ze klonk echt doodmoe en berustend. Als dit is wat er nodig is, het zij zo. Aldus Disana.
Jeetje zeg wat heftig allemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:49 schreef beequeen het volgende:
Mooi!! En nu maar ff flink duimen dat het zo blijft gaan!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan nu maar wat positief nieuws![]()
De ontstekingswaarden in het bloed zijn sterk gedaald, zo ook het aantal witte bloedlichaampjes. Het nieuwe medicijn lijkt dus aan te slaan.
Mooi, positief nieuws was inmiddels wel heel hard nodig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dan nu maar wat positief nieuws![]()
De ontstekingswaarden in het bloed zijn sterk gedaald, zo ook het aantal witte bloedlichaampjes. Het nieuwe medicijn lijkt dus aan te slaan.
Operatie is voorlopig uitgesteld, in afwachting van verloop.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, positief nieuws was inmiddels wel heel hard nodig.
Betekent dat ook dat de dikke darm mogelijk behouden kan worden?
Dus ik neem aan dat het goed nieuws is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Operatie is voorlopig uitgesteld, in afwachting van verloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |