abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85350656
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zou ik kunnen doen inderdaad. Eventjes je historie doorlopen en quotes copy/pasten.
Maar het heeft weinig zin. Het is bekend hoe jij ze wegzet, met name de Wilders aanhangers. Daarbij ben jij "vragen ontwijker nummero 1" hier en derhalve voel ik me niet aangesproken.
Je geeft geen antwoord dus. Je had je toetsenbord al die ellende kunnen besparen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85350690
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat je niet alleen dat onvervreemdbare recht hebt, maar ook rekening zou kunnen houden met de gevoeligheden van je omgeving, als je zelf wederzijds respect zo belangrijk vindt.
Je zou je kunnen afvragen of zo'n tempel het doel dient waarvoor ie is opgericht. Een heel relevante vraag.

Maar goed, er zullen vast een hoop centen mee gemoeid zijn. Vraag me nog steeds af hoeveel Saoedisch geld hierachter zit.
Volgens mij is de tijd van rekening houden met gevoelgheden al een tijdje voorbij. We leven niet meer in een politiek correcte periode.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:19:00 #78
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85350811
Onrust onder de burgers, goed plan dit. Van de Illuminati welteverstaan.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:21:17 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85350899
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is de tijd van rekening houden met gevoelgheden al een tijdje voorbij. We leven niet meer in een politiek correcte periode.
Ah, dus ook dit "bruggenbouwende" plan is een ordinaire provocatie? Kijk, nu komen de kaarten op tafel. ^O^.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85350917
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord dus. Je had je toetsenbord al die ellende kunnen besparen.
'Extreem rechts kaapt site (forum) Libelle'

... zoals ik zei: je staat er bekend om vragen van anderen te negeren en andersom ze erop aan te spreken.
Wat een waus ben je toch ook :')
pi_85351018
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat je niet alleen dat onvervreemdbare recht hebt, maar ook rekening zou kunnen houden met de gevoeligheden van je omgeving, als je zelf wederzijds respect zo belangrijk vindt.
Je zou je kunnen afvragen of zo'n tempel het doel dient waarvoor ie is opgericht. Een heel relevante vraag.

Maar goed, er zullen vast een hoop centen mee gemoeid zijn. Vraag me nog steeds af hoeveel Saoedisch geld hierachter zit.
OK ben ik met je eens. Alleen vind ik in dit geval (eindje van Ground Zero verwijderd/geen duidelijk herkenbare moskee) dat de tegenstanders wat overdreven reageren. :)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_85351214
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

... zoals ik zei: je staat er bekend om vragen van anderen te negeren en andersom ze erop aan te spreken.
Wat een waus ben je toch ook :')
Nog steeds geen antwoord? Waarom reageer je dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_85351297
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is de vrijheid die ik hier geniet. ^O^
pi_85351345
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dat is de vrijheid die ik hier geniet. ^O^
Zeker, dat betwiste ik ook niet. Vandaar ook de vraag waarom.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:31:39 #85
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85351367
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dit een grap?
pi_85351392
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De Tin-Mal moskee is ook open voor niet-moslims. En die regels zijn inderdaad ingesteld door de Franse bezetter. Overigens heb ik in mijn hele leven nog NOOIT zo'n bordje gezien. Dus dat is wel apart. Zeker gezien het feit dat ik tientallen moskeeen in Marokko heb bezocht.
Frappant dat de huidige Marokkaanse regering nog steeds de regel van de bezetter hanteert. Een stukje westerse indoctrinatie en minderwaardigheidscomplex perhaps.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85351448
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Frappant dat de huidige Marokkaanse regering nog steeds de regel van de bezetter hanteert. Een stukje westerse indoctrinatie en minderwaardigheidscomplex perhaps.
Klopt inderdaad, helaas. Een brevet van onvermogen als je het mij vraagt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85351454
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, dat betwiste ik ook niet. Vandaar ook de vraag waarom.
Ik stel nergens dat jij dat betwist.
Daarbij kwam dat geneuzel alweer in je eigen gezicht terug. Is ook lol natuurlijk.
pi_85351494
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef Relko het volgende:

[..]

Is dit een grap?
Nee, Mutant's tactiek om de aandacht weg te krijgen. :)
pi_85351507
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat jij dat betwist.
Daarbij kwam dat geneuzel alweer in je eigen gezicht terug. Is ook lol natuurlijk.
Geneuzel? Het is volgens mij vrij bekend dat er een dag des Oordeels is in abrahamistische religies. Ik dacht dat jij altijd zo verschrikkelijk veel wist over de Islam?
Allah Al Watan Al Malik
pi_85351516
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, helaas. Een brevet van onvermogen als je het mij vraagt.
Bestaat er trouwens zoiets als de FLN in de Marokkaanse politiek (FLN van Algerije)? Ik ben niet thuis in de Marokkaanse politiek. Maar ik kan me voorstellen dat je de usual secularisten hebt en de gelovige partijen.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_85351612
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, Mutant's tactiek om de aandacht weg te krijgen. :)
Hypocriete verwijten.
Als iemand moeite doet om de aandacht te verleggen ben jij het wel.
Leaf
pi_85351644
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Bestaat er trouwens zoiets als de FLN in de Marokkaanse politiek (FLN van Algerije)? Ik ben niet thuis in de Marokkaanse politiek. Maar ik kan me voorstellen dat je de usual secularisten hebt en de gelovige partijen.
Je hebt de PJD (zusterpartij van de Turkse AKP) als enige echte religieus geinspireerde partij en er is ook een seculiere Istiqlal partij. Of die te vergelijken is met de FLN, dat weet ik niet. Het lijkt me niet, want FLN is volgens mij een extreem nationalistische beweging - en die zijn er niet in Marokko.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85351647
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geneuzel? Het is volgens mij vrij bekend dat er een dag des Oordeels is in abrahamistische religies. Ik dacht dat jij altijd zo verschrikkelijk veel wist over de Islam?
Naar mijn weten zijn bananen nog altijd geel. :?

Anyway, je zeurt om onbeantwoorde vragen terwijl je het recht erop verspeelt hebt. Zoveel is duidelijk.
Okay?
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:38:36 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85351681
Nou las ik. Dat indertijd twee Franse soldaten een dief achtervolgden, die de moskee invluchtte. De soldaten betraden al schreeuwende, in hun laarzen, de gebedsruimte. Dat veroorzaakte nogal een rel. Sindsdien, besloot de wetgever, mogen niet-moslims geen moskee meer betreden. :').
pi_85351731
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt de PJD (zusterpartij van de Turkse AKP) als enige echte religieus geinspireerde partij en er is ook een seculiere Istiqlal partij. Of die te vergelijken is met de FLN, dat weet ik niet. Het lijkt me niet, want FLN is volgens mij een extreem nationalistische beweging - en die zijn er niet in Marokko.
En wie is er aan de macht?
pi_85351744
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:38 schreef Ringo het volgende:
Nou las ik. Dat indertijd twee Franse soldaten een dief achtervolgden, die de moskee invluchtte. De soldaten betraden al schreeuwende, in hun laarzen, de gebedsruimte. Dat veroorzaakte nogal een rel. Sindsdien, besloot de wetgever, mogen niet-moslims geen moskee meer betreden.
Lijkt mij een broodje aap eerlijk gezegd...
pi_85351745
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:38 schreef Ringo het volgende:
Nou las ik. Dat indertijd twee Franse soldaten een dief achtervolgden, die de moskee invluchtte. De soldaten betraden al schreeuwende, in hun laarzen, de gebedsruimte. Dat veroorzaakte nogal een rel. Sindsdien, besloot de wetgever, mogen niet-moslims geen moskee meer betreden.
De wetgevers waren op dat moment uiteraard de Fransen zelf. Het zal wel gedaan zijn om spanningen binnen het protectoraat te voorkomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85351805
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

En wie is er aan de macht?
Istiqlal met twee andere partijen dacht ik.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:41:31 #100
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85351808
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De wetgevers waren op dat moment uiteraard de Fransen zelf. Het zal wel gedaan zijn om spanningen binnen het protectoraat te voorkomen.
Het zal ook wel niet de eerste keer zijn geweest, als het waar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')