Oh dat weet ik wel. Toe, euh.... Een oldbie-OUDer wel. potverpee, ik ga dit verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet haar username ff niet, ze lurkt ook meer dan ze post zei ze. Maar ze is hiervan
Whoah Spuug dat is ff schrikkenGelukkig je raam niet kapot!
oh dan hoef je niet te pijpen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:32 schreef Memmel het volgende:
Nee een Mac book pro. Toch ivm Photoshop enzo.
die dingen aan je broek.quote:
Heb jij leren pijpen?quote:
nee, maar het schijnt wel helemaal in te zijn. Ook in de niet-homo scène.quote:
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moest jij niet biggen dit weekend?
De 15de bevalt wel prima hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
Nee over 2 weken weer. Dus dat zou precies mooi kunnen morgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ff bbq-en bij m'n pap en mam. Morgen regent het de hele dag, dus dat lijkt me dan een goed moment. Toch niets beters te doen. Of is het koopzondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |