een hoop geile praatquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:29 schreef Baltar het volgende:
Heb ik wat gemist tijdens mijn riante afwezigheid?
Nee je had erbij moeten zijn... ik heb een pak extra tissues moeten kopen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Maar ga toch maar niet teruglezen
Gelijk aandelen in Kleenex genomen dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je had erbij moeten zijn... ik heb een pak extra tissues moeten kopen!
Ja alleen is de koers om te janken, waardoor ik weer meer tissues moet kopen... als de koers daardoor stijgt betaal ik dus mezelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gelijk aandelen in Kleenex genomen dan?
Oftewel een zinloze investeringquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja alleen is de koers om te janken, waardoor ik weer meer tissues moet kopen... als de koers daardoor stijgt betaal ik dus mezelf
Alles wel, 1ste dag na vakantie is werken altijd weer even opstarten geblazenquote:
met mij wel primaquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oftewel een zinloze investering![]()
Hoe is het verder?
En bevalt het?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Momenteel niet, maar ik woon er al wel.
Nonsens.quote:
Ja dat loopt allemaal wel lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Goed om te horen!Met BF ook alles goed?
Heb er tenminste nog nooit door de regen hoeven fietsenquote:
Goed, niets te klagen, dus dat doe ik dan ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat loopt allemaal wel lekker
Hoe is het met jou?
De hemel huilt als jij naar mij fietst omdat ze ziet dat het nimmer iets tussen ons kan worden omdat jij overgelopen bent!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb er tenminste nog nooit door de regen hoeven fietsen.
is een van jullie toevallig heel recent in Pakistan geweest?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hemel huilt als jij naar mij fietst omdat ze ziet dat het nimmer iets tussen ons kan worden omdat jij overgelopen bent!
Misschien dat erik omgefietst is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is een van jullie toevallig heel recent in Pakistan geweest?
fout grapje
Als je hoofdstad islama-bad heet dan vraag je er ook een beetje zelf om als landquote:
Fuck youquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hemel huilt als jij naar mij fietst omdat ze ziet dat het nimmer iets tussen ons kan worden omdat jij overgelopen bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |