het zou wel erg gemakkelijk zijn om nu dan te vragen waarmee je TT zou willen aanvullen maar zo nieuwsgierig ben ik nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:35 schreef wonderer het volgende:
Elke keer als ik de titel zie, moet ik de behoefte onderdrukken de zin aan te vullen, dus ik durf eigenlijk niet te posten.
Ja, dat ga ik niet vertellen, dan sta ik voor lulquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou wel erg gemakkelijk zijn om nu dan te vragen waarmee je TT zou willen aanvullen maar zo nieuwsgierig ben ik niet
dat kon zomaar ook een Xiance nummer zij/worden waar je heerlijk om kan mee galmenquote:
ja maar het is niet de Celine dion versie......quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kon zomaar ook een Xiance nummer zij/worden waar je heerlijk om kan mee galmen
Waar ben je geweest dan? Hier regent het pijpenstelenquote:
Vanaf vrijdagavond tot vanmiddag in Egmond aan Zeequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Hier regent het pijpenstelen
Ok dan.... gebruind is altijdquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vanaf vrijdagavond tot vanmiddag in Egmond aan Zee
Het viel wel meequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh lucky you....... de nederlands talige muziek overleefd?
was je toch niet in de popcorn?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel wel mee
Ik heb meer disco gehoord dan Nederlandstalig
Nee het was echt de Lollipopquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
was je toch niet in de popcorn?
]quote:
4 films op één avond?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:26 schreef Ang3l het volgende:Vicky Christina Barcelona Moon Notes on a scandal
Er zitten inmiddels 3 films op, op naar de 4!
Het is nu nog steeds roodquote:
Schijnt wel goed te zijn. Ik moet nog al die 'homo'films nog zien. Heb zelf nog nooit Brokeback Mountain gezien. Kweet het, ben een nephomo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:10 schreef Steve het volgende:
I Love You Philip Morris, wat een vreemde film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |