Wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand moet het doen.
Vanavond weer een vent naast me in bed
het ding is 220cm, dus zelfs 15 cm hak past erbijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jee..... denk je dat ik er wel in pas.....
Wil wel in stijl in mijn kist liggen.....
dan weet je in ieder geval wat je in huis haalt.quote:
haha ja mijn hakken moeten er ook nog inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef creno het volgende:
[..]
het ding is 220cm, dus zelfs 15 cm hak past erbij
Het zou ook een beetje sneu zijn als ik zeg een heftige nacht met Ang3l te beleven en hij post hier ditjes en datjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had het een stuk spannender kunnen maken...
oja...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha ja mijn hakken moeten er ook nog in![]()
En mijn pruik en veren masker van 30cm..... dus pas niet meer
Die jongen heeft ook met een vingerknip een ander hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, hij is vannacht naar Londen gevlogen om bij zijn nieuwe verovering van Gran Canaria te kunnen zijn
50 EUR op dat laatstequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook met een vingerknip een ander he
Hoe palmt ie ze in? Of is ie gewoon totaal niet kieskeurig?
het was op vakantie, dan ben je toch over het algemeen wat losser en is iedereen net wat mooier/leuker enzo. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn verhaal als ie terug is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook met een vingerknip een ander he
Hoe palmt ie ze in? Of is ie gewoon totaal niet kieskeurig?
Ik denk dat het uit is... al gun ik hem wel het bestequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef creno het volgende:
[..]
het was op vakantie, dan ben je toch over het algemeen wat losser en is iedereen net wat mooier/leuker enzo. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn verhaal als ie terug is.
In Tilburg is ie toch ook nooit op vakantie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:36 schreef creno het volgende:
[..]
het was op vakantie, dan ben je toch over het algemeen wat losser en is iedereen net wat mooier/leuker enzo. Ik ben heel erg benieuwd naar zijn verhaal als ie terug is.
Voor een Bosschenaar is een bezoek aan Tilburg toch altijd "op vakantie"?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Tilburg is ie toch ook nooit op vakantie?
Da's dan meer een vakantie waarvan je je geld terug wil na afloopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor een Bosschenaar is een bezoek aan Tilburg toch altijd "op vakantie"?
Ik wilde iets gemeens over Rotterdam zeggen, maar ach, laat maar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
Wat is het lekker weer trouwens!. Ik wil op een terrasje eten vanavond
Het is niet voor niks Rot-terdam/nquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens over Rotterdam zeggen, maar ach, laat maar.
Vroeger was dat het plaatsje: Terdam. Maar hoe groter het werd hoe rotter het werd, vandaar de nieuwe naam.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet voor niks Rot-terdam/n
Maak van je hart geen moordkuil hoor. Kom maar op!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens over Rotterdam zeggen, maar ach, laat maar.
Nee, bedankt, voor je het weet heb je een mes in je rug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil hoor. Kom maar op!
Plek 4 voor Eindhoven is onterecht, daar mag je van mij Zoetermeer, Almere of Lelystad neerzettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef Great.Expectations het volgende:
In de krant staat een top vier van lelijke steden in Nederland:
1. Enschede
2. Tilburg
3. Rotterdam
4. Eindhoven
Nou, sorry lieve Brabotjes, maar Eindhoven is ook gewoon lelijk. Het heeft alle horeca enzo wat meer bij elkaar zitten, en gezelligere winkelstraten, maar verder is het gewoon Rotterdam in het kleinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plek 4 voor Eindhoven is onterecht, daar mag je van mij Zoetermeer, Almere of Lelystad neerzetten
Ook, maar Rotterdam is dus lelijkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, sorry lieve Brabotjes, maar Eindhoven is ook gewoon lelijk.
Gezelliger, fijner. En leukere mensenquote:Het heeft alle horeca enzo wat meer bij elkaar zitten, en gezelligere winkelstraten, maar verder is het gewoon Rotterdam in het klein
handig?quote:
ga je naakt zonnen op je balkon?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l, even niet naar buiten kijken.
Nee, op het balkon van Ang3l.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je naakt zonnen op je balkon?
ow je wilt dat het hele binnenplein kan mee genieten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, op het balkon van Ang3l.
Ach daar zit nooit iemand behalve Rett het buurjongetjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je wilt dat het hele binnenplein kan mee genieten?
de volgende keer als je wilt zonnen ik heb een riante afgeschermde echtertuinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, op het balkon van Ang3l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |