Ik ben niet gebrekkig geweest, ik werd min of meer gedwongen te tekenen ivm tijdgebrek en de gerustellende woorden dat ik tot 1 maand nog mocht komen met gebreken aan de woning en dat dat goed zat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:40 schreef RedSpot het volgende:
Je bent zelf gebrekkig geweest in het controloren van de woning, dat is in principe jouw eigen probleem.
Ik zou de boel gewoon opknappen en daarna met de verzameling van rekeningen eens een balletje opgooien bij de verhuurder, wie weet komen ze je enigzins tegemoet als je de woning weer aantoonbaar(foto's!) 'neutraal' hebt gemaakt.
Hierin kan ik me wel vinden. (plus deuren dan he die allemaal zeepgroen of zo waren)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:41 schreef GizartFRL het volgende:
Kleur van de muren en behang maakte bij mijn woonstichting niets uit.
Plafonds zijn toen wel allemaal opnieuw gewit door hen.
Zal dus waarschijnlijk per woonstichting verschillen.
Dus je bent gebrekkig geweest. Je hebt niet goed gecontroleerd wat de 'exacte' staat van de woning is geweest en hebt getekend voor iets dat waar je niet volledig van op de hoogte was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben niet gebrekkig geweest, ik werd min of meer gedwongen te tekenen ivm tijdgebrek en de gerustellende woorden dat ik tot 1 maand nog mocht komen met gebreken aan de woning en dat dat goed zat.
Bijna elke woningstichting laat het toe de woning in een bepaalde staat(kleur) over te nemen, meestal moet je er wel voor tekenen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou hier in Den Haag bij staedion weet ik uit ervaring dat muren die in extreme kleuren zijn geverfd in het wit opgeleverd moeten worden. Doe je dit niet dan doet de WBV het en verhaalt de kosten op je.
Ik heb 13 jaar bij Vestia gewoond, prima ervaringen daar. Bij wooninvest is de ervaring minder goed. Daar zal ik niet zo snel meer huren ook.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou hier in Den Haag bij staedion weet ik uit ervaring dat muren die in extreme kleuren zijn geverfd in het wit opgeleverd moeten worden. Doe je dit niet dan doet de WBV het en verhaalt de kosten op je.
Probeerde gewoon een iets goedkopere oplossing aan te dragen mocht je uiteindelijk echt alles zelf moeten betalenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben al redelijk ver met verven, heb histor gebruikt. Het gaat me erom dat ik extra kosten en moeite moet doen om zoiets weer normaal te maken. Vestia zou mij tegenmoet zijn gekomen (net zoals staedion als ik zo lees) maar wooninvest piekert er niet over.
Inderdaad, alleen hadden ze bij mijn zusje maar over alles heen geverfd (wit). Over de sloten heen, bovenraampjes vuil, echt alles wit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |