slotje op je huisquote:
Dag [Single]quote:
emmertje, sopje, sponsje, doekje en hup: mijn auto wassenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:46 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgennnnn!
Time for the weekend!
Uhm nee!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
emmertje, sopje, sponsje, doekje en hup: mijn auto wassen
jammerquote:
Wasstraat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
emmertje, sopje, sponsje, doekje en hup: mijn auto wassen
quote:15 Jan - r8ality
03 Apr - Steef_1982
09 Apr - BlieBlie
11 Apr - OmegaProject
12 Apr - julekes
13 Apr - Hanneke1983
13 Apr - indahnesia.com
19 Apr - Burning_RefleX
20 Apr - Bint
26 Apr - mamamiep
29 Apr - Mex_
05 Mei - Barb
06 Mei - BoomSmurf
09 Mei - Cybart
19 Mei - FlowDesign
28 Jun - ArTiC
04 Jul - just me
24 Jul - febster
03 Aug - Prittje.nl
09 Aug - Williaaam
19 Aug - MisterM
31 Aug - Juup©
01 Sep - DuchessX
01 Sep - Partygurl
21 Sep - daNpy
11 Dec - Blueman
24 Dec - amaranta
26 Dec - Jerruh
29 Dec - 2x4
verkapte 'ik ben bijna jarig' postquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef Juup© het volgende:
Ik kwam een verjaardagskalender van het Ehvn topic tegen:
[..]
P.S.
Was in augustus 2003
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verkapte 'ik ben bijna jarig' post
Over wiens camera heb je het?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:43 schreef r8ality het volgende:
Zelfs m'n zus die bijna d'r master Fotografie heeft heeft niet zo'n dure camera.
Gefeliciteerdquote:
Een tweedehandse 450D, das een amateurding. Een nieuwe 550D kopen terwijl je nog nooit een plaatje geschoten hebt is zwaar overbodigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over wiens camera heb je het?
Die van ons is nog een amateurcameraatje.
En het enige wat ietwat onnodig is, is die 2de lens.
Je post zit vol aannamesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Een tweedehandse 450D, das een amateurding. Een nieuwe 550D kopen terwijl je nog nooit een plaatje geschoten hebt is zwaar overbodig.
Een Nikon D7 of een Canon 7Dquote:
Euh ja ik bedoelde de D5 eigenlijk, die bestaat toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een Nikon D7 of een Canon 7D
De Nikon's zijn ook erg mooie camera's. Wij hebben totaal ongefundeerd voor Canon gekozen omdat we daar een beter gevoel bij haddenen vanaf dat punt verder gekeken naar welk type nu het best voor ons leek
.
Die bestaat inderdaad. Van Nikon dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Euh ja ik bedoelde de D5 eigenlijk, die bestaat toch?Of ben ik nou dom?
Mijn zus heeft een 50 of 70D ofzoiets. Maar niet nieuw.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je post zit vol aannames.
En een 550D is net als een tweedehandse 450D een amateurding.
xxD series is semiprofessioneel en xD is professioneel.
Maar jammer voor je zus dat ze met een bijna afgeronde master fotografie (nooit geweten dat ze daar ook al Masteropleidingen van hebben) het moet doen met een tweedehandse 450D
.
En wij zijn blij dat we met dank aan de belastingdienst een nieuwe 550D kunnen kopen.
Ik bedoel, we hebben een huis waar we een hoop rente voor betalen wat weer afgetrokken kan worden bij de belastingdienstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een 50 of 70D ofzoiets. Maar niet nieuw.
En "met dank aan de Belastingdienst". Je bedoelt dat je eerst teveel belasting betaalt en daarna toevallig wat terugkrijgt
.
Probeer eerst nu maar eens met een Panasonic Lumix fatsoenlijke composities en belichting te krijgen, en ga dan denken aan 550D's.
Ik heb voor de Canon gekozen omdat die beter in de hand ligt en makkelijker in de bediening is voor mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een Nikon D7 of een Canon 7D
De Nikon's zijn ook erg mooie camera's. Wij hebben totaal ongefundeerd voor Canon gekozen omdat we daar een beter gevoel bij haddenen vanaf dat punt verder gekeken naar welk type nu het best voor ons leek
.
En er heeft nog wel anderhalve week een mooi blond meisje in mijn caravan geslapenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
r8 heeft duidelijk niet kunnen vingeren in Frankrijk.
Jezus wat een zure reacties man...
Een meter verder in diezelfde caravan...quote:
Er staan zat foto's van mij op m'n flickr.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:56 schreef r8ality het volgende:
Ah, foto gevind van Mexicaantje. Wel tof.
klaar met hierheen verhuizen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er staan zat foto's van mij op m'n flickr.
Almost! Moet alleen nog een computer/laptop daar (geen internet is irritaaaant), maar die krijg ik van de TU dus daar moet ik nog even op wachten. TV staat er met DVD speler, verder alleen nog kleren en kleine dingen daarheen verhuizen, die neem ik nu steeds mee en dan weer terug. Maar ik kan er wel wonen, vorige week ben ik er een week geweest. Had het wel gehad want ik ken niemand daar en moest alleen maar leren, maar was wel chillie, leren koken enzo.quote:
brave vrouw, brave vrouwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Almost! Moet alleen nog een computer/laptop daar (geen internet is irritaaaant), maar die krijg ik van de TU dus daar moet ik nog even op wachten. TV staat er met DVD speler, verder alleen nog kleren en kleine dingen daarheen verhuizen, die neem ik nu steeds mee en dan weer terug. Maar ik kan er wel wonen, vorige week ben ik er een week geweest. Had het wel gehad want ik ken niemand daar en moest alleen maar leren, maar was wel chillie, leren koken enzo.
voor je het weet kruip je lavenloos naar huis, welke buurt woon je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja precies, en aankomende week intro (maak ik nog niet eens voor de helft mee, maar toch). Dus komt wel goed.
Ga jij stalken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor je het weet kruip je lavenloos naar huis, welke buurt woon je?
Denk jij dat ik niks beters te doen heb?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niks beters te doen heb?
ik heb idd wat beters te doen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |