Ik ook, ondanks colaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:46 schreef nattermann het volgende:
Ik verveel me, ondanks Brand bier.
Vroeger, toen de mensen nog hout sprokkelden en zelf kampvuur maakte, toen men nog met houtskool in de grotten tekenden, toen men nog in de struiken scheet, toen waren mensen pas moe.quote:
Ik kan dat wel doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vroeger, toen de mensen nog hout sprokkelden en zelf kampvuur maakte, toen men nog met houtskool in de grotten tekenden, toen men nog in de struiken scheet, toen waren mensen pas moe.
Of is dit een stom hersenspinselquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:01 schreef nattermann het volgende:
Wat ik ook niet snap hè, als iemand nu een scheet laat dan is het of genant, of je ligt in een deuk. Lachten mensen in de préhistorie ook om scheten, of was het doodnormaal?!
Eigenlijk welquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Of is dit een stom hersenspinsel?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Brand, natuurzuiver bier sinds 1340.
Morgen geen wekkerquote:
Oke, ik zal m dichtdoenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:59 schreef Zak het volgende:
[..]
Zeg het gewoon maar even. Dadelijk vliegt er iets in.
Hoeft niet hoor maar het staat ook een beetje dom natuurlijk als je de hele tijd met je mond openstaatquote:
Gelukkig maar 1x per jaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Zak het volgende:
Dat lijkt me rotwerk.
Ik doe voor een klant een jaarlijkse spotcheck van het meubilair onder andere. Al het meubilair heeft een unieke barcode en dan moeten we alles scannen. Knettergek word je ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |