Door Ivo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:28 schreef Poeketje het volgende:
Gedouched en helemaal weer fris ahhhh doet goed...
Half uurtje wordt ik opgepikt als t goed is......
Like.... uhm... not..quote:
Whehequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:31 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Like.... uhm... not..
Ik word opgehaald door een meid
Amusez-vousquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:31 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Like.... uhm... not..
Ik word opgehaald door een meid
ik wacht als sinds maar 2009 op een uitwedstrijdquote:
Oh ja, die haalden wij vroeger ook wel eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:58 schreef nattermann het volgende:
Ik heb vanavond een pizza taco uit Brunssum gehad!
Gekruid gehakt, sla en een of ander yoghurtsausjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh ja, die haalden wij vroeger ook wel eens.Da's lang geleden! Wat zit er ook alweer op?
Ik ben er geboren, maar niet getogenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Brunssum, daar kwam ik vroegah 4x per week
Ik vind t maar een boerendorpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, maar niet getogen
Zou het niet weten, ben er na mijn geboorte nooit meer geweest. Schoonpa had die pizza's daar gehaald, vandaarquote:
Ik zie ook geen reden waarom je er zomaar heen moet gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ben er na mijn geboorte nooit meer geweest. Schoonpa had die pizza's daar gehaald, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |