Er is een verschil tussen nachtbagger en nachtbagger.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
tlk ik heb maar wat terug gereageerd
met je zielige melding
sommige mensen zijn denk ik te dom om te begrijpen dat dit nachtbagger is
En dat verschil is nachtbaggerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nachtbagger en nachtbagger.
Die had ik net van iemand gekregen hier hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef Franneh het volgende:
[..]
Godver jij hebt echt een leuke smaak
Maak je niet zo druk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Franneh, wat doe je
Nee niet top!
Dan heeft diegene een leuke smaak!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die had ik net van iemand gekregen hier hoor
ergens tussen de 5 en de 10 secondequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:23 schreef Maisnon het volgende:
Hmpf wat zou de minimale wachttijd tussen posts zijn
Dat heb je nu duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook in nachtbagger heb je regels en dat vergeten mensen al snel.
Wat zijn de regels?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook in nachtbagger heb je regels en dat vergeten mensen al snel.
Waar is het topic? Link?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is op zijn teentjes getrapt
Jackquote:
Geen stijve piemels of kale kutten. Geen postopkrikgedrag ( MYV ofzoiets heeft daar een ban voor gekregen ) En 6 keer een poll posten wat niemand kan waarderen maar telkens komt dan ding voorbij.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Jack![]()
[ afbeelding ]
Leuke tekenfilmmet liedjes van jack johnson (tenminste deel I).
feedback.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waar is het topic? Link?
En nectar laat je niet zo kennen dan
Franneh, wat bedoel je met die zinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waar is het topic? Link?
En nectar laat je niet zo kennen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |