Macht der virtuele gewoonte gok ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef JanPiraat het volgende:
tja ik weet niet waarom maar ben er wel bijna elke dag
Laat ik mij hier bij aansluiten. Ofzo. Denk ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef cerror het volgende:
Omdat een mens graag wel converseren met een voorbedacht sociaal concept.
Zodat men hun eigen voorbereide voorspiegeling van zichzelf een dialoog aan kan gaan.
Zoiets. Ongeveer.
Scherp.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:56 schreef BosseDePadvinder het volgende:
was het maar kut, dan kon je het nog neuken
Met een schepnet of een formule?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:58 schreef BosseDePadvinder het volgende:
[..]
we moeten dit wetenschappelijk bevangen
Op FOK hebben we allemaal een IQ van 140, druiloor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef eduardboon het volgende:
FOK is leuk omdat er domme mensen zittenmaar eigenlijk is FOK natuurlijk hartstikke kut!
Geen slaap. Geen zin in slaap. Geen zin in uitgaan want Fok! is toch veel leukerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:50 schreef ArendBarend het volgende:
Ik dacht ik probeer het eens midden in de nacht, maar het is hier vet kut, waarom zijn er uberhaupt nog mensen online?
Dude, ik ben de 'chick' als ik in bed lig. Over falen gesproken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef eduardboon het volgende:
Bed zonder chick = faal
beter doe je FOK.
ha, FOK ipv FOK. snap je? HA
Dude, je moet maar lesbisch zijn, dat is voor ons ook leuker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dude, ik ben de 'chick' als ik in bed lig. Over falen gesproken.![]()
Hmneh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Dude, je moet maar lesbisch zijn, dat is voor ons ook leuker.
Ego..
Alleen maar jeuk down there duidt op low level brains en verveling dus..quote:
Pas maar op, anders fap ik straks op een foto van jou.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Alleen maar jeuk down there duidt op low level brains en verveling dus..
mij maakt het niets uit hoor allemaal
Nee je moet zeggen dat je 18 bent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:47 schreef JanPiraat het volgende:
je moet toch 18 zijn voor KPD ? jij leugenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |