Ja geef hun maar de schuld, t'is ook niet dat jij een fout hebt gemaakt door dat ding niet mee te nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Blijkbaar is de klantenservice wel gewoon geopend op zaterdag, maar wordt die code niet aan de telefoon gegeven maar naar huis gestuurd (in NL). Heb ik niks aan dus. Beetje raar dit allemaal. Bij de ING kan je gewoon met een gebruikersnaam en password inloggen en je saldo meteen checken, zouden ze bij de rabo ook moeten doen.
Ik het is ook mijn schuld dat ik dat ding niet mee heb inderdaad. Maar die dingen kunnen altijd ook nog kwijtraken of stuk gaan, dan is het toch fijner om met een gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen inloggen op internet in plaats van een nummer te moeten bellen vanuit het buitenland wat in dit geval (Turkije) 1,25 euro per minuut kost?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja geef hun maar de schuld, t'is ook niet dat jij een fout hebt gemaakt door dat ding niet mee te nemen.
Toevallig weet ik dat niemand in dit appartement zo'n ding heeft. Ze zijn namelijk allemaal van hier.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef Nicap_tm het volgende:
De tip van een voeige poster is zo gek nog niet. Gewoon een kaartje ophangen in het hotel waar je zit met de vraag of je iemand raboreader even kunt lenen. Ff afspreken met de hotel lobby voor contact.
Nee, en dat nummer werkt ook niet om je saldo te krijgen natuurlijk zonder code. PLus je zou via Skype out kunnen bellen oid. Verder heb je bij de ING bv ook je telefoon nodig, als je die dan ook weer vergeten bent, kan je ze weer afzeiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:53 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Ik het is ook mijn schuld dat ik dat ding niet mee heb inderdaad. Maar die dingen kunnen altijd ook nog kwijtraken of stuk gaan, dan is het toch fijner om met een gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen inloggen op internet in plaats van een nummer te moeten bellen vanuit het buitenland wat in dit geval (Turkije) 1,25 euro per minuut kost?
Skypequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee, en dat nummer werkt ook niet om je saldo te krijgen natuurlijk zonder code. PLus je zou via Skype out kunnen bellen oid. Verder heb je bij de ING bv ook je telefoon nodig, als je die dan ook weer vergeten bent, kan je ze weer afzeiken.
Laat me raden, je moet de toegang bevestigen via internet bankieren waar je alleen bijkomt met de random reader?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Dountill het volgende:
Google ff op yvette@rabobank.nl Ideaal!
Je moet even wat instellen op de site. Je voegt haar toe op msn, en je zegt: saldo (laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer) en ze zegt wat je saldo is!
Juist, maak het makkelijker, makkelijker en nog makkelijker om aan rekeninginformatie te komen. En maar klagen als er fraude gepleegd wordt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:59 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
SkypeBij de ING heb je geen telefoon nodig om je saldo te checken, kan ook gewoon via de site met een gebruikersnaam en wachtwoord. Maar goed, ik weet genoeg, einde discussie.
quote:ik zegt:
saldo
ING Buddy zegt:
Let op! ING Buddy vraagt nooit naar een gebruikersnaam en wachtwoord!
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Je hebt EUR 3620,50 op reknr: *
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
ik zegt:
hvj
ING Buddy zegt:
Dank je wel.
En dat kan je activeren zonder in te moeten loggen op internet bankieren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:48 schreef ach het volgende:
Bij de ING kun je het gewoon aan de ING buddy op msn vragen.
[..]
Daar ging ik inderdaad op mijn bekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:05 schreef MWP het volgende:
[..]
En dat kan je activeren zonder in te moeten loggen op internet bankieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |