abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85266907
Ik zit nu in Turkije en heb mijn rabo reader blijkbaar vergeten mee te nemen. Nu vroeg ik me af of er toch een manier is om zonder dat ding je saldo te kunnen checken. Op de site staat dat het ook kan met Rabo Mobiel, maar dat heb ik niet en kan.wil ik nu ook niet aanvragen. Kent iemand hier een andere oplossing?

Oh, en dat 0900 nummer heb ik ook geen zin om te bellen, vooral niet vanuit hier in turkije
pi_85267054
Ach ja, moet dan maar
pi_85267107
Alsof je in Turkije een Nederlands 0900 nummer kunt bellen.
De Rabo heeft een +31 nummer beschikbaar ergens, check dat even..
dit
is
mijn
signature.
pi_85267150
Verdomme, je moet een code hebben, die je via de klantenservice aanvraagt, die alleen doordeweeks open is.
pi_85267188
Iemand een andere oplossing?
pi_85267241
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:15 schreef VliegVlieg het volgende:
Iemand een andere oplossing?
Nop :)
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_85269989
Via Rabo iPhone app als je dus een iPhone hebt maja dan moet je inloggen met die zelfde code als via de telefoon en die heb je dus niet dus eik is dit gewoon een tip van niks.

Geen Nederlanders in de buurt met een random reader die je wellicht even zou mogen lenen?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:38:04 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85271522
Maar als je onzeker bent over je saldo, kun je het thuisfront niet vragen voor de zekerheid wat naar je rekening over te maken? En als je terug bent stort je dat weer retour.
Everyone has a plan...
until they get punched in the face.
- Mike Tyson
pi_85271553
Je kunt ook bellen naar +31499499493.
Je krijgt dan een sms met saldoinformatie

edit: als je telefoonnummer aan je rekening gekoppelt is
Ja, maar betekent nee
Alles wat je zegt zal verdraaid tegen je gebruikt worden
pi_85272246
Blijkbaar is de klantenservice wel gewoon geopend op zaterdag, maar wordt die code niet aan de telefoon gegeven maar naar huis gestuurd (in NL). Heb ik niks aan dus. Beetje raar dit allemaal. Bij de ING kan je gewoon met een gebruikersnaam en password inloggen en je saldo meteen checken, zouden ze bij de rabo ook moeten doen.
pi_85272269
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Blijkbaar is de klantenservice wel gewoon geopend op zaterdag, maar wordt die code niet aan de telefoon gegeven maar naar huis gestuurd (in NL). Heb ik niks aan dus. Beetje raar dit allemaal. Bij de ING kan je gewoon met een gebruikersnaam en password inloggen en je saldo meteen checken, zouden ze bij de rabo ook moeten doen.
Ja geef hun maar de schuld, t'is ook niet dat jij een fout hebt gemaakt door dat ding niet mee te nemen.
pi_85272275
De tip van een voeige poster is zo gek nog niet. Gewoon een kaartje ophangen in het hotel waar je zit met de vraag of je iemand raboreader even kunt lenen. Ff afspreken met de hotel lobby voor contact.
pi_85272385
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja geef hun maar de schuld, t'is ook niet dat jij een fout hebt gemaakt door dat ding niet mee te nemen.
Ik het is ook mijn schuld dat ik dat ding niet mee heb inderdaad. Maar die dingen kunnen altijd ook nog kwijtraken of stuk gaan, dan is het toch fijner om met een gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen inloggen op internet in plaats van een nummer te moeten bellen vanuit het buitenland wat in dit geval (Turkije) 1,25 euro per minuut kost?

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:41 schreef Nicap_tm het volgende:
De tip van een voeige poster is zo gek nog niet. Gewoon een kaartje ophangen in het hotel waar je zit met de vraag of je iemand raboreader even kunt lenen. Ff afspreken met de hotel lobby voor contact.
Toevallig weet ik dat niemand in dit appartement zo'n ding heeft. Ze zijn namelijk allemaal van hier.
pi_85272399
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:53 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Ik het is ook mijn schuld dat ik dat ding niet mee heb inderdaad. Maar die dingen kunnen altijd ook nog kwijtraken of stuk gaan, dan is het toch fijner om met een gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen inloggen op internet in plaats van een nummer te moeten bellen vanuit het buitenland wat in dit geval (Turkije) 1,25 euro per minuut kost?

Nee, en dat nummer werkt ook niet om je saldo te krijgen natuurlijk zonder code. PLus je zou via Skype out kunnen bellen oid. Verder heb je bij de ING bv ook je telefoon nodig, als je die dan ook weer vergeten bent, kan je ze weer afzeiken.
pi_85272439
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nee, en dat nummer werkt ook niet om je saldo te krijgen natuurlijk zonder code. PLus je zou via Skype out kunnen bellen oid. Verder heb je bij de ING bv ook je telefoon nodig, als je die dan ook weer vergeten bent, kan je ze weer afzeiken.
Skype :') Bij de ING heb je geen telefoon nodig om je saldo te checken, kan ook gewoon via de site met een gebruikersnaam en wachtwoord. Maar goed, ik weet genoeg, einde discussie.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:10:14 #17
244123 Dountill
Elke dag is als een feest
pi_85279941
Google ff op yvette@rabobank.nl Ideaal!

Je moet even wat instellen op de site. Je voegt haar toe op msn, en je zegt: saldo (laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer) en ze zegt wat je saldo is!
pi_85280146
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Dountill het volgende:
Google ff op yvette@rabobank.nl Ideaal!

Je moet even wat instellen op de site. Je voegt haar toe op msn, en je zegt: saldo (laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer) en ze zegt wat je saldo is!
Laat me raden, je moet de toegang bevestigen via internet bankieren waar je alleen bijkomt met de random reader? ;)

TS: Bij de ABN AMRO mag je ook je saldo raadplegen als je een paar controlevragen kunt bevestigen, waaronder je NAW-gegevens. Kan dat niet bij de Rabobank?

Overigens nogal onhandig dat je geen telefoon-code hebt, juist voor dit soort gevallen is dat ideaal, maargoed, daar heb je nu niets aan :P
pi_85282668
waarom zou je internetbankieren als je op vakantie bent? Of uberhaupt met bankzaken bezig zijn? Je bent toch op vakantie gek :D
I had a signature once. It was awful.
pi_85282791
Je hebt in Turkije belhuizen waar je voor heelgoedkoop naar NL kunt bellen. Bel de bank gewoon ;)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:43:32 #21
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_85283441
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:59 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Skype :') Bij de ING heb je geen telefoon nodig om je saldo te checken, kan ook gewoon via de site met een gebruikersnaam en wachtwoord. Maar goed, ik weet genoeg, einde discussie.
Juist, maak het makkelijker, makkelijker en nog makkelijker om aan rekeninginformatie te komen. En maar klagen als er fraude gepleegd wordt.
Je hebt zelf geen random reader bij, dus eigen schuld.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_85283561
Bij de ING kun je het gewoon aan de ING buddy op msn vragen.

quote:
ik zegt:
saldo
ING Buddy zegt:
Let op! ING Buddy vraagt nooit naar een gebruikersnaam en wachtwoord!
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Je hebt EUR 3620,50 op reknr: *
Tip: Je kunt ook om het aantal bij- en afschrijvingen vragen, bijvoorbeeld: '3 bij- en afschrijvingen' om de laatste drie te zien.
Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
ik zegt:
hvj
ING Buddy zegt:
Dank je wel.
pi_85283895
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:48 schreef ach het volgende:
Bij de ING kun je het gewoon aan de ING buddy op msn vragen.
[..]

En dat kan je activeren zonder in te moeten loggen op internet bankieren? :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:38:44 #24
244123 Dountill
Elke dag is als een feest
pi_85327933
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:05 schreef MWP het volgende:

[..]

En dat kan je activeren zonder in te moeten loggen op internet bankieren? :)
Daar ging ik inderdaad op mijn bek :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')