Nja.. hij heeft zijn vorm wel mee als doodskist (doos)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
In zo'n Doblo wil je toch niet dood gevonden worden.
En dat allemaal speciaal voor onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
En 2 weken lang iedere ochtend met frisse tegenzin alles op zitten schrijven![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. hij heeft zijn vorm wel mee als doodskist (doos)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
En arme Sam. Zo uitgedost te worden door je baasje(s).
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wow, daar heb ik echt nooit last vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zo'n hekel aan: zit je de hele week te lummelen op je werk en laffe klusjes te doen, kom ik op vrijdagmiddag om half 5 eindelijk in een lekkere flow
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]SssttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het hier zelfs in een soort romanvorm geprobeerd, zo'n reisverslag.
(later foto's van foto's bijgevoegd omdat we toen nog niet zo digitaal waren)
Oh, tof, je was het niet vergetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja...fuckEn nog een achtergrond maken voor iemand. En nog wat DVD's voor LieLie. En nog een persfoto fabriceren voor die stichting van vandaag
Maar wel een betalende opdracht gescoord
Even zitten lezen. Erg cool, en leuk om gebieden en plaatsen te herkennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Zou geen probleem moeten zijn, zo hebben wij dat ook steeds gedaan. Gewoon uit de handquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog even proberen om een panoramafoto in elkaar te prutsen. Had geen statief bij me, maar heb telkens het kruisje in het midden van het scherm van de camera op de horizon van de zee gehouden. Dus zou redelijk aan moeten sluiten..
netjes gedaan zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Leukste "panorama" vond ik deze:
[ afbeelding ]
Kreeg dat onding er niet op omdat er gebouwen in de weg stonden, dit zijn dus eigenlijk 4 foto's...
Da's bij mij de laatste tijd te zaldzaam om dit nu te laten lopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, daar heb ik echt nooit last van
Wauw, idd dat zijn ondingen om op de pic te nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Leukste "panorama" vond ik deze:
[ afbeelding ]
Kreeg dat onding er niet op omdat er gebouwen in de weg stonden, dit zijn dus eigenlijk 4 foto's...
Grappig om terug te lezen. Ook alweer 9 jaar geleden dat je voor het eerst verliefd werd op dat land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Its mine, all mine, my precioussssss
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, maar ook de eigenaar van een lekker zittende stoel, een fijn zittende en liggende bankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu ben je dus ook bezitter van alle verborgen gebreken, lekkages, scheuren en andere zaken die nog op je pad zullen komen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Echt nietquote:
Die hebben WIJ allang gezien hoorquote:
Die heb ik rond gestuurd als iemand die kan forwarden ben ik die dankbaar, anders krijg je ze morgen. Zit namelijk nog eventjes in de treinquote:
Done!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die heb ik rond gestuurd als iemand die kan forwarden ben ik die dankbaar, anders krijg je ze morgen.
Niet nodig hoor! Had heel geen haast!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Echt nietIk zit me hier een beetje te schamen
Ik wil het dit weekend geregeld hebben
Gefeliciteerd Smeagol!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, mooi!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een panorama gemaakt!
Hij is niet helemaal perfect endezo, maar vind m best mooi!
KLIK
Een kerktoren in avondlichtquote:
Mooi en duidelijk Pe!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje brak plaatje zo, maar het gaat om het idee
[ afbeelding ]
Hier ga ik A2-afdrukken van laten maken voor in zo'n wipwap-geval midden op de weg en nog wat A4-tjes die ik ga proberen te slijten bij de diverse winkeliers
Yup. Had eerst een ander plan, maar geen energie meer vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice P.. eenvoudig doch doeltreffend!
Yeah Peequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik A2-afdrukken van laten maken voor in zo'n wipwap-geval midden op de weg en nog wat A4-tjes die ik ga proberen te slijten bij de diverse winkeliers
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!
Dat lokt de Nederlanders altijd wel.
Oh wat leuk, ik herken van alles van de vakanties met m'n ouders in Normandië, jaren terug. In Perriers deden we ook onze boodschappen (camping in St. Martin d'Aubigny), Pointe du Hoc, de landingsstranden, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Goede TT![]()
En kom, ik spam nog eens ons vakantieverslag, heb er niet voor niets 2 dagen aan lopen knoeien
Heel veel plezier en succes morgen, Peuterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ja moederquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, lijkt me vrij duidelijk WAT het is.. Maar misschien bedoelde je wel WAAR??
Hmmmm....je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!
Dat lokt de Nederlanders altijd wel.
Goed gedaan, kippesoep bevat een natuurlijk antibioticum....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:net klaar met koken (ajam soto gemaakt) en nu straks maar naar bed, want ik heb verhoging volgens de thermometer (en wissel behoorlijk tussen het warm en koud hebben, dus dat kan wel kloppen
)
Leuke kookblog: http://mrooijer.web-log.nl/mrooijer/
Pe gaat z'n weddenschap dik voortijdig winnen! Hoewel 'dik' niet zo toepasselijk is.....quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier en succes morgen, Peuter
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb vanmiddag mijn kerstcadeau voor mezelf gezien, Macallen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:22 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, het is de Cote Vermeille.
Sun, ik heb gewoon geplakt en geknutseld met Adobe Illustrator tot het ongeveer klopte.
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
knap!! Daar heb ik het geduld echt niet voor.. (en Photoshop gelukkig wel
)
Ligt eraan welke versie. Elements 7 heeft er een progje voor dat erg goed werkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kan
Uitgebreid op het Journaal en bij 1Vandaag en bij On Air op de TV geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)klauteren__.html?p=8,2
PS kan het ook jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kan
We hebben de tv nog niet aan gehad sinds we terug zijn geloof ik.. kwam het op mijn nieuwsfeed tegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitgebreid op het Journaal en bij 1Vandaag en bij On Air op de TV geweest.
CS 4 en 5quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke versie. Elements 7 heeft er een progje voor dat erg goed werkt.
Die hebben het beidequote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wel klaar voor vandaag, vind ikLekker met een wijntje op de bank
danke! maar morgen, nu apiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben het beideMenu File - Automate - File Merge (als ik me niet vergis).
Anders onder file-new-photomergequote:
Kan je rustig overslaan. Slechtste zomergast sinds tijden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen middag wel de herhaling van zomergasten van afgelopen weekend kijken.. dan hoeven we er als het goed is maar 1 echt te missen..
Paulien Cornelisse. Zeg maar....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie was het Golfer??
Oh en het zal toch op de achtergrond aan staan aangezien we nog wel wat klussen te doen hebben, dus het zal niet echt zitten-kijken zijn. Dan misschien beter te doen?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehh.. wie??![]()
Nja zie ik morgen wel.. nu lekker apies doen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik gooi er nog een Red Label achteraan
Dankjewel!quote:
Leuk stadje? Ben er nog nooit geweest, maar mn pa zei dat het leuk wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Delft![]()
ik zit nu dus lekker in gelderland bij vrienden en hun 4 kinderen
Ga maandagochtend pas weer terug richting Delft
ik ben echt dol op Delft. Afgelopen jaar ook veel toeristische dingen gedaan in het kader van leer je eigen stad kennen: rondvaart, prinsenhof, kerken bezoeken, de vele antiekwinkeltjes enz. Zelfde gedaan ook in dordrecht(daar woont vriendlief)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk stadje? Ben er nog nooit geweest, maar mn pa zei dat het leuk was
Oh ok, ik verheug me er opquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben echt dol op Delft. Afgelopen jaar ook veel toeristische dingen gedaan in het kader van leer je eigen stad kennen: rondvaart, prinsenhof, kerken bezoeken, de vele antiekwinkeltjes enz. Zelfde gedaan ook in dordrecht(daar woont vriendlief)
Feliquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:33 schreef Windigo het volgende:
Goedemorgen!
*Feliciteerd zichzelf voor 23 worden*
Tuurlijk is het hier leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 06:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk stadje? Ben er nog nooit geweest, maar mn pa zei dat het leuk was
ik zou dan lekker naar die achter t stadhuis gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:35 schreef Windigo het volgende:
DankjewelAlleen mijn pa heeft wel veel geld, dus het mag ook een duur adresje zijn deze keer
Hi SOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou dan lekker naar die achter t stadhuis gaanheel veel plezier vandaag! En hoi P!
heb ik nou je expositie gemist?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hi SOL
En Windigo: de Waag is goedAngus beef burger
Nog nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik nou je expositie gemist?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nietMaar als jij in verweggistan zit, ga je die vandaag wel missen ja
Amsterdam en Utrecht beide leuke stedenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd nog Cyber
M'n PM box staat open![]()
Afgelopen tentamen ging een beetje rot, maar de helft van de zaal was ook al weg na een uur.Komende week ff niks, dus ff werken aan een afstudeeropdracht in Maastricht, Utrecht of Amsterdam.
En nog gefeliciteerd met je verjaardag Windigo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
Stress aan alle kanten hier![]()
Maar de expo hangt en de posters zijn cool
Toch wel weer een ego boostquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte jonge Windigo!
en jij ook nog een keer FD! wat leuk dat je zo stuitert![]()
Sun & Tav; gezien. prachtig (wel lang) verslag met hele mooie foto's! nog wel tijd gehad om zelf een beetje ervan te genieten?![]()
ik sliep van 3u tot 9u, gisteren Hollandse Avond bij de haven in Enkhuizen. prachtig aangekleed; leek net een circus van binnenin. Alleen een beetje rustig helaas. en tijdens een rondje kaas- en worst uitdelen weer de nodige opmerkingen naar me toe gekregen![]()
er vroeg ook een vrouw met haar vriend of ik met hen mee naar huis wilde![]()
nou ehm... aardig wel hoor, beter dan die (meestal) wat jongere vrouwen die je zo lelijk aankijken als je danst maar ehm.. ik val niet op vrouwenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch wel weer een ego boost
Of waren het niet je types?
Laten sommige meiden zich echt zo kennen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ehm... aardig wel hoor, beter dan die (meestal) wat jongere vrouwen die je zo lelijk aankijken als je danst maar ehm.. ik val niet op vrouwen![]()
de meesten. of ze proberen je na te doen, stoten hun vriendinnen aan van: "moet je dat zien". vaak is het ook jaloezie/afgunst omdat hun vriendjes staan te kijken. ik trek me er niet zo veel meer van aan, kijk vrolijk en over die gekke meiden heenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laten sommige meiden zich echt zo kennen?
gezellig dat uitgaan voor die meidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de meesten. of ze proberen je na te doen, stoten hun vriendinnen aan van: "moet je dat zien". vaak is het ook jaloezie/afgunst omdat hun vriendjes staan te kijken. ik trek me er niet zo veel meer van aan, kijk vrolijk en over die gekke meiden heen
ja he.. kom je voor een feestje, betaal je entree, sta je de hele avond chagrijnig naar de danseressen te kijken. snap dat nut niet zo van een feestje, beetje zondequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
gezellig dat uitgaan voor die meiden
oké ik zou jaloers zijn maar op een positieve manier, dat je dat durft enzo
Ik snap daar ook helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ja he.. kom je voor een feestje, betaal je entree, sta je de hele avond chagrijnig naar de danseressen te kijken. snap dat nut niet zo van een feestje, beetje zonde![]()
ehm dat ik dat durf? je treed toch ook op?
Oma's 82e (of was het nou 81e?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap daar ook helemaal niks vanAlsof je naar een musical gaat en dan chagrijnig bent dat ze beter zingen dan jij
Maar goed dat je je daar glimlachend overheen kan zetten, FF
Windigo gefeliciteerd en een heel fijne dag!
Waar gingen Lein en Kaas nou naar toe dat ze d'r fancy dress aandoet?
We zijn ook al laatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Oma's 82e (of was het nou 81e?) verjaardag. Kaas zegt net dat ie m'n fancy dress niezo leuk vindt...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:02 schreef Leintjeuh het volgende:
We zijn ook al laatGelukkig heb ik een kwartier *verkeerd* (uhhuh
) gerekend en hebben we stiekem nog tijd genoeg
Oh okquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Isabeau het volgende:oh wat leuk! Dat wist ik ook wel
(is het alweer 2 jaar geleden?
Ze wordt 82 Lein
)
En hoezo vindt hij die jurk niet mooi
hahhaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Hij wil plots alleen maar een modepopje in z'n nieuwe kaasmobiel
altijd gezellig en goed de Chineesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:19 schreef LieLie het volgende:
fijne verjaardag lein en kaas!
mijn oma wordt maandag 90. feestje bij de chinees
Oma Bloes helemaal blijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
heb ff geen tijd om te posten zit te cammen met Babi J.
Ja, maar andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja he.. kom je voor een feestje, betaal je entree, sta je de hele avond chagrijnig naar de danseressen te kijken. snap dat nut niet zo van een feestje, beetje zonde![]()
ehm dat ik dat durf? je treed toch ook op?
Wie kijken d'r naar jou danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar anders
Daar komen geen jongens naar kijkenen als ze het doen niet naar mij
Het is niet verkeerd maar in mijn dansgroep zitten er mooiere meidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie kijken d'r naar jou dan
En alsof het verkeerd is om naar jou te kijken zeg.
Arme steerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oma Bloes helemaal blij
Ik ga vanmiddag naar Alphen naar Babi T, samen verjaardagscadeau uitpakken.Dan naar hotel waar ik m'n ouders, neef + aangetrouwde nicht, oom + tante uit Londen en tante uit LA ontmoet, overnachting, en dan morgen familiedagje in en rond de Avifauna.
![]()
![]()
Waar is m'n prozac?![]()
whahaha huis in Afrika?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb vannacht van je gedroomd (wat wel gek is, omdat we geen van beiden veel op fok zijn geweest gister geloof ik). Afijn, je ging me gewapend en wel beroven van geld dat we samen hadden verdiend (vet veel, 15.000 euro) omdat je een huis voor je ouders ging kopen
heee... morgen kon ik wel drankje doen hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oma Bloes helemaal blij
Ik ga vanmiddag naar Alphen naar Babi T, samen verjaardagscadeau uitpakken.Dan naar hotel waar ik m'n ouders, neef + aangetrouwde nicht, oom + tante uit Londen en tante uit LA ontmoet, overnachting, en dan morgen familiedagje in en rond de Avifauna.
![]()
![]()
Waar is m'n prozac?![]()
veel plezier! ik hoop dat je schoonmama een leuke dag heeft vandaag en er van kan genieten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:19 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Windigo.
En wij gaan vandaag de verjaardag van de moeder van B. vieren.
Ook zij hoopt maandag 90 te worden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd maar in mijn dansgroep zitten er mooiere meiden
Daar zou ik naar kijken als ik een man was
Nu wil ik niet meer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heee... morgen kon ik wel drankje doen hoor![]()
Waarmee hadden we samen dat geld verdiend dan? Jij met kooidansen en ik als je pimp zeker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb vannacht van je gedroomd (wat wel gek is, omdat we geen van beiden veel op fok zijn geweest gister geloof ik). Afijn, je ging me gewapend en wel beroven van geld dat we samen hadden verdiend (vet veel, 15.000 euro) omdat je een huis voor je ouders ging kopen
Met nerd-zaken. Ik geloof dat ik de afgelopen dagen teveel achter de compu heb gezetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarmee hadden we samen dat geld verdiend dan? Jij met kooidansen en ik als je pimp zeker?
Ik ken iemand die niet tegen water kan die dat doet met een plantenspuitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met nerd-zaken. Ik geloof dat ik de afgelopen dagen teveel achter de compu heb gezeten
Afijn, dat je 't maar weet: ik geef mijn geld zo af als je een pistool op me richt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
buikdansen vinden mannen heel sensueel. ze kijken echt wel naar je
Wat is dat dan voor jurk?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Oma's 82e (of was het nou 81e?) verjaardag. Kaas zegt net dat ie m'n fancy dress niezo leuk vindt...
Da's waar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jij zei vrijdag en zaterdag![]()
Das fijn om te horenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk graag naar alle soorten dansen uitvoerende huppelkutjes.
Groetsels aan Pquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das fijn om te horen
Ik ga maar eens douchen en dan naar de foto's van P kijken
En waarom ben jij dan niet bij dat verjaardagsontbijt van je Pa?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv weer naar Markelo! 6u thuis, 9u mn bed uit, 10u tenniswedstrijd![]()
zonder supporters want familie gaat ontbijten omdat pap morgen jarig is
Oei, ik zou onterfd worden als ik vandaag over had geslagen denk ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
En waarom ben jij dan niet bij dat verjaardagsontbijt van je Pa?
Is die tenniswedstrijd belangrijker dan je Pa?
haha nee tuurlijk niet maar het kan niet anders en het geeft niet vind hij. het is een toernooi waarbij ik op vaste tijden ben ingedeeld die ik vorige week doorkreeg. heb gebeld om te wijzigen maar er waren al 250 wijzigingen gedaan dus ik moet om 10u, anders toernooi opgeven. mn vader tennist zelf ergens anders morgenochtend ook en ik woon nog thuis dus hij ziet me altijdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan niet bij dat verjaardagsontbijt van je Pa?
Is die tenniswedstrijd belangrijker dan je Pa?
krijg je al korting daar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag, gefeliciteerd windigo
en hoop dat de verjaardag lukt voor je moeder Bluezz
ik heb net een heerlijk dutje gedaan en straks gaan we lekker samen uit eten in Wouw!
Het is de jurk die Lein ook aanhad voor de bruiloft van haar zus, die met die groene bloem.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat dan voor jurk?
Ik ben in mijn vrij nieuwe krinkel doorkijk dunne zwarte jurk met strokie aan de onderkant gestoken, zwart strak shirtje eronder, zwarte legging eronder & mijn nieuwe gouden pantoffeltjes![]()
Back to black
Mijn oma wilde nooit meedoen met groepsactiviteiten en ging ook met niemand in het bejaardenhuis om. Toen ik eens vroeg waarom niet, zei ze dat ze niemand mocht en dat iedereen alleen maar bezig was met opscheppen, jaloezie en roddelen. Leuk, oud wordenquote:Veel gepest in bejaardenhuizen
BUNNIK - Het Nationaal Ouderenfonds wil heel snel een pestprotocol waarmee verzorgingshuizen het pesten onder ouderen de kop in kunnen drukken.
Treiteren is een groot probleem in de huizen; 20 procent van de bewoners gaat eronder gebukt.
Het feit dat mensen nauwelijks keuze hebben voor een zorgingshuis, is een van de oorzaken van dit hoge cijfer. Dat liet de organisatie vrijdag weten.
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ejaardenhuizen-.html
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krijg je al korting daar?eet smakelijk weer!
Misschien komt het ook door verveling....ik zou me echt wezenloos vervelen als ik de dag zoals mijn oma deed moest doorbrengen. Opstaan wassen ontbijten.... erm, niets/tv-kijken....lunch tv-kijken avondeten tv-kijken....naar bedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
hoor zulke verhalen ook van mijn oma,ik snap dat echt niet hoor.
Bang zijn om naar een verzorgingshuis te gaan omdat je gepest kan wordenquote:Volgens een woordvoerster van het Ouderenfonds zou de 20 procent wel eens ''het topje van de ijsberg'' kunnen zijn. Mensen durven niet te zeggen dat ze gepest worden. Uit het feit dat veel mensen ''echt heel bang zijn'' om naar een verzorgingshuis te gaan, valt veel op te maken.
Mijn ene oma liep na 2 heupoperaties heel langzaam met een stok, kon door slecht zicht niet meer lezen, borduren, haken of breien (haar vroegere hobbies) en had vooral veel sociale contacten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
verveling? De mensen die echt weinig meer kunnen, ja dan verveel je je dood denk ik maar er zijn zat bejaarden die nog actief zijn op hoge leeftijd. mijn oma is 93 en de oma van de mr is 95 geworden.
ik kijk voor de gein wel eens in de agenda van oma (en bij de oma van de mr was dat ook, wel een heel ander tehuis) en die hebben echt veel te doen.) en daar staat echt genoeg.
goed van oma 1 dan zeg ondanks alle beperkingenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ene oma liep na 2 heupoperaties heel langzaam met een stok, kon door slecht zicht niet meer lezen, borduren, haken of breien (haar vroegere hobbies) en had vooral veel sociale contacten.
Mijn andere oma keek alleen tv. En kwam haar kamer in het bejaardenhuis amper af. Terwijl juist zij nog vrij vitaal was![]()
Ja geweldig ik ben dol op foto's maken (en schijn het ook goed te kunnen), tot voor kort kon het echter alleen als ik de digitale camera van mn beste vriend leende en die woont in Friesland dus da's nogal lastigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:20 schreef MissHobje het volgende:
Wow lekker verwend Windigileuke cadeaus
Ha! kun je lekker mee aan de hobby.
Zo'n chemisch product heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
wow wat een gave cadeaus zeg! En leuke bril!maak wat instant noodles klaar. Te makkelijk, te snel en vult niet
Jaa het begint al lekker lang te worden, het is bijna onder aan mn rug. Als het zo lang is blijft het daar wel bij hoor, over mn kont vind ik teveel van t goedequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
goed verwend windigoen mooi haar heb je
Oh jij ook deze week aan t verhuizen? Ik ook!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:00 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik twijfel nog over wanneer ik de kookboeken moet gaan inpakken![]()
aangezien de kast waar ze instaan als eerste leeg moet
Deze week nog niet verhuizen, eerst moet er nog wat geschilderd worden enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh jij ook deze week aan t verhuizen? Ik ook!
Ik heb ze t eerst ingepakt, want ik kan ook zonder goed koken
Je bent leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:18 schreef Windigo het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje met vader was super! Delft is een supermooie stad, en ik heb het beste verjaardagscadeau ooit gekregen, een digitale camera die me in staat stelt mijn kookblog te gaan oprichten![]()
Verder voor de vragers een foto van mij:
[ afbeelding ]
Huur een stylist in!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Deze week nog niet verhuizen, eerst moet er nog wat geschilderd worden enzo.
Kleuren kiezen ben ik ook echt geweldig goed in (NOT)
hmmz mjah die wil dan ook gelijk me hele interieur vervangen waarschijnlijk en daar heb ik nu echt de knaken niet meer voorquote:
Moet ik even over nadenken hoor, was van plan gewoon eens een kleuren palet langs te gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zus is er goed in, vind t leuk en doet een opleiding ervoor. Zal ik haar vragen je te helpen?
Een beetje advies kan nooit kwaad toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Moet ik even over nadenken hoor, was van plan gewoon eens een kleuren palet langs te gaan
zeker waarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Een beetje advies kan nooit kwaad toch?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
90ste verjaardagsfeestje van schoonma ook weer overleefd.
Schoonma zelf ook, trouwens.
Die is jarig op dezelfde dag als ik dus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:11 schreef golfer het volgende:
Tips nodig ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Deze week nog niet verhuizen, eerst moet er nog wat geschilderd worden enzo.
Kleuren kiezen ben ik ook echt geweldig goed in (NOT)
Die groene met die witte stippen die ik ook droeg bij Zus' bruiloft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat dan voor jurk?
Ik ben in mijn vrij nieuwe krinkel doorkijk dunne zwarte jurk met strokie aan de onderkant gestoken, zwart strak shirtje eronder, zwarte legging eronder & mijn nieuwe gouden pantoffeltjes![]()
Back to black
Oh heerlijk juist die rust, ik moet nog werken t/m woensdagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef Aure het volgende:
Ik verveel me een beetje. Heb een rustig weekendje ingelast omdat het volgend weekend het hele weekend feest is natuurlijk. Maar tis best saai nu.
Doordat er vaak vrij weinig activiteiten georganiseerd worden, vervelen de ouderen zich, waardoor ze dus ook een beetje de greep op de realiteit of echte tijd verliezen. Eerst gaan ze met elkaar kletsen, dan gaan ze klagen en dan gaan ze klieren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
hoor zulke verhalen ook van mijn oma,ik snap dat echt niet hoor.
Ik heb vandaag van 07:45 tot 20:15 op mijn poten gestaanquote:
Das ook niet fijn neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh heerlijk juist die rust, ik moet nog werken t/m woensdaginclusief weekend bluh
Wasset leuk?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van 07:45 tot 20:15 op mijn poten gestaanMet hier en daar een zitje om mijn rug te ontlasten. En gister was ook best zwaar met een middag fotograferen. Stiekem vreet dat meer energie dan je denkt
Dus nu ga ik op de bank hangen en klaar.....denk dat ik zo ook lekker een turkse pizza ga bestellen met frietjes
Ik hoorde een verhaal over een oudje die heel graag borduurde. En dat dus ook deed. Maar ze had altijd een kapotte neus. Wat bleek nou, haar ogen gingen zo hard achteruit dat ze het borduurwerk zo dicht bij haar ogen moest houden dat ze steeds met de borduurnaald in haar neus prikte. En ze was érg vergeetachtig geworden, dus vergat ze steeds dat ze bij elke steek in haar neus stak met de naaldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ene oma liep na 2 heupoperaties heel langzaam met een stok, kon door slecht zicht niet meer lezen, borduren, haken of breien (haar vroegere hobbies) en had vooral veel sociale contacten.
Hoe zijn ze gelukt, heb je een foto en hoe maak je ze? Oh, en Hoihoiquote:Hoihoi Anne, was dat de eerste keer dat je gemberkoekjes maakte?
Flower powerrrrquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:18 schreef Windigo het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje met vader was super! Delft is een supermooie stad, en ik heb het beste verjaardagscadeau ooit gekregen, een digitale camera die me in staat stelt mijn kookblog te gaan oprichten![]()
Verder voor de vragers een foto van mij:
[ afbeelding ]
Je moeder is dus jarig op dezelfde dag als ik?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto Windi, enneh Hoi Anne
@ isa, dat pesten viel mij vroeger ook regelmatig op hoor, in de huiskamer en dan vooral bij somatiek...
Met dank aan de morf was mijn moeder eigenlijk best redelijk![]()
En omdat ze geen kado's wilde maar zoals ze al eerder wilde, een storting van iedereen op KiKa had ze wat kleine dingetjes gekregen.... tot mijn oudste broer zijn kado gaf.
"Maar ik wilde toch niks?" zei ze meteen..... maar toen ze de inhoud zag moest ze huilen![]()
KiKa beren met alle namen van de achterkleinkinderen (tot nu toe) erop, de helft van zo'n beer gaat naar KiKa. Goeie zet van mijn broer!!
Zal zo even een fotootje plaatsen.
Nee, ze viert het vandaag, maandag jarig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:16 schreef Windigo het volgende:
Die is jarig op dezelfde dag als ik dus?
Ah ja dat kan ook natuurlijk, Gefeli in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze viert het vandaag, maandag jarig.
Leuk idee ja!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
En omdat ze geen kado's wilde maar zoals ze al eerder wilde, een storting van iedereen op KiKa had ze wat kleine dingetjes gekregen.... tot mijn oudste broer zijn kado gaf.
"Maar ik wilde toch niks?" zei ze meteen..... maar toen ze de inhoud zag moest ze huilen![]()
KiKa beren met alle namen van de achterkleinkinderen (tot nu toe) erop, de helft van zo'n beer gaat naar KiKa. Goeie zet van mijn broer!!
Wat een leuk kado!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Mja, morgen komt deel 2quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een geniaal cadeau van je broer zeg!! 2 vliegen in 1 klap!!![]()
Win: leuke foto! En volgens mij heb je een super leuke verjaardag zo alles bij elkaar!![]()
Het was tofquote:
Oh wauw!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Alle beren :
[ afbeelding ]
één achterkleinkind (kleinzoontje van mijn zus) is op 2 jarige leeftijd overleden aan kanker - de enige witte beer - vandaar het goeie doel KiKa.
De zwarte beer staat voor het oudste kleinkind.
Er was dus over nagedacht![]()
En traantjes toen het allemaal tot haar doordrong hoe het bedoeld was
Leuk Pee dat het zo lekker vol wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Het was tofMannetje of 50 binnen geweest denk ik. Paar leerpuntjes gevonden voor de volgende keer. Maar verder.....gaaf
Foto's volgen nog. Eerst ff die turkse pizza bestellen voor ik echt pas om 10 uur eet of zo
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was tofMannetje of 50 binnen geweest denk ik. Paar leerpuntjes gevonden voor de volgende keer. Maar verder.....gaaf
Foto's volgen nog. Eerst ff die turkse pizza bestellen voor ik echt pas om 10 uur eet of zo
Oww wat mooi zeg..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Alle beren :
[ afbeelding ]
één achterkleinkind (kleinzoontje van mijn zus) is op 2 jarige leeftijd overleden aan kanker - de enige witte beer - vandaar het goeie doel KiKa.
De zwarte beer staat voor het oudste kleinkind.
Er was dus over nagedacht![]()
En traantjes toen het allemaal tot haar doordrong hoe het bedoeld was
Leuk zijn ze he? En lekker zacht. Ze hadden dus allemaal linten met de naam van het achterkleinkind erop. En voorlopig wil ze ze bij zich houden en later mogen de kinderen ze bij haar op komen halenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een prachtig gebaar van je broer, Bluezz. Ontroerend. Ik heb ook een Kikabeer, die zoals die met de naam Sabine erop. Slaapt bij me in bed..
Geweldig cadeauquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Leuk zijn ze he? En lekker zacht. Ze hadden dus allemaal linten met de naam van het achterkleinkind erop. En voorlopig wil ze ze bij zich houden en later mogen de kinderen ze bij haar op komen halen
Nou, zo druk was het niet hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Pee dat het zo lekker vol was
Eetze
Tof cadeauquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk zijn ze he? En lekker zacht. Ze hadden dus allemaal linten met de naam van het achterkleinkind erop. En voorlopig wil ze ze bij zich houden en later mogen de kinderen ze bij haar op komen halen
Ohquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, zo druk was het niet hoor50 man verdeeld over 8-9 uur
En een aantal mensen deed twee stappen de deur in, keek even rond en was weer weg. Daarentegen heb ik een goed kwartier staan ouwehoeren met mensen van de organisatie
En hoorde ik van andere clubleden dat we volgend jaar gewoon voor Delft Jazz op pad mogen als festivalfotograaf
haha k.k.k. leuke samenvatting.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doordat er vaak vrij weinig activiteiten georganiseerd worden, vervelen de ouderen zich, waardoor ze dus ook een beetje de greep op de realiteit of echte tijd verliezen. Eerst gaan ze met elkaar kletsen, dan gaan ze klagen en dan gaan ze klieren.
We hebben op mijn afdeling 2 vrijwilligers, die komen 1 keer in de week een uurtje religieuze liedjes zingenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:06 schreef AnneX het volgende:
haha k.k.k. leuke samenvatting.
Int kleinschalig huis waar (demente) moeders woont, is men best actief.
Vooral dankzij de 100 vrijwilligers.
Zonder deze gouden mensen lag nederland stil, imho.
Ze zijn net weg, ja. Maar we hadden dus 6 weken lang 22 Poolse collega's die niet met tilliften mogen werken. We hebben 12 van de 43 bewoners die niet met een tillift geholpen hoeven te worden. En die Poolse meiden telden wél mee als volledige kracht, dus moesten wij extra hard werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:30 schreef AnneX het volgende:
Oh wat erg weinig.
En ik las eens over buitenlandse collega's, die bepaalde dingen niet mogen doen ! waardoor jij en je collega's overbelast zijn.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze zijn net weg, ja. Maar we hadden dus 6 weken lang 22 Poolse collega's die niet met tilliften mogen werken. We hebben 12 van de 43 bewoners die niet met een tillift geholpen hoeven te worden. En die Poolse meiden telden wél mee als volledige kracht, dus moesten wij extra hard werken.
Klinkt wel leukquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag van 07:45 tot 20:15 op mijn poten gestaanMet hier en daar een zitje om mijn rug te ontlasten. En gister was ook best zwaar met een middag fotograferen. Stiekem vreet dat meer energie dan je denkt
Dus nu ga ik op de bank hangen en klaar.....denk dat ik zo ook lekker een turkse pizza ga bestellen met frietjes
Die van mij hebben nooit zin in foto'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had geen zin in foto's vanavond
Jaquote:
ben de nerd aan het uithangen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wat is het hier stilletjes
Ze is er weerquote:
Verhalen? ow die heb ik welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is er weer![]()
Verhalen willen we, Lay
Dat zijn de leukste dingenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
Het begon de eerste avond gelijk al goed.. twee australiers ontmoet![]()
Daarmee naar een tapasbar geweest (Samen met wat andere backpackers) uhm even uitleg, zaten in een hostel met veel backpackers die zo'n europatour doen.
Savonds had ik het al snel gezien en was moe. Maar door wonderen werd ik toch weer wakker en toen gezellig met zo'n australier gekletst, Tom.
Vriendin plaagde hem dat ie homo zou zijn, en hij toen ineens: "moet ik bewijzen van niet?! "
en toen zoende hij me!!!![]()
Vriendin beetje van slagen ging al snel weg. En Tom en ik vervolgens naar buiten gegaan en daar een beetje op straat in een hoekje wezen zoenen en zo.
Ja ik gewoon het gedeelte wat los geschroefd moet worden losschroeven en dan de ventilator schoonmaken. Scheelt erg veel. Mijn laptop is nu gewoon weer stil.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
Hoe was je vakantie Lay?
En boriszzz, schroef je hem dan gewoon open enzo? Die van mij moet ook schoon...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:37 schreef Laydina het volgende:
Een ander verhaal:
we deden een pubcrawl (ga je met de hostelgangers 2 kroegen langs en 1 discotheek) en daar kwamen we wat italianen tegen. Eentje voor mijn vriendin, 1tje voor mij en twee saaie sukkeltjes. Alleen die van mij kon geen engelsDus dat ging wat moeilijk allemaal.
Maar ze wilden ons nog eens zien, dus ik heb m'n telnummer maar gegeven, was ik er ook vanaf, maar ze wilden ook mee naar de andere kroeg/discotheek. Dus zij met ons mee. In de kroeg daarna heb ik hem eignelijk links laten liggen![]()
En vervolgens door naar de discotheek. Mochten ze niet in, want hadden slippers aan. Zijn ze zelfs naar huis gegaan om zich om te kleden![]()
Hebben ze zelfs nog entree betaald, maar verder hebben ze niks klaargespeeld hehe. Ja vriendin heeft nog wel met de hare gepraat.
Maar later werd het pas leuk.
De volgende dag kreeg ik een sms van die vriend, dus ik zo vragen van wie het nummer was (was niet duidelijk)
hij: yesterday i was the fat guy in blue
ik: so yesterday you were the fat guy in blue, today you're the pretty girl in pink?![]()
Dat snapte ie al niet meerdus hij zei dat ie wel van girls in pink hield.
En kreeg ik later nog een hele songtekst gesmstEn toen ik een paar keer niet reageerde waarom we dan weer niet reageerden haha. Ze gaven het toen maar wel weer op.
Ja, waarom waren jullie zo snel weer wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Sarabi het volgende:
Het was leuk P! Sorry dat we weer zo snel weg waren
Ik ga morgen ook eens mijn pc uitzuigen, soms is het net of ie opstijgtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
MIjn laptop eens van binnen schoongemaakt. Stil en opeens een stuk sneller. Werd zeker te heet daarbinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |