Nja.. hij heeft zijn vorm wel mee als doodskist (doos)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
In zo'n Doblo wil je toch niet dood gevonden worden.
En dat allemaal speciaal voor onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
En 2 weken lang iedere ochtend met frisse tegenzin alles op zitten schrijven![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. hij heeft zijn vorm wel mee als doodskist (doos)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
En arme Sam. Zo uitgedost te worden door je baasje(s).
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wow, daar heb ik echt nooit last vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zo'n hekel aan: zit je de hele week te lummelen op je werk en laffe klusjes te doen, kom ik op vrijdagmiddag om half 5 eindelijk in een lekkere flow
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]SssttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het hier zelfs in een soort romanvorm geprobeerd, zo'n reisverslag.
(later foto's van foto's bijgevoegd omdat we toen nog niet zo digitaal waren)
Oh, tof, je was het niet vergetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja...fuckEn nog een achtergrond maken voor iemand. En nog wat DVD's voor LieLie. En nog een persfoto fabriceren voor die stichting van vandaag
Maar wel een betalende opdracht gescoord
Even zitten lezen. Erg cool, en leuk om gebieden en plaatsen te herkennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Zou geen probleem moeten zijn, zo hebben wij dat ook steeds gedaan. Gewoon uit de handquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog even proberen om een panoramafoto in elkaar te prutsen. Had geen statief bij me, maar heb telkens het kruisje in het midden van het scherm van de camera op de horizon van de zee gehouden. Dus zou redelijk aan moeten sluiten..
netjes gedaan zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Leukste "panorama" vond ik deze:
[ afbeelding ]
Kreeg dat onding er niet op omdat er gebouwen in de weg stonden, dit zijn dus eigenlijk 4 foto's...
Da's bij mij de laatste tijd te zaldzaam om dit nu te laten lopenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, daar heb ik echt nooit last van
Wauw, idd dat zijn ondingen om op de pic te nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Leukste "panorama" vond ik deze:
[ afbeelding ]
Kreeg dat onding er niet op omdat er gebouwen in de weg stonden, dit zijn dus eigenlijk 4 foto's...
Grappig om terug te lezen. Ook alweer 9 jaar geleden dat je voor het eerst verliefd werd op dat land.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Its mine, all mine, my precioussssss
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, maar ook de eigenaar van een lekker zittende stoel, een fijn zittende en liggende bankquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nu ben je dus ook bezitter van alle verborgen gebreken, lekkages, scheuren en andere zaken die nog op je pad zullen komen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Echt nietquote:
Die hebben WIJ allang gezien hoorquote:
Die heb ik rond gestuurd als iemand die kan forwarden ben ik die dankbaar, anders krijg je ze morgen. Zit namelijk nog eventjes in de treinquote:
Done!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die heb ik rond gestuurd als iemand die kan forwarden ben ik die dankbaar, anders krijg je ze morgen.
Niet nodig hoor! Had heel geen haast!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Echt nietIk zit me hier een beetje te schamen
Ik wil het dit weekend geregeld hebben
Gefeliciteerd Smeagol!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[insert gillen pic]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, mooi!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een panorama gemaakt!
Hij is niet helemaal perfect endezo, maar vind m best mooi!
KLIK
Een kerktoren in avondlichtquote:
Mooi en duidelijk Pe!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje brak plaatje zo, maar het gaat om het idee
[ afbeelding ]
Hier ga ik A2-afdrukken van laten maken voor in zo'n wipwap-geval midden op de weg en nog wat A4-tjes die ik ga proberen te slijten bij de diverse winkeliers
Yup. Had eerst een ander plan, maar geen energie meer vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice P.. eenvoudig doch doeltreffend!
Yeah Peequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik A2-afdrukken van laten maken voor in zo'n wipwap-geval midden op de weg en nog wat A4-tjes die ik ga proberen te slijten bij de diverse winkeliers
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!
Dat lokt de Nederlanders altijd wel.
Oh wat leuk, ik herken van alles van de vakanties met m'n ouders in Normandië, jaren terug. In Perriers deden we ook onze boodschappen (camping in St. Martin d'Aubigny), Pointe du Hoc, de landingsstranden, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Goede TT![]()
En kom, ik spam nog eens ons vakantieverslag, heb er niet voor niets 2 dagen aan lopen knoeien
Heel veel plezier en succes morgen, Peuterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ja moederquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, lijkt me vrij duidelijk WAT het is.. Maar misschien bedoelde je wel WAAR??
Hmmmm....je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom staat er niet bij: Toegang gratis!
Dat lokt de Nederlanders altijd wel.
Goed gedaan, kippesoep bevat een natuurlijk antibioticum....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:net klaar met koken (ajam soto gemaakt) en nu straks maar naar bed, want ik heb verhoging volgens de thermometer (en wissel behoorlijk tussen het warm en koud hebben, dus dat kan wel kloppen
)
Leuke kookblog: http://mrooijer.web-log.nl/mrooijer/
Pe gaat z'n weddenschap dik voortijdig winnen! Hoewel 'dik' niet zo toepasselijk is.....quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Heel veel plezier en succes morgen, Peuter
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb vanmiddag mijn kerstcadeau voor mezelf gezien, Macallen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:22 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, het is de Cote Vermeille.
Sun, ik heb gewoon geplakt en geknutseld met Adobe Illustrator tot het ongeveer klopte.
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
knap!! Daar heb ik het geduld echt niet voor.. (en Photoshop gelukkig wel
)
Ligt eraan welke versie. Elements 7 heeft er een progje voor dat erg goed werkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kan
Uitgebreid op het Journaal en bij 1Vandaag en bij On Air op de TV geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)klauteren__.html?p=8,2
PS kan het ook jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik heb ook photoshop! kan die dat ook? even proberen morgen of die het beter kan
We hebben de tv nog niet aan gehad sinds we terug zijn geloof ik.. kwam het op mijn nieuwsfeed tegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitgebreid op het Journaal en bij 1Vandaag en bij On Air op de TV geweest.
CS 4 en 5quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke versie. Elements 7 heeft er een progje voor dat erg goed werkt.
Die hebben het beidequote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, wel klaar voor vandaag, vind ikLekker met een wijntje op de bank
danke! maar morgen, nu apiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben het beideMenu File - Automate - File Merge (als ik me niet vergis).
Anders onder file-new-photomergequote:
Kan je rustig overslaan. Slechtste zomergast sinds tijden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen middag wel de herhaling van zomergasten van afgelopen weekend kijken.. dan hoeven we er als het goed is maar 1 echt te missen..
Paulien Cornelisse. Zeg maar....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wie was het Golfer??
Oh en het zal toch op de achtergrond aan staan aangezien we nog wel wat klussen te doen hebben, dus het zal niet echt zitten-kijken zijn. Dan misschien beter te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |