Zo iets doet gewoon ontzettend veel pijn, ik weet het...........hoop voor die grote stoere vent en jou dat jullie je tranen durven laten gaan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ga ik net boodschappen doen, kom ik onderweg een neef van mijn ex tegen, onderweg naar de dienst.
En als je dan zo'n stoere, grote vent ziet vechten tegen zijn tranen, dan zinkt het pas echt keihard in. Wat een afschuwelijk drama. Ik ben nu even echt van mijn stuk.
Ja, dat is ook kut.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
Ga ik net boodschappen doen, kom ik onderweg een neef van mijn ex tegen, onderweg naar de dienst.
En als je dan zo'n stoere, grote vent ziet vechten tegen zijn tranen, dan zinkt het pas echt keihard in. Wat een afschuwelijk drama. Ik ben nu even echt van mijn stuk.
Wat heb je met je gezicht gedaan?quote:
Die heb ik gestickerd. Slaat ook eigenlijk nergens op. Iedereen weet wel hoe mijn hoofd is maar toch. Schijnveiligheid für alles. Maar leuk shirt hè?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heb je met je gezicht gedaan?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Thanks, mijn haar is één groot Jojoba-experiment momenteel. Maar het wordt niet vet. Amaaazing!
I likequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Thanks, mijn haar is één groot Jojoba-experiment momenteel. Maar het wordt niet vet. Amaaazing!
Ik doe er eigenlijk niet zo gek veel aan, het zit wel aardig gewoon. Lekker praktisch!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
I like....ik flikker er overigens alleen maar cocos meuk in...mn haar is redelijk droog en met iets anders wordt het altijd zo pluisig....en sinds ik het heb afgeknipt zit het eik ook wel erg goed
Kort haar is nog hendiger, kost minder shampoo en je hoeft het niet eens te kammen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk niet zo gek veel aan, het zit wel aardig gewoon. Lekker praktisch!![]()
Lang haar is pas praktisch.
Tis bij mij nog wel lang...alleen minder lang dan hiervoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik doe er eigenlijk niet zo gek veel aan, het zit wel aardig gewoon. Lekker praktisch!![]()
Lang haar is pas praktisch.
Cc wat Laysa zegtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och Meiske toch.....wat ontzettend moeilijk....woorden schieten dan tekort, maar je bent een mooi en lief mens...en ik weet zeker dat je vriend zich ook daarom tot jou wendt....dikke knuf
En lange woeste haren! Zon kapsel heb ik ook!quote:
had je wel gewild hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En lange woeste haren! Zon kapsel heb ik ook!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag blij zijn dat ik nog wat haar heb!
"the" VS.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Tel uw zegeningen. En je vakantie zal maar over zijn terwijl er iemand nog een maand (EEN MAAND) naar the VS gaat. Het land van Victoria Secret en grote koffie's.
Maar gelukkig hebben we youtube nog:
Nur einmal!
Ja in Utrecht geslapen, nu weer terug naar Gouda gerold. Wat is 't goed weerquote:
En 'n échte! Niet als tijdelijk projectje.quote:
Nou!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja in Utrecht geslapen, nu weer terug naar Gouda gerold. Wat is 't goed weer
het is prachtig weer, spijt als haren in mijn hoofd ( en dat is best veel) dat ik mijn vrijkaartjes aan me oudste met haar vriend heb gegeven van Loveland, zoon is er al en is zooooooo gezellig en een heerlijke herrie dat wel hoor de beat. kan wel jankenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja in Utrecht geslapen, nu weer terug naar Gouda gerold. Wat is 't goed weer
Heel goed, ben z'n kop meer dan beuquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Balkenende zegt af voor minister van Buitenlandse zakan, wat jammer toch.
Jahaa!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha! Tof, staat goed, hadden ze ook nog maat luchtballon?
Ja maar dan wel Quitter als Loser hè, niet als stoppen met roker want dat is stom. Daar ga je niet trots op zitten wezen. Opgeven, dat wel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
En 'n échte! Niet als tijdelijk projectje.
[ afbeelding ]
Schone badkamerspiegel trouwens!
Sjeesus....hier schrik ik echt van....Als je dr nog spreekt of Bq willen jullie dr dan namens DK en mij heel veel sterkte en beterschap wensenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even gebeld met Disana, die ligt in het UMCG in Groningen met een heel vervelend na-effect van het stoppen met roken. Ben de naam al weer kwijt, maar iets met een door roken onderdrukte poliep die nu, na het stoppen opeens de kop heeft opgestoken. Daarnaast vonden ze en passant ook nog een hartafwijking.
Mochten er mensen zijn die een kaartje willen sturen, kamernr. ed zijn per PM bij mij te verkrijgen (en ook vast bij BQ, want die tipte mij). Overigens, één en ander met toestemming van Disaan zelf.
Heel veel sterkte @Disana!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net even gebeld met Disana, die ligt in het UMCG in Groningen met een heel vervelend na-effect van het stoppen met roken. Ben de naam al weer kwijt, maar iets met een door roken onderdrukte poliep die nu, na het stoppen opeens de kop heeft opgestoken. Daarnaast vonden ze en passant ook nog een hartafwijking.
Mochten er mensen zijn die een kaartje willen sturen, kamernr. ed zijn per PM bij mij te verkrijgen (en ook vast bij BQ, want die tipte mij). Overigens, één en ander met toestemming van Disaan zelf.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik aan Lea als ik die koffiedrink-bank zie in de Jumbo!
Dus een spontaan kaartje wordt niet op prijs gesteld?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou zeg, dat is ook een apart verhaal!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oei, even kijken.quote:
Dat is echtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik heb dat meisje zien tapdansen met haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |