quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef tesnelvoorje het volgende:
Je was niet de held maar een sloofie. Blijkbaar
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef tesnelvoorje het volgende:
Je was niet de held maar een sloofie. Blijkbaar
nee ik moet niks, maar het word me wel opgedrongen/ Vandaag ook weer. Gingen we met een paar mannen koken (wedstrijdje tussen man en vrouw) en moest ik effies koken, want ik kan állesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je moet niets, je kiest er zelf voor.
En je pijpt mij, je kon toch alles? En je hebt ook een onweerstaanbare drang om dat ook te gaan bewijzen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
nee ik moet niks, maar het word me wel opgedrongen/ Vandaag ook weer. Gingen we met een paar mannen koken (wedstrijdje tussen man en vrouw) en moest ik effies koken, want ik kan álles
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef ocf81 het volgende:
Zeg eens wat vaker NEE.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee ik moet niks, maar het word me wel opgedrongen/ Vandaag ook weer. Gingen we met een paar mannen koken (wedstrijdje tussen man en vrouw) en moest ik effies koken, want ik kan álles
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:55 schreef aychelle het volgende:
We zijn aan het wandelen in volendam.
bietch klinkt stoerder, daarom ..quote:
wie is deze wijze man?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Volg het advies van deze wijze meneer op:
[ afbeelding ]
En neem een lekker pilletje.
Bietch klinkt meer als een of ander Friesland's gerecht waar ze kliekjes van de afgelopen 5 dagen in een grote pan stoppen en het koken totdat er alleen nog maar een donkere bruine smurrie overblijft.quote:
zo maakte me moeder dikke soep. De restjes van eten uit de diepvries (behalve pasta) bijelkaar, wat bruine bonen en voila! dikke soep heeeeerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Bietch klinkt meer als een of ander Friesland's gerecht waar ze kliekjes van de afgelopen 5 dagen in een grote pan stoppen en het koken totdat er alleen nog maar een donkere bruine smurrie overblijft.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:41 schreef Big_Daddy het volgende:
[..]
Drion. Dat je niet even z'n URL nakijkt..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:44 schreef aychelle het volgende:
zo maakte me moeder dikke soep. De restjes van eten uit de diepvries (behalve pasta) bijelkaar, wat bruine bonen en voila! dikke soep heeeeerlijk
als je alles kan verwachten we dat je zelf er wel achter komt wat de pil van drion is...quote:
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, TS ligt sowieso in de kliko, dus dit topic kan ook wel dicht?
ik ben er nog steeds, wees niet bangquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Leren ze je dat niet op het MBO?
Maar goed, TS ligt sowieso in de kliko, dus dit topic kan ook wel dicht?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef yvonne het volgende:
aychelle blijft klonen, genoeg nu: kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |