Er komen zelfs boksbeugels, pepperspray etc vanuit het buitenland hier het land binnen via de post.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zou het never riskeren. Nouja, opzich zonder verzendadres weten ze van niets.
Chinese Webshops topic #88: Met speciale Fok! korting.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Sleutelwoord het volgende:
[..]
Welken zijn betrouwbaar.
Dealextreme heb ik veel besteld
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:38 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43102
Een augurkbrator
Ja maar nu heb ik n ipod nano met constant een wit scherm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ach, ik heb een ipod shuffle, werkt goed, zo zonder beeld
Aight, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Naah, het kan wel tegen een stootje, heb het DVDtje goed ingepakt.
Dat merk je vanzelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik n ipod nano met constant een wit scherm.nu kan ik nooit meer afspeellijsten afspelen, solitaire spelen, of uberhaupt zien hoe ver mijn batterij leeg is.
Ja uiteraard maar ook dat is redelijk safe (iedereen kan je wel wat opsturen).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Er komen zelfs boksbeugels, pepperspray etc vanuit het buitenland hier het land binnen via de post.
ff kijken, was nooit zo hinderlijk maar instrumental was wel beter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind dat gePharrel door SHM - One zo lelijk.
De kans dat het van buiten NL wordt gepakt is groter dan van binnen NL hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar ook dat is redelijk safe (iedereen kan je wel wat opsturen).
Binnen Nederland en vooral dat soort waren, neu zou 't niet riskeren.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef Bravebart het volgende:
Kan je mij ook eens zo'n DVD sturen Do? Ik weet nooit wat ik erin moet stoppen en jij hebt wel een goeie smaak volgens mij.
Ja en dan zit ik dus zonder muziek en daar kan ik niet tegen hahaquote:
Heheheheheheh *wink wink wink*quote:
Ja maar of Pepperspray of X gepakt wordt scheelt welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef mstr het volgende:
[..]
De kans dat het van buiten NL wordt gepakt is groter dan van binnen NL hoor
Het is maar een dvd hoor, waar maak je je druk om.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja maar of Pepperspray of X gepakt wordt scheelt wel.
Ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is maar een dvd hoor, waar maak je je druk om.xmen yeahhh
American History X is toch gewoon legaal in NL?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja maar of Pepperspray of X gepakt wordt scheelt wel.
Gefeliciteerd ermee :pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:56 schreef Ravenous- het volgende:
Dit is mijn eerste post ooit op dit forum
muziekverslaafdenkliniek een ideetje voor je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik dus zonder muziek en daar kan ik niet tegen haha
Oke!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoorging gewoon om het idee. Niet specifiek de post naar jou. Hoor. Echt. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |