Met dit soort termen laat je die liefde anders niet blijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
antisemiet
1) Iemand die joden haat 2) Jodenhater 3) Persoonsbenaming
Dat klopt inderdaad. Ik haat Joden echter niet. Ik hou van Joden
En Deparo voert Jodenstreken uit.
Wat een dom gezwets. Saddam en Nasser als leider van een kalifaat, je weet echt geen reet over dat gebied he. Pan-Arabisme verwarren met een kalifaat.quote:[quote]Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef DeParo het volgende:
Houd toch op man, veel moslims daar hopen op de heropstanding van het kalifaat, Nasser moest het worden, Sadam, en nu weer Erdogan. Nu zal het volgens veel van hen, itt de Ottomanen, representatief moeten zijn voor alle moslims daar en elders niet bijna alleen dus voor de Turkse moslims, een onderdeel van kolonialistische wrok, notabene begonnen onder de druk van het Ottomaanse rijk.
Hou je mond man, waar ben ik nou anti-semitisch aan het doen. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij anti-Islamitisch bezig bent bij het geringste iets?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met dit soort termen laat je die liefde anders niet blijken.
Het is een anti-semitische opmerkingen die ik liever niet meer terug zie.
Pan-Arabismequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Saddam en Nasser als leider van een kalifaat, je weet echt geen reet over dat gebied he. Pan-Arabisme verwarren met een kalifaat.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen schijnen te denken dat alles wat ze zeggen of denken automatisch waar is als ze antisemiet worden genoemd.
I rest my case. Je kan beter met iemand anders heulen Viajero.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef mm1985 het volgende:
Maar ja ik ben er niet verbaasd over. Moslims hebben geen zelf-reflectie het is altijd of de joden of de amerikanen of het westen die het hebben gedaan.
Vind jij 'roetmop' ook een normale Nederlandse uitspraak?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Hou je mond man, waar ben ik nou anti-semitisch aan het doen. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij anti-Islamitisch bezig bent bij het geringste iets?
Jodenstreek is het gewoon wat je doet. het is een normale Nederlandse uitspraak.
Vind jij Jodenkoeken ook lekker?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind jij 'roetmop' ook een normale Nederlandse uitspraak?
Ja die is wel leuk an sich. Jodenkoeken zijn ook lekker. En Jodenstreken haat ik. Verder is dit topic de Mekka van alle topics.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind jij 'roetmop' ook een normale Nederlandse uitspraak?
Nee dat is geen vergissing, dat is hun nieuwe ideaal van het kalifaat,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Saddam en Nasser als leider van een kalifaat, je weet echt geen reet over dat gebied he. Pan-Arabisme verwarren met een kalifaat.![]()
als je het niet mer argumenten kunt winnen ga je maar wat dom lopen doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind jij Jodenkoeken ook lekker?
Die Pan-Arabisten waren niet uit op een kalifaat. Een kalifaat is heeeeeeel iets anders dan het nationalistische waar die Arabs mee bezig waren. Maar goed, Allah heeft hen ook behoorlijk diep laten vallen na wat ze gedaan hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee dat is geen vergissing, dat is hun nieuwe ideaal van het kalifaat,
of dacht je een exacte kopie van wat het in de middeleeuwen was zucht.
Het Pan-Arabisme had juist geen reet met het kalifaat te maken. Het zit namelijk ook in het woor "Arabisme", een Kalifaat is niet gebonden aan etnische grenzen. Het Pan-Arabisme was dat wel, het moest namelijk een blok zijn van alle Arabische landen onder elkaar. Het was geschoeid op een anti-islamitisch principe, namelijk extreem Arabisch nationalisme.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee dat is geen vergissing, dat is hun nieuwe ideaal van het kalifaat,
of dacht je een exacte kopie van wat het in de middeleeuwen was zucht.
Reageer eens op mijn trollsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het Pan-Arabisme had juist geen reet met het kalifaat te maken. Het zit namelijk ook in het woor "Arabisme", een Kalifaat is niet gebonden aan etnische grenzen. Het Pan-Arabisme was dat wel, het moest namelijk een blok zijn van alle Arabische landen onder elkaar. Het was geschoeid op een anti-islamitisch principe, namelijk extreem Arabisch nationalisme.![]()
Mijn god, je weet echt geen drol.
Zoals:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef mm1985 het volgende:
[..]
als je het niet mer argumenten kunt winnen ga je maar wat dom lopen doen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef mm1985 het volgende:
Maar ja ik ben er niet verbaasd over. Moslims hebben geen zelf-reflectie het is altijd of de joden of de amerikanen of het westen die het hebben gedaan.
Als ik met Marokkanen over Osmanen begin gaan ze meestal mad-ass nationalistisch doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je trolls bevatten teveel feitelijke waarheden.
Lees je eigen post nog eens. Lees dan deze vraag nog eens terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:12 schreef mm1985 het volgende:
[..]
heb jij ooit een arabisch leider gezien die de schuld niet bij iemand anders zoekt?
Klopt, jullie Osmanen waren niet opgewassen tegen de kruidige geuren van Marokko.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Als ik met Marokkanen over Osmanen begin gaan ze meestal mad-ass nationalistisch doen. Dat is echt kicken. Vooral ook omdat :
[ http://www.ottoman-traders.com/pix/ottomanmap.jpg&t=1]afbeelding ]
Omdat iedereen die ook maar enig begrip heeft voor de Palestijnen blijkbaar bij voorbaat al antisemiet, moslimlover en Anti Joods is ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom kom je dan zo anti Joods over?
eeuh, dat het überhaupt geaccepteerd wordt als 'de logische plek' voor het Joodse volk is al op religie gebaseerd, het is immers het aan hun beloofde land .. voor de moslims is het een gebiedsconflict, voor de christelijke wereld nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat deze vorm van kolonialisme blijkbaar geen probleem is. Maar nu het een Joodse staat betreft, gaan wereldwijd alle alarmbellen af. Een gebiedsconflict is steeds meer in een religieus-ideologisch conflict veranderd, zo wordt het zeker in de islamitische wereld gezien.
Touchéquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, jullie Osmanen waren niet opgewassen tegen de kruidige geuren van Marokko.
Jij bent de moslim, en toch weet je het niet, hoe lachwekkend, het kalifaat is een droom voor de moslims om daar alle moslims onder te verenigen. Het staat gelijk met het pan-arabisme en het probeert onder een leider alle arabische landen te verenigen, of zo veel mogelijk in ieder geval, dat moest onder Nasser, dat moest onder Sadam, en dat moet onder Erdogan hopen veel moslims en arabieren. Ze hopen op een Arabisch kalifaat geleid door zo'n sterke leider. Niet voor niets was de partij van Sadam een van de aanhangers van het pan-arabisme. Ken je eigen geschiedenis omfg als je dat al niet kan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het Pan-Arabisme had juist geen reet met het kalifaat te maken. Het zit namelijk ook in het woor "Arabisme", een Kalifaat is niet gebonden aan etnische grenzen. Het Pan-Arabisme was dat wel, het moest namelijk een blok zijn van alle Arabische landen onder elkaar. Het was geschoeid op een anti-islamitisch principe, namelijk extreem Arabisch nationalisme.![]()
Mijn god, je weet echt geen drol.
Pan-Arabisme is nationalisme en nationalisme is verboden in Islam. Dus hoe kun je dat verenigen met het ideaal van een kalifaat. Die twee dingen staan haaks op elkaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij bent de moslim, en toch weet je het niet, hoe lachwekkend, het kalifaat is een droom voor de moslims om daar alle moslims onder te verenigen. Het staat gelijk met het pan-arabisme en het probeert onder een leider alle arabische landen te verenigen, of zo veel mogelijk in ieder geval, dat moest onder Nasser, dat moest onder Sadam, en dat moet onder Erdogan hopen veel moslims en arabieren. Ze hopen op een Arabisch kalifaat geleid door zo'n sterke leider. Niet voor niets was de partij van Sadam een van de aanhangers van het pan-arabisme. Ken je eigen geschiedenis omfg als je dat al niet kan.
kom maar terug als je kunt begrijpend lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees je eigen post nog eens. Lees dan deze vraag nog eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |