quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet m echt nodig weer eens wassen nu ik zie hoe die KAN glimmen
Is erbij bedacht bedoel jequote:
Thanksquote:
Ja, whatever you likequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is erbij bedacht bedoel je
Mooie polo, super wielen.
Vet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef firebladex het volgende:
Mijn huidige oldtimer
[ afbeelding ]
EVO? of wannabe?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef firebladex het volgende:
Mijn huidige oldtimer
[ afbeelding ]
Wannabe, heeft voor en achter niet de uitgeklopte panelen voor de bredere banden, mist spoilerlip voor etc etcquote:
Die schermen zijn slecht te zien vanaf de zijkant, maar idd, nu je het zegt mis ik de lipquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wannabe, heeft voor en achter niet de uitgeklopte panelen voor de bredere banden, mist spoilerlip voor etc etc
Tevens zijn naar mijn weten Evo's vanaf '89 en kunnen dus geen oldtimer zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die schermen zijn slecht te zien vanaf de zijkant, maar idd, nu je het zegt mis ik de lip![]()
Als er dan maar op zijn minst een 2.3 16v in ligt, anders vind ik het een beetje.. ehh... twijfelachtig
Die zie je niet vaak meer, goeie kleur ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry
Wow, idd goeie kleur.quote:
Standaard disseltje om hem achter je auto te hangen. Ideaal voor de wat langere ritten. Het gaspedaal moet nog de nodige modificaties hebben om iets relaxter gas te kunnen gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wow, idd goeie kleur.
Heb je een speciale dissel ervoor (laatste foto)? Kun je hem mee op vakantie nemen of zo?
Hands down een van de mooiste modellen ooit van BMW, met in dit geval ook nog een set velgen waar je u tegen zegt en een spot on verlaging. Mijn complimentenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Rizkant het volgende:
bij deze me wagen nog eens spammen..
Staan aardig wat juweeltjes in dit topic..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Rizkant het volgende:
bij deze me wagen nog eens spammen..
Staan aardig wat juweeltjes in dit topic..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
áls hij voor de keuring op gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef k_man het volgende:
[..]
De lol zit 'm vooral in de kosten. Bij meer dan 40% vermogenstoename is o.a. een weggedragtest nodig. Die kost een paar honderd euro.
Je kunt het ook niet doen en er pas na een ongeluk achter komen dat je verzekering niks meer met je te maken wil hebben...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
áls hij voor de keuring op gaat natuurlijk
Stel dat ik het inderdaad niet zou doen, als de auto in de poeier ligt kan niemand bewijzen dat mijn auto getuned zou zijn..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet doen en er pas na een ongeluk achter komen dat je verzekering niks meer met je te maken wil hebben...
En of ze dat kunnen, is aan heel veel factoren af te lezen. Wanneer ze het vermoeden hebben, trekken ze gewoon je hele blok uit elkaar en gaan ze na of dit het originele blok is(geen engine swap) en of deze niet was opgefokt. De mensen die ik hier in NL ken die met 250+ pk Golfjes 1 en 2 en ander soort ongein rijden, zijn toch echt allemaal omgekeurd..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Stel dat ik het inderdaad niet zou doen, als de auto in de poeier ligt kan niemand bewijzen dat mijn auto getuned zou zijn..
De bumper lijkt een iets andere kleur te hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe achterbumper erop dus nieuwe foto posten
Misschien een klein beetje. ( geel is moeilijk om precies dezelfde kleur te spuiten ) Maar ik vind het niet echt opvallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De bumper lijkt een iets andere kleur te hebben?
Dat snap ik inderdaad ook niet: maak 'm dan legaal. Want als je een keer gepakt wordt, ben je daarna tijdenlang het bokkie van de politie. Om nog maar niet te spreken over het gedoe met de verzekering.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
En of ze dat kunnen, is aan heel veel factoren af te lezen. Wanneer ze het vermoeden hebben, trekken ze gewoon je hele blok uit elkaar en gaan ze na of dit het originele blok is(geen engine swap) en of deze niet was opgefokt. De mensen die ik hier in NL ken die met 250+ pk Golfjes 1 en 2 en ander soort ongein rijden, zijn toch echt allemaal omgekeurd..
edit: Sowieso wanneer je het geld ophoest voor een vermogensupgrade van 40+% moet je niet lastig doen over die paar euro extra voor goede remmerij en omkeuring
Wanneer je een ongeluk hebt, verzekering vervolgens niet betaald, sta je er mooi op wanneer je een dikke ton in euro's op komt aan 't hoesten wegens schade aan zowel personen als bezittingen.. Wanneer ze vervolgens hun huis door die ongein aan 't verkopen komen, is het ineens jammerenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet: maak 'm dan legaal. Want als je een keer gepakt wordt, ben je daarna tijdenlang het bokkie van de politie. Om nog maar niet te spreken over het gedoe met de verzekering.
Blokken uit elkaar trekken om te kijken of er niet originele oftewel tjoeningsonderdelen in zitten = BSquote:Op woensdag 2 november 2011 13:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
En of ze dat kunnen, is aan heel veel factoren af te lezen. Wanneer ze het vermoeden hebben, trekken ze gewoon je hele blok uit elkaar en gaan ze na of dit het originele blok is(geen engine swap) en of deze niet was opgefokt. De mensen die ik hier in NL ken die met 250+ pk Golfjes 1 en 2 en ander soort ongein rijden, zijn toch echt allemaal omgekeurd..
edit: Sowieso wanneer je het geld ophoest voor een vermogensupgrade van 40+% moet je niet lastig doen over die paar euro extra voor goede remmerij en omkeuring
Ik doel meer op een swap. Reken maar dat die snappen dat een 1.8T niet in een golf 1 of 2 geleverd is en het zien wanneer er 4 cil. op kenteken staat en een 6 pitter erin zit. Wanneer het om genoeg $$ of letsel gaat, doet een verzekering vaker vrij grondig onderzoek.. Ze betalen immers liever niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:04 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Blokken uit elkaar trekken om te kijken of er niet originele oftewel tjoeningsonderdelen in zitten = BS
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik doel meer op een swap. Reken maar dat die snappen dat een 1.8T niet in een golf 1 of 2 geleverd is en het zien wanneer er 4 cil. op kenteken staat en een 6 pitter erin zit. Wanneer het om genoeg $$ of letsel gaat, doet een verzekering vaker vrij grondig onderzoek.. Ze betalen immers liever niet.
Ik vind die autos zo gaaf, heb je meer fotos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:33 schreef dylanrr het volgende:
Mijn auto:
[ afbeelding ]
Helaas geen Cosworth, maar met 2.3 is 'ie ook vlug zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |