quote:1.2?
quote:Verglijkbaar met een Golfje 4..
quote:Korte slag motor heaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Correct.... Die mis ik nog steeds. Het is ook gewoon een gave bak.
(volgend jaar ga ik de buitenkant opknappen)
Oh ik kan prima mee komen, Gaat als de brandweer die 1.3, rijd als nog 180..
Ik trek menig honda sjonnies er uit.
quote:Is dat niet die bak die eerst op Pools kenteken stond?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn 318i'tje
quote:verkeerde topic.
quote:Nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Is dat niet die bak die eerst op Pools kenteken stond?
btw, xenon in een E36..
quote:Zeker als t zo'n nieuwe 1.2 Multi-Air is kun je daar meer dan prima mee uit de voeten.. alhoewel de 1.2 niet als MA leverbaar is geloof ikOp vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Verglijkbaar met een Golfje 4..
Snap ook niet waarom ze in een Golf 4 een 1.4 in dumpen
quote:Pardon? Dat is gewoon een Strakke Golfje 2..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
verkeerde topic.
hierzo moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #22; Jweettog bro, VetteTjoeningjwzz
quote:Waarom? Leg eens uit ...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
verkeerde topic.
hierzo moet je zijn: Stratenmakers Ferrari's #22; Jweettog bro, VetteTjoeningjwzz
quote:Net zoals jij een strakke BMW hebt zeker?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Dat is gewoon een Strakke Golfje 2..
quote:Check de PIOp vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waarom? Leg eens uit ...
En nu wil eens een goed onderbouwde mening, ipv ... omdat het een Golf is ...
quote:PI zegt niet alles SD, zo kan ik iedereen hier gaan bashen met een
quote:Strak in de zin van no-plastic, no-fake shit..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Net zoals jij een strakke BMW hebt zeker?
quote:Ah ok, ik herrinner me dat die Poolse zo'n mooie gele (individual?) kleur had.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee.
Halogeen.
Dat was deze bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest mag je wel in Part 1 en 2 gaan checken van mijn Project Topic![]()
quote:Sjonnie!
quote:Ziet er netjes afgewerkt uit en er is zeker energie in gestoken... maar de ruitenwisser en motorkaplip mogen eraf. En het ding mag wel een stukkie omhoog
quote:Hee ik zit net naar de BMW in je sig te kijken. Al eens smoke knipperlichten overwogen? Die zouden mooi staan bij je koplampen en lakkleur
quote:Ja, maar wat er nu opzit is OEM en dat vind ik belangrijker.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee ik zit net naar de BMW in je sig te kijken. Al eens smoke knipperlichten overwogen? Die zouden mooi staan bij je koplampen en lakkleur.
quote:Die smurf heeft niet echt superveel geluk gebracht voor die auto.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee.
Halogeen.
Dat was deze bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest mag je wel in Part 1 en 2 gaan checken van mijn Project Topic![]()
quote:Die kutsmurf was het begin van alle ellende..Op zaterdag 23 oktober 2010 15:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die smurf heeft niet echt superveel geluk gebracht voor die auto.
quote:Zit er zoveel camber op je voorwielen? of stond je linker-voorwiel op n bultje? Ziet er wat 'scheef' uit? Verder superwagen, maar dat had ik in je PRO-topic ook al gezegd..Op zaterdag 23 oktober 2010 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
325i in Kroatië.
Sidenote: wat een fantastische wegen daar
[ afbeelding ]
In Budapest.
quote:Wat een apart hok
quote:Neen, wielen staan gewoon goed. Sowieso hebben die E30's volgens mij een beetje negatief camber, althans de wat verlaagde. Dat zal het wel zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zit er zoveel camber op je voorwielen? of stond je linker-voorwiel op n bultje? Ziet er wat 'scheef' uit? Verder superwagen, maar dat had ik in je PRO-topic ook al gezegd..
quote:
quote:Dat negatieve camber hoort zo bij een E30Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, wielen staan gewoon goed. Sowieso hebben die E30's volgens mij een beetje negatief camber, althans de wat verlaagde. Dat zal het wel zijn.
[..]
![]()
Ze zitten er nu alleen even niet onder. Een van m'n achterwielen was tijdens de vakantie lek geraakt...en ik heb er een paar honderd meter op gereden. Gevolg was dat dat ding vanuit de binnenkant was verbrand en vervormd. Niet fijn om te horen (toen ik thuis was) als je weet dat je er een week eerder 240 km/u mee hebt gereden op de autobahn![]()
Binnenkort die dingen er maar weer 's onder met nieuwe banden.
quote:Ik hou meer van het japanse soort maar deze BMW ziet er wel nice uit!, jammer dat het zo moeilijk is om een goed exemplaar te vindenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
325i in Kroatië.
[ afbeelding ]
In Budapest.
quote:Weer iemand bekeerd!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hou meer van het japanse soort maar deze BMW ziet er wel nice uit!, jammer dat het zo moeilijk is om een goed exemplaar te vinden
quote:Of afgetrapte (drift)auto die je sowieso niet wil..Op zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weer iemand bekeerd!![]()
Die dingen worden steeds schaarser inderdaad. Worden steeds meer liefhebbers auto's (met het bijbehorend prijskaartje)
quote:Niet bekeerdOp zondag 24 oktober 2010 00:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weer iemand bekeerd!![]()
Die dingen worden steeds schaarser inderdaad. Worden steeds meer liefhebbers auto's (met het bijbehorend prijskaartje)
quote:Mooie auto (leon toch? Kan de kont net niet goed zien) deze generatie Tolede vind ik ook erg mooi trouwensOp zondag 24 oktober 2010 12:55 schreef Descendent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt veel op die van mij; alleen mijn velgen zijn mooieren ik heb de 20V versie).
![]()
quote:5 spaak 17 inch is stock op een is200.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef Koepert het volgende:
Mooie CelicaEnne loekie, k hoop dat dat je wintervelgen zijn onder die IS? Die 5spakers
![]()
quote:Leon; maar Toledo van deze versie is Leon met kont.Op zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mooie auto (leon toch? Kan de kont net niet goed zien) deze generatie Tolede vind ik ook erg mooi trouwens
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[ afbeelding ]
325i in Kroatië.
[ afbeelding ]
In Budapest.
quote:De Celica vind ik zelf eigenlijk maar een lelijk ding. Ik heb altijd de nog oudere modellen (TA23, TA40) gehad, en die vind ik veel mooier. Maar om daar nog een goed en betaalbaar exemplaar van te vinden is heel lastig. Dit model is erg zeldzaam, was betaalbaar en in zo'n goede staat dat ik hem niet kon laten staan.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef Koepert het volgende:
Mooie CelicaEnne loekie, k hoop dat dat je wintervelgen zijn onder die IS? Die 5spakers
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |