Henk, dit was het net:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef aight1 het volgende:
Ik hoop niet dat er ooit iemand iets naar PostalGold opstuurt. Dat ze maar lekker failliet mogen gaan.
Wie stuurt er even een gouden dildo op ofzo? Wie weet wat het opbrengt, man.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef aight1 het volgende:
Ik hoop niet dat er ooit iemand iets naar PostalGold opstuurt. Dat ze maar lekker failliet mogen gaan.
Anders draai je je hoofd even voordat je naar het plaatje kijkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:01 schreef Re.active het volgende:
Anders draai je de plaatjes even voordat je ze upload naar TinyPic.![]()
Tevens PostalGold![]()
Tevens First Post
Stond ik toch nog boven je hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Henk, dit was het net:
#21 aight1 37
#22 naatje_1 37
Ze kunnen nieteens een fatsoenlijke reclame in elkaar zetten dus waarschijnlijk zien ze daar toch niet het verschil in.quote:
Maar dan gaat de goudvis dood.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Ascarona het volgende:
Iemand zou serieus zijn goudvis moeten opsturen, kijken wat er gebeurt
of een goudkleurig plastic armbandje van de kermisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Ascarona het volgende:
Hoe kan het dan dat ze al miljoenen euro's hebben uitbetaald?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Ancest het volgende:
[..]
Maar dan gaat de goudvis dood.
PostalGold zijn een stelletje oplichters, sturen je veeeeel te weinig.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Ascarona het volgende:
Of zo'n envelop volschijten en dan opsturen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef TwisterNederland het volgende:
hmz, eigenlijk moeten we met zijn allen zo'n verzendpakket aanvragen en dan allemaal rommel ingooien die we niet meer nodig hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |