Onwaarschijnlijk, en het feit dat je het zo benadrukt suggereert al dat je er ook niet zo zeker van bent.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef ik-ben-14-en-wil-strings het volgende:
(ik ben 100% hetero, ik kijk alleen naar meisjes).
ik ben er zeker van dat ik 100% hetero ben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, en het feit dat je het zo benadrukt suggereert al dat je er ook niet zo zeker van bent.
Dus omdat je de Playboy hebt ben je hetero?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef ik-ben-14-en-wil-strings het volgende:
[..]
ik ben er zeker van dat ik 100% hetero ben.
ik heb al 2 jaar de playboy
misschien nog niet uit de kastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef ik-ben-14-en-wil-strings het volgende:
[..]
ik ben er zeker van dat ik 100% hetero ben.
ik heb al 2 jaar de playboy
Gewoon doen! Laat je niet beoordelen door al die mensen die vinden dat zij 'normaal' zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef ik-ben-14-en-wil-strings het volgende:
Hey ik ben een jongen van 14 jaar maar ik zou liever meisjeskleren dragen, zoals strings, rokjes, kleedjes, badpakken,... in het algemeen alle kleren die meisjes dragen. Zijn er nog jongens die dit willen doen of ben ik de enigste.(ik ben 100% hetero, ik kijk alleen naar meisjes).
Reacties aub.
als je 14 bent is dat wel heel moeilijk....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
Gewoon doen! Laat je niet beoordelen door al die mensen die vinden dat zij 'normaal' zijn.
daar zeg je zoiets... Dat is lastig idd. Dan zou ik het gewoon thuis doen, meer niet. Anders kun je het voor jezelf wel heel moeilijk maken. Maar wat ik bedoelde zijn de meningen van mensen hier op dit forum.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Angst het volgende:
[..]
als je 14 bent is dat wel heel moeilijk....
op die leeftijd zou ik het in elk geval niet aan klasgenootjes vertellen.
maar thuis kan ik het nergens verstoppen, mijn kamer is namelijk niet zo groot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Deurmat76 het volgende:
[..]
daar zeg je zoiets... Dat is lastig idd. Dan zou ik het gewoon thuis doen, meer niet. Anders kun je het voor jezelf wel heel moeilijk maken. Maar wat ik bedoelde zijn de meningen van mensen hier op dit forum.
hierzo ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jongen bij ons op school kwam eens met een kilt op school.
Ik vind het juist wel gewaagd en tof enzo, maar ik word dan ook vaak als alto bestempeld. Niet dat ik er zo bij loop als die jongen die jij noemt, maar ik ben geen meisjemeisje om het maar even netjes te zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
hierzo ook
maar dat was een punker![]()
rost haar, in een gigantische mohawk, met bretellen en een schotse rok, met daaronder combatboots
zielige jongen was dat
Klopt, naja, wat valt ervan te zeggen, dat is ook een beetje het niveau van een hoop fok!ers zegmaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:18 schreef Aukje83 het volgende:
Het valt me wel op dat er erg veel aandacht uitgaat naar de vraag of TS homo is of niet, terwijl me dat juist het aspect van deze kwestie lijkt dat het minst interessant en/of relevant is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Tijdens het lezen van dit topic, kwam er maar 1 ding bij me op.
Waarom?
Het lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen, een string aan ofsoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef ik-ben-14-en-wil-strings het volgende:
Hey ik ben een jongen van 14 jaar maar ik zou liever meisjeskleren dragen, zoals strings, rokjes, kleedjes, badpakken,... in het algemeen alle kleren die meisjes dragen. Zijn er nog jongens die dit willen doen of ben ik de enigste.(ik ben 100% hetero, ik kijk alleen naar meisjes).
Reacties aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |