Ik heb wat voor je....quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wachten jullie maar totdat mijn verneukte icon klaar is
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
<<<<< Iemand?
@ Hajee, ik weet dat je er een had gemaakt, maar die was idd gemaakt in een inspiratiedip![]()
Wacht even, ik zoek een andere uiquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.
[ afbeelding ]
Of heb je zelf nog een idee ?
Vuist erin, blauw oog/bloedneus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
In dat geval laten we 'm met rustquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
Wauw! wat een meesterwerk mijn complimenten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Haha ik vind hem leukkkk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het slaat niet echt ergens op maar ik weet nix beters....
[ afbeelding ]---------->[ afbeelding ]]
Geen zonsvloed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef ry4life het volgende:
Meer kan ik ook niet verzinnen
[ afbeelding ]
En het ging nogal mis bij het maken van deze, dus even geen zee erbij
Goed he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk vernueckt ! Je herkent hem niet terug![]()
Wel mooi dat 't beessie weer vrolijk kijktquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goed he!
ik heb geen inspiratie meer
Hehe ja zoiets probeerde ik maar het lukte nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen zonsvloed?
Zegmaar zon overdreven golf, en dan dat ie wegspoeld![]()
of word ze dan boosquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik denk dat ik die ga gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |