quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Maar jullie mogen hier ook wel posten.
Het 'tje' kan je weglaten?quote:
Maar dan speel ik wel vals.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef trancethrust het volgende:
Je kan ook een slotje zetten en alsnog doorbaggeren.
Tering hoe snel post je, ik ging alleen naar MyAT en weer terugquote:
Een echte atleet gaat altijd voor de eerste plaatsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet voor 1. Daar heb ik al gestaan.
Ja. Helaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb jij ook die 'je mag niet zo snel posten' berichtjes?
Ervaring.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Tering hoe snel post je, ik ging alleen naar MyAT en weer terug
DANKJEWEL!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Van een echte newbie usersvoor een spammert
Ik waardeer het echt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Van een echte newbie usersvoor een spammert
Weetje wat wel mag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb jij ook die 'je mag niet zo snel posten' berichtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Weetje wat wel mag?Dan krijg je een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook lief.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef Desunoto het volgende:
Je post als een sneltrein.
Nu weet ik waarom Socios je zag zitten.
Prioriteiten stellen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moest het aan mijn moeder uitleggen, dat koste tijd.
Been there done thatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan moeten ze er eerst achter zien te komen tussen al dat dataverkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |