Stelletje onaangepasten. Às wij gewoon gezellig lol kunnen hebben met bier en levenworst, waarom kennen hun dat dan ook niet? Waarom moeten hun weer dwars liggen? Ik zeg maar zo, hun zijn bij ons te gast, dus ze nemen onze eetgewoonten maar over.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef Ringo het volgende:
Je begint met een dadel.
En daarna is alles mogelijk. Als er veel gasten zijn, is het best uitgebreid. Dat is tenminste mijn ervaring.
Geen bier en leverworst..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Stelletje onaangepasten. Às wij gewoon gezellig lol kunnen hebben met bier en levenworst, waarom kennen hun dat dan ook niet? Waarom moeten hun weer dwars liggen? Ik zeg maar zo, hun zijn bij ons te gast, dus ze nemen onze eetgewoonten maar over.
12 jaar Bush had niks uitgemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, die heeft miljarden uitstaan in amerika. ze drijven haast op dat geld. oh ja en ik bedoel natuurlijk niet alleen deze pose. ik bedoel eigenlijk zijn hele beleid.![]()
Dus voor de Islam was het pais en vree hier op aard?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat de islam de wortel van alle kwaad op aarde is.
Hoe vaak moet ik zeggen dat Bush dit ook deed?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:00 schreef Athlon64x het volgende:
dat gaat hem weer punten kosten in Amerika over 2 jaar hebben ze een andere president
Was dat maar zo, dan kon je het aanpakken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat de islam de wortel van alle kwaad op aarde is.
Bush was geen negerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik zeggen dat Bush dit ook deed?
we waren aardig op weg in nederland en in het westen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus voor de Islam was het pais en vree hier op aard?²
Wanneerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we waren aardig op weg in nederland en in het westen.
in een tijd dat jij en je ouders en rest van je familie nog door de kamelenstront lag te woelen, zo'n 50 tot 10 jaar geleden.quote:
raar persoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in een tijd dat jij en je ouders en rest van je familie nog door de kamelenstront lag te woelen, zo'n 50 tot 10 jaar geleden.
ik sta erg positief in het leven, vandaar. volgens mij sta jij juist negatief in het leven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef IHVK het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo gefrustreerd in het leven staat?
Toppie man, wat een niveau!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in een tijd dat jij en je ouders en rest van je familie nog door de kamelenstront lag te woelen, zo'n 50 tot 10 jaar geleden.
Damn tokkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, we hebben het gezien:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we waren aardig op weg in nederland en in het westen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |