@C034: Heb vanmorgen nog geprobeerd 2 mensen aan boord te loodsen, maar de boot werd afgehouden, alle 100 kaarten zijn vergeven...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt maar een select clubje worden op het schip.
het is in Meppel... dat gaat niet zo makkelijk. Hoop ookdat het morgen gewoon allemaal weer goed is eigenlijk. Ze hebben vooralsnog niets kunnen vinden. We zijn eigenlijk vooral in onze bezorgdheid getriggered doordat zijn vrouw heel erg overstuur was, dan is de toon wel gezet. en de parentes zitten nu in la france...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
balen PS. Kan je morgen op bezoek?
nah. papa komt sowieso maandag deze kant op om te werken en gaat dan donderdag weer zuidwaarts. het is eerst maar even afwachtenquote:
kermisquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's toch een ander woord voor veel bier drinken?
Ja, het is afzien, ik snap niet dat ik er elk jaar weer in tuinquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
En daar ga ik nu mee beginnen, is het niet de drank dan zullen het wel de vrouwen zijn
dan word je zo mogelijk nog onbegrijpelijker... lijkt me een slecht ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 vindt bier niets, moet het hebben van sterke drank en wil wel eens absint proberen.
Ik zie je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:39 schreef Etcetera het volgende:
http://games.fok.nl/special/399446/2/1/100/campzone-2010.html
Ik sta op een van de foto's op de 2de paginaBij het stoelendansen stond ik te filmen, foto moet je wel een beetje vergroten though
Ahh, dat is jammer!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat het geen foto is van mij op de mechanische stier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |