Ja Jojo, het is hier wel de AKQ SC en het is niet de bedoeling dat je een mening hebt over geposte zaken van een ander, laat staan dat je reageert op zaken die een ander meldt. Na zoveel jaar zou je toch beter moeten weten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bemoei jij je inderdaad maar nergens mee
Maar je reist nu wel af naar Meppel om aan zijn (ziekte)bed te laten merken hoeveel je van hem houdtquote:hoezeer het ook kut is dat op in ziekenhuis ligt, dit is opa die minst caret. opa was er niet toen ik terug kwam de eerste maand en er allemaal familie gelegenheden waren bij ons thuis, waarbij we opa hadden kunnen zien. hij heeft ook niet zelf contact opgenomen met mij, of aan me verteld wanneer hij thuis zou komen. opa heeft zelfs niks van zich laten horen op mijn verjaardag.
Wat opa wel doet is af en toe opeens hele sentimentele smsjes sturen als hij spijt krijgt, of sentimenteel wordt, of als ik net weg ben naar amerika en opa opeens bedenkt dat ie dood zou kunnen gaan terwijl ik weg ben en dan heel erg aanhankelijk wordt.
Mijn band met opa veranderde toen hij me eens dwong langer te blijven logeren en vervolgens midden in de nacht aan mijn bed verscheen en in tranen kwam vertellen hoeveel die van me hield. Ik vond dat creepy en dat houden van is altijd opeens in fases.
Goeiemorgen MM.quote:
Gelukkig maar. Des te meer tijd kunnen we dan droog op het dek naar de schepen kijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua weerbericht gaan we voor donderdag steeds meer de goede kant op...
Ik ga sowieso niet benedendeks zitten, al regent het pijpenstelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Des te meer tijd kunnen we dan droog op het dek naar de schepen kijken.
Goed dat we even op onze plaats gewezen worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja Jojo, het is hier wel de AKQ SC en het is niet de bedoeling dat je een mening hebt over geposte zaken van een ander, laat staan dat je reageert op zaken die een ander meldt. Na zoveel jaar zou je toch beter moeten weten...
Ik heb mij Klu plu ook al klaar liggen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet benedendeks zitten, al regent het pijpenstelen.
Regenjack en paraplu liggen al klaar...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal voor Soempie vandaag een ontbijt op bed. Maar jullie mogen ook wel wat pakken hoor.
[ afbeelding ]
Goedemorgen diva...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu ik uit bed ben pak ik wel een broodje en een beker met koffie.
Nouja!quote:
Sorry. Ik vergat helemaal te buigen tijdens jouw binnenkomst.quote:
Kijk, het klootjesvolk ontwaakt ook langzaam maar zeker...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you zwaait terug
Helemaal in Zuid-Limburg volgens buienradar wel, verder nagenoeg nietsquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Is er al ergens regen te merken in dit land?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
Is er al ergens regen te merken in dit land?
haal snel weg, da's de verkeerde. Ze houdt niet van goud.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie. Uw zetel staat klaar.
[ afbeelding ]
uhuhquote:
Wees welkom vandaag in ons midden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie. Uw zetel staat klaar.
[ afbeelding ]
Zo lang ze niet bij jou voor de deur hoeven te stoppen, valt het allemaal nog wel mee...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uhuh
Ik werd gewekt door een ambulance die hier een paar huizen verderop is gestopt...
Hij stopte bij een nogal christelijk gezin, dus ik denk dat 1 van de kinderen van z'n geloof gevallen is...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoa lang ze niet bij jou voor de deur hoeven te stoppen, valt het allemaal nog wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |