Dat is vaak wel terecht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens, zelf modjes die reacties editten en dan alleen zeggen "rot eens op" ik bedoel wat voor klapjosti met lbo zwakstroom diploma ben je dan?
Wat heeft klapjosti hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens, zelf modjes die reacties editten en dan alleen zeggen "rot eens op" ik bedoel wat voor klapjosti met lbo zwakstroom diploma ben je dan?
beetje respect naar je users mag ook wel
Waarom precies?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?
Dan hoeft je post ook niet aangepast te worden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
...quote:
Tsja LBO zwakstroom he ?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal posten of is dat te moeilijk voor je?
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef j95 het volgende:
Je moet wat als het IRL niet zo makkelijk gaat
Niet zo vreemd als er op de 'achtergrond' 'genote' wordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens, vind je jezelf nou opeens stoer als je op een online forum mensen gaat proberen te beledigen over het op een forum zitten?
Over het algemeen zijn de mods die ik heb ontmoet 10 keer mondiger en bijdehandter dan de users...
Zo, nu klopt die weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In de Kilko (kliko) met die toerp(troep)
___!!11_!!!1Einzer dePeinzzzz
Tsja LBO zwakstroom he ?!
quote:
verder nog domme opmerkingen?quote:bijdehand
[bijvoeglijk naamwoord]• hij snapt het vlug, reageert snel
vb:onze oudste dochter is erg bijdehand
synoniemen: intelligent knap slim pienter schrander scherpzinnig
tegenstellingen: dom stom
bijvoeglijk naamwoord: bij-de-hand
bijdehandter
bijdehandst
|