Jazeker die volgde ik een poosje, goede series allebei!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Boaf keek ik ook erg graag naar vroeger, lijkt wel een eeuwigheid geleden inmiddelsDe rest wat jullie noemden kan ik nieteens volgen want dat zend 'mijn' BBC niet uit
Ik kijk wel naar doctors en 2 ziekenhuisseries op BBC-E: Casuality en Holby city, kennen jullie dat?
vind ik wel meevallen, maar goed ik kijk het in vergelijking met jullie nog niet zo erg lang. Vind wel dat bepaalde verhaallijnen te lang stil liggen en personages niet meer meedoen. Nu pas gaat de verhaallijn van de Beals weer verder terwijl ik ze al bijna vergeten wasquote:Op woensdag 8 december 2010 06:44 schreef Pugg het volgende:
EE is een beetje warrig vind ik , niet wat je noemt spannend , eerde voorspelbaar.
Helemaal mee eens, vooral Little Mo was heel sterk.quote:Ik vond de Slaters toen eigenlijk alleen te pruimen met het verhaallijn van Kat die de moeder van zusje Zoe bleek te zijn. En Little Mo met man Trevor die haar terroriseerde. Dat waren voor mij de hoogtepunten
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Umm waarom is Stacey weer terug ??? Ze zou toch weggaan ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt niet meer op de hoogte van EastEnders merk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel erger geworden. Of het komt door die buik dat het erger lijkt, en ze heef een oud hoofd gekregen, dat werkt ook niet mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vooral Little Mo was heel sterk.
Kat is nog even ordinair, je zou denken dat wijsheid met de jaren komt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Echt?Ik ben echt niet meer op de hoogte van EastEnders merk ik...
Whehehe, jij met je Ryan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang Jack erin blijft ben ik gelukkig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik vond de moeder van Billy ook best wel goed spelen. Ook Stacey vond ik af en toe heel goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Mylene het volgende:
EastEnders heeft een nieuwe baas, namelijk Bryan Kirkwood, die verhaallijnen stuurt. Hij doet het nu 6 maanden. Als je Engelse forums leest zijn sommige fans niet echt blij met hem. Ik denk eigenlijk dat hij een aantal verhaallijnen moet uitwerken van Diederick Santer. Van wie hij het stokje heeft overgenomen. Santer is ook verantwoordelijk voor de terugkeer van Kat & Alfie.Toch zijn de kijkcijfers nog heel goed. Regelmatig is EastEnders de best bekeken soap van Engeland i.p.v. Coronation Street. Dat was eerst wel anders.Emmerdale is meestal derde.
Ik vond de Slaters toen eigenlijk alleen te pruimen met het verhaallijn van Kat die de moeder van zusje Zoe bleek te zijn. En Little Mo met man Trevor die haar terroriseerde. Dat waren voor mij de hoogtepunten. Daarna ging het als snel bergafwaarts met Little Mo die voor een tweede keer werd verkracht. Dat was allemaal een beetje herhalen van hetzelfde in een korte periode.
zaterdag opnemen en kijken wanneer je kunt en zin hebt (tijdens de strijk of gewoon internetten) Beetje multi-tasken.quote:Op zondag 5 december 2010 07:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
Heb er wel over gelezen maar ik vind 4x EE per week wel de maximale doses aan soap
volgen
Ik kijk maar twee keer en neem het twee keer op maar kijk dan wel als ik thuis kom 's avondsquote:zaterdag opnemen en kijken wanneer je kunt en zin hebt (tijdens de strijk of gewoon internetten) Beetje multi-tasken.
Maar wat speelt ze weer goed...Gisteravond de afleveringen van vrijdag en maandag teruggekeken. Erg goed acteerwerk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef J_TM het volgende:
Janientje solliciteert naar een scheiding.
Ik vind haar vreselijk, dat overdadig trekken met die mond .quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar wat speelt ze weer goed...Gisteravond de afleveringen van vrijdag en maandag teruggekeken. Erg goed acteerwerk!
Ik ook hoor, vreselijk. En dat kapselquote:Op woensdag 15 december 2010 06:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik vind haar vreselijk, dat overdadig trekken met die mond .
Als ik haar zie krijg ik de kriebels.
quote:Sedert vandaag heeft mijn telefoon de Eastenders Tune als ringtone
Ik kijk alleen op zondag, dat zou dan wel heel toevallig zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Pugg het volgende:
[..]
![]()
Niet te hopen dat iemand je belt als net EE begint....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |