abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 06:54:25 #101
225540 Pugg
Friends forever
pi_88890262
quote:
ik kan niet wachten: is de zelfmoordpoging van Carol gelukt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88897464
LEUGEN VAN DE DAG ?
Vanessa: "Je blijft bij Max uit de buurt, begrepen ?"
Stacey: "Heb je soms met Lauren gesproken ?"
Vanessa: "Nou en ?"
Stacey: "Het gaat je niets aan".
Vanessa: "Het gaat me alles aan omdat je tussen Max en mij instaat. En denk eraan, ik ben Tanya niet".

En werderom laat Stees een overbezorgde Jean achter.
  zaterdag 20 november 2010 @ 06:52:07 #103
225540 Pugg
Friends forever
pi_88933491
Wat een tegenvaller zeg, werkelijk een van de slechtste bijdrage ooit aan Pudsey
pi_88937401
is Bianca in het echt zwanger? Ik vind haar opeens zo bol :o
pi_88950044
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef SeaOfLove het volgende:
:Y
pi_88953726
quote:
Op zaterdag 20 november 2010 18:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

:Y
wie de fuck laat ze toch eens ophouden dat ik een bril nodig heb :')
  zondag 21 november 2010 @ 07:07:09 #107
225540 Pugg
Friends forever
pi_88966432
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Is ze al een poosje hoor. malle kleding, tassen voor haar houden..etc
volgens mij is ze al op verlof,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88980699
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 06:52 schreef Pugg het volgende:
Wat een tegenvaller zeg, werkelijk een van de slechtste bijdrage ooit aan Pudsey
Ik ben heel benieuwd, ga nu de uitzending terugkijken. Niet veel goeds dus?
  zondag 21 november 2010 @ 18:42:04 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_88982574
Wat een ontevreden snoet heeft die Lauren toch?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_88983465
quote:
Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een ontevreden snoet heeft die Lauren toch?!
ik vind haar wel leuk, ze lijkt op de oudste van mijn vriend :')
  maandag 22 november 2010 @ 14:10:10 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_89011666
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik vind haar wel leuk, ze lijkt op de oudste van mijn vriend :')
Ik hoop dat ze liever is dan. ;)
pi_89023375
quote:
Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze liever is dan. ;)
dan had ik mijn post wel geëindigd met O+ ipv :')
  maandag 22 november 2010 @ 19:19:20 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_89023952
quote:
12s.gif Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dan had ik mijn post wel geëindigd met O+ ipv :')
Whehehehe... sterkte. :@
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:01:15 #114
225540 Pugg
Friends forever
pi_89051033
De Kerst periode spoilers zijn te vinden op Walford web
pi_89351454
Woah! Die eind scene met Ryan en Stacey! Ryan... O+
Artikel van poosje geleden hier.

Ik kan niet wachten tot Janine dit ontdekt...
  woensdag 1 december 2010 @ 06:53:19 #116
225540 Pugg
Friends forever
pi_89372544
Ian en Dot zijn werkelijk de allerbeste karakters en acteurs.

SPOILER
pi_89393559
En Ian maar denken 'Wacht maar Mr Masmood, ik krijg jou nog wel'.
pi_89393832
GET OUT OF MY PUB (ROXY MITCHELL) !
Gisteravond op BBC3 ging Rita Simons biertjes tappen in een echte East End pub; dat viel niet mee. Deze moeder van een meisjestweeling en volle nicht van Alan Sugar zei over haar personage "Ik ben geen Roxy en ik wil geen Roxy zijn".
pi_89403217
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Ian en Dot zijn werkelijk de allerbeste karakters en acteurs.

SPOILER
Eens, hoewel ik Stacey sinds de bipolar scenes met Jean ook een ware topper vind.
pi_89439060
Ik heb zo genoeg van Kat en Alfie. Ik vond ze toen al niet leuk meer.

Wat dat betreft is het jammer dat jullie andere Engelse soaps niet volgen, zoals Coronation Street die volgende week een uur live gaat uitzenden i.v.m. 50 jarig bestaan. Dot staat erbij stil om hieraan refereren.

quote:
EastEnders is to pay tribute to Coronation Street by mentioning the rival soap on its 50th anniversary, DS can confirm.

The ITV show reaches its milestone on Thursday, December 9, when an hour-long live episode will air showing the aftermath of a tram crash disaster on the cobbles.

In an EastEnders episode airing on the night, Albert Square's Dot Branning (June Brown) will reference the show during a conversation with Kat Moon (Jessie Wallace) in the launderette.

After Kat asks Dot whether she will be attending choir rehearsals that night, the Walford favourite replies: "Oh no, not tonight. Tonight I'm going to open a bag of marshmallows, share them with Jim and watch Corrie!"

She adds: "I love it, it's my favourite. Never miss it."

A Walford source told The Sun: "We did it as a tribute. Hopefully they will return the favour when we turn 50!"

The EastEnders episode in question will air immediately before Coronation Street's live transmission.
bron

En natuurlijk Emmerdale. Deze soap had ook iets met spoorwegovergang. Alleen 10 keer beter dan die van EastEnders met Janine. Vanaf minuut 7 als je snel wilt kijken.

vrijdag 3 december 2010 @ 07:00:40 #121
225540 Pugg
Friends forever
pi_89463073
quote:
Wat dat betreft is het jammer dat jullie andere Engelse soaps niet volgen, zoals Coronation Street die volgende week een uur live gaat uitzenden i.v.m. 50 jarig bestaan. Dot staat erbij stil om hieraan refereren.
Ben al blij dat we de BBC hebben :Y
Bovendien....is niet alles via u tube te zien?
En ik hoorde van mijn Oma dat volgend jaar de i Player wereld wijd gaat.
pi_89489661
Speciaal voor Children In Need kwamen de bewoners van Walford oog in oog te staan met hun evenknieen uit Corrie, hetgeen hilarische momenten opleverde op elkaars territorium. Kat kon echter niet lachen toen Alfie tijdens de karaoke met een ander You're The One That I Want (verirritariseerd door een bronwaterreclame) stond te zingen. Miss Moon trok nog net op tijd de stekker eruit waarna ze een Peggy-stem opzette: "GET OUT OF MY PUB !".
pi_89490499
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:

[..]

Ben al blij dat we de BBC hebben :Y
Bovendien....is niet alles via u tube te zien?
En ik hoorde van mijn Oma dat volgend jaar de i Player wereld wijd gaat.
Klopt ja, Emmerdale is echt de moeite waard om te volgen. Mooie intro hebben ze ook. Alleen heb ik soms moeite met het verstaan van het Yorkshire accent. Het gaat soms zo snel.

Herinner je Birds of a Feather nog? Ik vond dat altijd zo leuk om naar te kijken. De actrice die Pauline speelde, speelt nu in Emmerdale mee. Als de moeder van de homoseksuele Jackson die op zijn beurt weer een relatie heeft met Aaron. Die laatste acteur geeft soms een sneer naar EastEnders omdat ze er vaak met de awards vandoor gaan. De beste acteur award van Inside Soap ging ook zijn neus voorbij. Scott Maslen kreeg die toen. Verschillende Engelse sterren bemoeiden zich er toen mee dat Danny Miller (Aaron dus) robbed was.
  zondag 5 december 2010 @ 07:14:45 #124
225540 Pugg
Friends forever
pi_89542652
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Klopt ja, Emmerdale is echt de moeite waard om te volgen. Mooie intro hebben ze ook. Alleen heb ik soms moeite met het verstaan van het Yorkshire accent. Het gaat soms zo snel.

Herinner je Birds of a Feather nog? Ik vond dat altijd zo leuk om naar te kijken. De actrice die Pauline speelde, speelt nu in Emmerdale mee. Als de moeder van de homoseksuele Jackson die op zijn beurt weer een relatie heeft met Aaron. Die laatste acteur geeft soms een sneer naar EastEnders omdat ze er vaak met de awards vandoor gaan. De beste acteur award van Inside Soap ging ook zijn neus voorbij. Scott Maslen kreeg die toen. Verschillende Engelse sterren bemoeiden zich er toen mee dat Danny Miller (Aaron dus) robbed was.
Heb er wel over gelezen maar ik vind 4x EE per week wel de maximale doses aan soap
volgen ;)
pi_89636480
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Birds of a feather, dat is lang geleden! :Y Die andere actrice uit BoaF, Tracey zag ik nog in Grumpy Old Christmas en Grumpy Old Women, ook heel leuk trouwens, op de BBC. Ben benieuwd of ze dat dit jaar weer uitzenden met kerst. ^O^

Ik neem me steeds voor om Emmerdale te gaan volgen en Coronation Street ook trouwens. Alleen wordt dat misschien wel een beetje heel veel. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')