quote:ik kan niet wachten: is de zelfmoordpoging van Carol gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is Bianca in het echt zwanger? Ik vind haar opeens zo bol
Is ze al een poosje hoor. malle kleding, tassen voor haar houden..etcquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:11 schreef SeaOfLove het volgende:
is Bianca in het echt zwanger? Ik vind haar opeens zo bol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel benieuwd, ga nu de uitzending terugkijken. Niet veel goeds dus?quote:Op zaterdag 20 november 2010 06:52 schreef Pugg het volgende:
Wat een tegenvaller zeg, werkelijk een van de slechtste bijdrage ooit aan Pudsey
ik vind haar wel leuk, ze lijkt op de oudste van mijn vriendquote:Op zondag 21 november 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een ontevreden snoet heeft die Lauren toch?!
Ik hoop dat ze liever is dan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind haar wel leuk, ze lijkt op de oudste van mijn vriend
dan had ik mijn post wel geëindigd metquote:Op maandag 22 november 2010 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze liever is dan.
Whehehehe... sterkte.quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan had ik mijn post wel geëindigd metipv
quote:Op woensdag 1 december 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Ian en Dot zijn werkelijk de allerbeste karakters en acteurs.Eens, hoewel ik Stacey sinds de bipolar scenes met Jean ook een ware topper vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bronquote:EastEnders is to pay tribute to Coronation Street by mentioning the rival soap on its 50th anniversary, DS can confirm.
The ITV show reaches its milestone on Thursday, December 9, when an hour-long live episode will air showing the aftermath of a tram crash disaster on the cobbles.
In an EastEnders episode airing on the night, Albert Square's Dot Branning (June Brown) will reference the show during a conversation with Kat Moon (Jessie Wallace) in the launderette.
After Kat asks Dot whether she will be attending choir rehearsals that night, the Walford favourite replies: "Oh no, not tonight. Tonight I'm going to open a bag of marshmallows, share them with Jim and watch Corrie!"
She adds: "I love it, it's my favourite. Never miss it."
A Walford source told The Sun: "We did it as a tribute. Hopefully they will return the favour when we turn 50!"
The EastEnders episode in question will air immediately before Coronation Street's live transmission.
Ben al blij dat we de BBC hebbenquote:Wat dat betreft is het jammer dat jullie andere Engelse soaps niet volgen, zoals Coronation Street die volgende week een uur live gaat uitzenden i.v.m. 50 jarig bestaan. Dot staat erbij stil om hieraan refereren.
Klopt ja, Emmerdale is echt de moeite waard om te volgen. Mooie intro hebben ze ook. Alleen heb ik soms moeite met het verstaan van het Yorkshire accent. Het gaat soms zo snel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ben al blij dat we de BBC hebben![]()
Bovendien....is niet alles via u tube te zien?
En ik hoorde van mijn Oma dat volgend jaar de i Player wereld wijd gaat.
Heb er wel over gelezen maar ik vind 4x EE per week wel de maximale doses aan soapquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt ja, Emmerdale is echt de moeite waard om te volgen. Mooie intro hebben ze ook. Alleen heb ik soms moeite met het verstaan van het Yorkshire accent. Het gaat soms zo snel.
Herinner je Birds of a Feather nog? Ik vond dat altijd zo leuk om naar te kijken. De actrice die Pauline speelde, speelt nu in Emmerdale mee. Als de moeder van de homoseksuele Jackson die op zijn beurt weer een relatie heeft met Aaron. Die laatste acteur geeft soms een sneer naar EastEnders omdat ze er vaak met de awards vandoor gaan. De beste acteur award van Inside Soap ging ook zijn neus voorbij. Scott Maslen kreeg die toen. Verschillende Engelse sterren bemoeiden zich er toen mee dat Danny Miller (Aaron dus) robbed was.
Birds of a feather, dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt ja, Emmerdale is echt de moeite waard om te volgen. Mooie intro hebben ze ook. Alleen heb ik soms moeite met het verstaan van het Yorkshire accent. Het gaat soms zo snel.
Herinner je Birds of a Feather nog? Ik vond dat altijd zo leuk om naar te kijken. De actrice die Pauline speelde, speelt nu in Emmerdale mee. Als de moeder van de homoseksuele Jackson die op zijn beurt weer een relatie heeft met Aaron. Die laatste acteur geeft soms een sneer naar EastEnders omdat ze er vaak met de awards vandoor gaan. De beste acteur award van Inside Soap ging ook zijn neus voorbij. Scott Maslen kreeg die toen. Verschillende Engelse sterren bemoeiden zich er toen mee dat Danny Miller (Aaron dus) robbed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |