Doe tinypic danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:34 schreef Iemand91 het volgende:
Flickr werkt niet goed, ik heb foto's geüpload maar als ik zoek op flickr naar een foto van mij vind ie niets...![]()
Heb liever niet overal een account op. Foto's staan gewoon op flickr, openbaar etc. Maar het wil gewoon niet! *Iemand91 zoekt/probeert verder...*quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb liever niet overal een account op. Foto's staan gewoon op flickr, openbaar etc. Maar het wil gewoon niet! *Iemand91 zoekt/probeert verder...*
Edit: kan ze nog steeds niet vinden, maar ik kan ze hier wel laten zien:
Eerst de Hondo foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de hele set:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een foto gemaakt door een app op HTC Desire, Camer360. Gave app:
[ afbeelding ]
Beetje crappy foto's, maar ja...
Ziet er netjes uit dudequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:27 schreef guitarist het volgende:
Voorlopig even klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou ook Schaller locking tuners kunnen nemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Ga die kut dingen echt vervangen door Sperzel locking tuners!
Fender tuners
fixedquote:
Uhm, hoe zeg ik dit een beetje tactisch...quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Braddie het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-O7NKA3XSMNAA.mp3
Mijn versie van Last Horizon, ik speel voor het eerst met een 10 cent muntje, en heb het nummer op gehoor geoefend, ben er 3 weken terug mee begonnen.
Nee.quote:Wees lief
Bedanktquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, hoe zeg ik dit een beetje tactisch...
Je speelt zoals Kamo zingt.
Oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Dan pas weer eens wat op gaan nemen en hier posten.
Over een jaartje of 3 of zo, wanneer je een beetje fatsoenlijk kunt spelen.
[..]
Nee.
Heb je Kamo wel eens horen zingen?quote:
Oh, die had ik niet gezien maar dat was inderdaad behoorlijk negatief.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:56 schreef Braddie het volgende:
Nee, vandaar ook de smiley voor het bericht.
Was volgens mij vrij negatief of niet?
Wat waarschijnlijk een zeer goedkope oplossing is:quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:14 schreef DrStench het volgende:
Kan iemand mij hier misschien vertellen wat voor troep ik allemaal nodig heb om op te nemen van een akoestische gitaar?
een betere oplossing is via een microfoon opnemen...quote:Op zondag 15 augustus 2010 05:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk een zeer goedkope oplossing is:
Koop een opplak element(Zo`n magnetisch ding wat je op de body van je gitaar stopt met een jack er aan) en een kleine simpele versterker, lus die door naar de lijningang van je computer en klaar!.
Element is niet duurder dan 15 euro, en een simpele versterker heb je ook al voor 30-40 euro schat ik.
Was ook weer niet zo slecht voor iemand die een paar maandjes speelt, maar de bends klinken nog niet zo zuiver enzo. Je moet gewoon flink oefenen ipv tijd besteden aan opnames maken en ze hier delen. Opnemen is wel goed om te kijken hoe je het zelf vindt klinken terwijl je niet speelt, dus dat is natuurlijk niet verkeerdquote:
Dat dus. Ik krijg echt een veel beter geluid via de microfoon dan via het (goedkope) element in mijn electro-akoestische gitaar. Niet dat ik veel opneem, maar goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 07:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een betere oplossing is via een microfoon opnemen...
Ok, heb ik met twee vingers dat ik heel snel de andere snaren indruk ipv mute. Zal nog eens proberen welke manier beter gaat, met drie vingers heb ik wel het ultieme recept voor kramp te pakken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik speel ze altijd met alleen wijsvinger en ringvinger. Vroeger speelde ik ze met drie vingers, maar dat heb ik me afgeleerd.
Ik heb een beetje het gevoel of ik naar een hele slecht Slager luister... Beetje ala zanger Rinus. Maar dat komt vast door de geweldige backing track.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:34 schreef Braddie het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-O7NKA3XSMNAA.mp3
Mijn versie van Last Horizon, ik speel voor het eerst met een 10 cent muntje, en heb het nummer op gehoor geoefend, ben er 3 weken terug mee begonnen.
Wees lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |