Zo, even verbeterd.quote:
Wat 'n herrie.quote:
Opschepperquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Zaterdagmiddag pimppost!
[ afbeelding ]
Iemand nog een ideetje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Ey,
Electrisch gitaar spelen gaat z'n gangetje (ala Slakkengangetje)
Maar enkele jaartjes geleden kreeg ik een akoestische gitaar.
Wat ik kon vinden een: Hondo FG8500, made in Korea, met een ronde geel/goud kleurige sticker met daarop "Inspected by" met boven die tekst "6-2" en eronder (moeilijk te lezen) "1981" (maar dat kan ook iets anders zijn, zoals gezegd zeer moeilijk te lezen)
Is dus zoiets: Linkje
Heeft iemand een idee, wat over vertellen? Ben wel benieuwd.
Zag er in iedergeval uit alsof ie voor 2 tientjes op de rommelmarkt is gekocht
Ik heb andere verhalen gehoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:27 schreef KaMo het volgende:
Hondo is een best goed merk, wel oud, dus veel exemplaren zijn al in zo'n staat dat ze niet meer te bespelen zijn
Ow, ik zeg ook maar wat ik begrepen had van verhalen van internet. Wat had jij gehoord?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord.
Ik ken iemand die er vroeger eentje heeft gehad. Hij was er niet echt over te spreken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ow, ik zeg ook maar wat ik begrepen had van verhalen van internet. Wat had jij gehoord?
Zo, dat staat nu op internet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:04 schreef guitarist het volgende:
Squiers zijn veel beter dan Gibsons. Gibson is maar een B merk.
Die van mij is ook best oud, ik gok eind jaren '80. Gisteren gestemd (geweldige tuner, een app op HTC Desire) en (hoewel ik dus kan spelen als een kanarie) klinkt ie niet slecht ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:27 schreef KaMo het volgende:
Hondo is een best goed merk, wel oud, dus veel exemplaren zijn al in zo'n staat dat ze niet meer te bespelen zijn
Ik mag dat, want ik heb geen talent!quote:
Zal ik 'ns doen, 'k moet maar 'ns een Flickr account aanmaken. Je houdt ze tegoed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |