3.85 zelfsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:44 schreef ricost het volgende:
Paar uur geleden ook besteld![]()
Betaalde iets van 3 euro verzendkosten voor een iPhone4 Full Body Protection!
Sommige mensen bij IPC kregen het wel voor elkaar. Actie zou allang afgelopen moeten zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
besteldKan je er meerdere bestellen?
1 2 3 4 5 | Apple iPhone 3G / 3GS Full Body Protection iphone3g 1 $0.00 Subtotal $0.00 Shipping & Handling $3.85 Grand Total $3.85 |
Van bedrag ¤3,08 EURquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3.85 zelfs. Nu maar wachten tot het binnenkomt
Had het gelezen via IPC
nu ook 1 voor de Desire besteld die ik als het morgen krijg, je kan dus meerderequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen bij IPC kregen het wel voor elkaar. Actie zou allang afgelopen moeten zijn
1 bestellen, afhandelen vervolgens opnieuw de website bezoeken werkte voor mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen bij IPC kregen het wel voor elkaar. Actie zou allang afgelopen moeten zijn
gewoon 2 invullen in het winkelwagentje ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 bestellen, afhandelen vervolgens opnieuw de website bezoeken werkte voor mij
Ik precies het zelfde:D.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:04 schreef Diemux het volgende:
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100020282.
HTC Desire full protection, 4 dollars
Wat wil je hebben dan? misschien zit het ook in mijn bestellingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht iemand er één extra willen bestellen voor me, graag. Ik kan niet op m'n paypal komen.
Dat is ook wel handig om te melden jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:35 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Wat wil je hebben dan? misschien zit het ook in mijn bestelling
Ik heb 20 Blackberry protectors besteld
tja ze moeten toch iets doen want het geld wordt wel vrolijk afgeschrevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij klopt er geen kut van want heel de wereld loopt er nu te bestellen
Ach dan hebben we ons verzetje weer gehad en 'n goede smoes met vrijdag de 13equote:
Anyhow, ook cool:quote:Orders are shipped USPS First Class Mail.
U.S. Estimated Time of Delivery: 2 to 9 days.
International Estimated Time of Delivery: 1 to 3 Weeks.
quote:Our Clear Scratch Resistant skin feature a "Self Healing" technology that allows most dings and scratches to heal after a 24 hours period.
quote:Limited time offer. Receive a full body set for the iPhone 4 for just the cost of shipping. Limit 1 per order.
ja maar wat willen ze doen dan, ongevraagd meer geld van je paypal schrijven? Die verzendkosten zijn er nu al vanaf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:12 schreef Berend. het volgende:
Voor de mensen die er 20 hebben besteld.
[..]
Geld van iemand zijn Paypal afschrijven wil sowieso niet! Dus ik denk dat als je er 20 hebt besteld je er gewoon maar 1 krijgt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maar wat willen ze doen dan, ongevraagd meer geld van je paypal schrijven? Die verzendkosten zijn er nu al vanaf.
en je verzendkosten voor de rest krijg je terug? Ik denk gewoon dat die dingen zo fucking cheap zijn dat ze er met verzendkosten nog steeds winst op maken en dit gewoon bekendheid voor de site creëren is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geld van iemand zijn Paypal afschrijven wil sowieso niet! Dus ik denk dat als je er 20 hebt besteld je er gewoon maar 1 krijgt?
Als het goed is zijn ze ze zelfklevend en herbruikbaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:51 schreef doctor.starbucks het volgende:
heeft iemand enige idee hoe je dit erop plakt?
die 'solutionfluid' krijgen we er vast niet bij...
40? Ik denk dat ze de komende weken wel bezig zijn om die dingen te versturen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:55 schreef v1tje het volgende:
Hun komen van het weekend terug checken die mails, meerdan 40 uit nederland hmmm apart haha.
Tuurlijk. Die eerste 500/1000 is alleen maar voor de show. Ksoten van zo'n dingetje is waarschijnlijk een cent of 15 dus verlies maken ze echt niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef bularax het volgende:
Maar zou ik nog in de 500 zijn, heb namelijk voor iphone 3G besteld. Ik neem aan van wel, want heb alleen verzendkosten betaald.
je moet eens zien hoeveel mensen er 15 tot 30 euro aftikken bij hun mobieltje die ze bij de media markt kopen. Dan zullen er ook zat zijn die 15 euro neerleggen voor dit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef bularax het volgende:
Mwah, ik betwijfel hoeveel mensen $15 gaan lappen voor zo'n ding. Koop ik liever een plastic cover + cheap screen protector bij DX voor $5 totaal. Maarja dat is mijn mening
Support@stealthguards.comquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:50 schreef APK het volgende:
Handelaar
Dldecal
domoliver@gmail.com
Wel lekker professioneel, een gmail-account.
Dat is gewoon PET, dit is een ander materiaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Die dingen kosten in hong kong toch maar een dubbeltje?heb laatst een set van 6 gekocht voor 1 dollar incl.
Herbruikbaar ja, maar dan zit er stof onder en is het niet meer zo doorzichtig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze ze zelfklevend en herbruikbaar
Zelfde materiaal, zie ik niet gebeuren met wat petquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Zoals ik al zei heb ik laatst een heel pak voor een euro inclusief gekocht op eBay, dus hier maken ze nog dik winst op. Ik haal ze dan ook fijn uit Hong Kong en niet op deze site
Dat m'n spulletjes uit HK meestel 3 dagen nodig hebben om hier te komen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
We hebben net voor 't weekend besteld, wat denk je zelf?
4 dollar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Doe je goed, hoeveel verzendkosten betaal je daarvoor?
Even gemaild.quote:All orders are shipped within 3-5 days of purchase date.To check the status of your order, please log into your Stealth Guard account. If the status of your order is "complete" the order has been shipped.
All orders are shipped through USPS first class mail. The order will arrive in a standard white envelope.
Domestic delivery time is 2-9 days. International delivery time is 1-3 weeks.
If you have any additional questions, please feel free to contact us.
Via dealextreme?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat m'n spulletjes uit HK meestel 3 dagen nodig hebben om hier te komen?
Ik sta dan meestal ook niet te springen op m'n telefoonquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zelfde materiaal, zie ik niet gebeuren met wat pet
Afgelopen donderdagmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |