Ruilen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook mijn lunch voor morgen al aan het maken Bloes: fusilli met paprikasaus, broccoli en kappertjes, gegratineerd met mijn laatste beetje white cheddar
* Bluezz rolt catwalk uitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo alweer ff thuis, even al mn H&M aankoopjes gepast
Klopt wel. De keren dat ik daar rond keek hadden ze het sowieso alleen over technische nonsens, de foto's zelf zijn ondergeschiktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, als ik mijn echtgenoot moet geloven, is tweakers nog 10x zo erg
die ging naar t station, ik de andere kant op naar huisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens eerst allemaal aan cybermans F-D geshowd?
Oh, in stijl van vanavond: een kimono.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
Leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
alles mag blijven en vooral deze staat erg leuk
[ afbeelding ]
en nee geen foto's
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
haha das jammer. toch moeten mensen niet teveel naar dat kijken om iets te kopen. al heb je maat 42 maar je koopt maat 40 omdat je perse 40 wilt ziet het er meestal niet uit. terwijl als iets goed valt, meestal niemand je maat goed schat (altijd eronder). hoe kleiner je koopt, hoe dikker je wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik sprak iemand op mijn werk vandaag en die had de pest erin, had hetzelfde jasje bij H&M gepast, normaal heeft ze 38/40, nu paste ze maar net in 44. Uit kwaadheid heeft ze hem niet gekocht
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jurkjes op Lowlandsvind je dat handig?? Lijkt me zo irritant als je wilt gaan zitten.. moet je steeds je benen zo bij elkaar houden
![]()
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Leggings & jurkjes/lange shirts, heerlijk! Hoef je echt niet per se de hele tijd je benen helemaal netjes bij elkaar te houden hoor
H&M sucksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat IS ook gewoon zoooo irritant!!Zeker als je aan het afvallen hebt en eindelijk een maatje minder hebt. En dan ineens daar in 1 bepaalde winkel niet in blijkt te passen
rotwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |