Je doet het niet goed, je moet het op zoiets aansluiten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef porsche1 het volgende:
maar 1 nadeel, die MP3 is vergaard. Want als ik mijn iPod Touch First Gen er op aansluit, dan klinkt mijn hardcore vergaard. heel die bass klinkt als een malle zeehond.Echr gaar gewoon.
Nee.quote:
Ik had ook Metallica geprobeerd, maar dat klonk ook kut. Maar de radio doet het wel toppie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je doet het niet goed, je moet het op zoiets aansluiten.
[ afbeelding ]
Dat doet het altijd. Het is hardcore.quote:klinkt mijn hardcore vergaard
True, true.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet het altijd. Het is hardcore.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua woorden sowieso, qua muziek...not so surequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Excrementory grindfuckers klinkt beter ofniet Suikertaartje?
volgens mij heb jij dat een keer gehoord via de cam met Marijkequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua woorden sowieso, qua muziek...not so sure
dat valt dan denk ik onder een andere categorie takkeherrie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat een keer gehoord via de cam met Marijke
Het is dan ook een heel mooie wekker. Kwaliteit trekt kwaliteit he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Chowi het volgende:
Wat veel kwaliteitsusers in dit kuttopic.
Triest Chow chow.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Chowi het volgende:
Wat veel kwaliteitsusers in dit kuttopic.
vind 't wel tegenvallenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat valt dan denk ik onder een andere categorie takkeherrie.
maar wat een mooie wekker he?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Renesite het volgende:
Porsche, je had je jasje wel aan toch?
Nee, donder op.quote:
Klopt, hij kan zelfs tekst zoals je ziet. Complimenten voor je keus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, donder op.Doe normaal over mijn nieuwe wekker. Lul. Hij doet het kei goed.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Klopt, hij kan zelfs tekst zoals je ziet. Complimenten voor je keus.
lulz.quote:
Dankje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mooie wekker, erg stylish!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop jongens!
Bijna.quote:
quote:
Wat een stom ding, die vna mij is veul mooier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:44 schreef swaffelair het volgende:
gelukkig is het nog goed gekomen
[ afbeelding ]
Vet! Dan hebben we straks dezelfde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:17 schreef aight1 het volgende:
Goed topic Porsche, ik wil ook zo'n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |